quote:Op donderdag 3 april 2008 23:48 schreef akveor het volgende:
Zo dat was Bart. Ik ben benieuwd of ie terug mag komen.
[ afbeelding ]
Maak je niet ongerust......hij komt terug......kun je strakkies lekker over dromen....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:47 schreef Scandalous het volgende:
ah, Brian voelt weer dat de wereld tegen hem is ofzo?
eeehm eeeuhm..punten tegen Brian en Amanda...zeg maar..huub waarschuwde jaap daarvoor...eeeeeuuh
Ik mis Bart nu al
Je avatar verandert vanzelf bij f5-en he?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust......hij komt terug......kun je strakkies lekker over dromen....
Hee, dat is grappig. Hoe werkt dat ?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je avatar verandert vanzelf bij f5-en he?![]()
Hoe bedoel je datquote:Op donderdag 3 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De mods en een admin of wat weten al alles van zijn misselijkmakende pm musje. Ik reageerde omdat ik wil dat hij ver uit mijn buurt blijft, de onsmakelijke gast die Lobasca en mij snolletje noemt.
Mods en admins zijn op de hoogte, Yavido heeft een goede indruk gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik jouw lange tenen niet heb en niet zo laf ben mijn inbox dicht te gooien om even een smerige pm te sturen.
Ik zou graag dit geneuzel uit de COS willen houden....een beetje on topic is toch niet teveel gevraagd?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De mods en een admin of wat weten al alles van zijn misselijkmakende pm musje. Ik reageerde omdat ik wil dat hij ver uit mijn buurt blijft, de onsmakelijke gast die Lobasca en mij snolletje noemt.
Ja hoor, PM's maken kan iedereen, en aanpassen met een willekeurige naam en doorsturen. En dan mij een ban in de schoenen proberen te schuiven. Daar zijn jullie beiden al heel lang mee bezig. En nu geef je dus zelf openlijk toe dat je samen met L. samenwerkt. Bedankt voor het verspreken van jezelf.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben op een ananas dieet.....iemand heeft vervolgens mijn account gekraakt en mijn avatar aangepast....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je avatar verandert vanzelf bij f5-en he?Wat heb je met ananas eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |