quote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef Dark het volgende:
Bart tegen Amanda - Zou je 20 decibel minder kunnen produceren, ik zit vlak bij je!
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:11 schreef yellowfirst het volgende:
Bart zegt dus eigenlijk: Jullie zijn gehospitaliseerd!
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
Bart laat Brian mooi flippen.
Bart: maar je gooit ook wel eens een tafel om ver.
Brian: maar dat is niet het voorbeeld ik ben er nog niet klaar mee.
Bart: oh sorry (gniffelt).
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef Disana het volgende:
Brian zegt trots dat hij drie deuren heeft 'gebroken'.
Mannetjesquote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
Ach, B&A beginnen een propaganda over hoe goede ze wel zijn.....
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda vraagt aan Bart
Kregen jullie ook post?
Hahahaa
Brian ietwat geirriteerd: nee want ze waren toch afgesloten van de buitenwereld
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bart vraagt wat Aman dr tactiek is
Amanda: voor mij is t sowieso anders geweest, ik heb de 1e 4 maanden met niemand willen spelen. Vorige maand, na 13 maanden zat ik voor t eerst op de stoel. Ik ben altijd mezelf gebleven, ik ben niet van mezelf afgeweken. Er zijn hier mensen die racistische opmerkingen maken bla blaa blaaaaaa![]()
Ik kan mezelf altijd in de spiegel aankijken, niet zoals sommige mensen
Mag ik ff? AMANDA KUTHOERRRRRRRRRRR
sorry
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub speelt piano
Bart: Hou maar op, ik vind het kut
H: Top
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:47 schreef Disana het volgende:
Huub: Nice! Je bent écht een streamer.
Bart: Ik lees alleen mee.
Huub vraagt niet waar, haha.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
Brian als je wat op ons hebt dan moet je daarmee komen hoor. We gaan natuurlijk niet alles zeggen. Amanda en ik zijn allebei vurig, dus dat botst
Brian tegen Jaap: Huub heeft angst angst angst en slaat zich zelf, hoezo projectiequote:Op donderdag 3 april 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
Bart: je wordt strax wel aangesproken op wat je gedaan hebt, maar dat mag je gebruiken. Stel: iemand spreekt je aan op het feit dat je hier met 8 of 9 vrouwen in bed hebt gelegen... als je gewonnen hebt dan kun je gewoon zeggen "Ja, en?? Ik heb het er wel mee gewonnen" en als je niet gewonnen hebt, dan zeg je gewoon "Wat is je punt? Ik heb het er toch niet mee gewonnen?!"
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
Jaap: dan wordt het fucking Bart de Marinier tegen Terror Jaap.
Brian zit er erg mee dat Bart Claire omhelsde.
Bij Brian en Amanda was het inderdaad heel tricky om iets confronterends te zeggen. Daar moest Bart echt "vertrouwen winnen"quote:Op donderdag 3 april 2008 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub kijkt gewoon kritisch naar zichzelf en erkent zijn fouten. Iets wat ik bij Brian en Amanda nog nooit heb gehoord...
Tja, dat is Huub he. Overschatten van alles, en grootheidswaanzin. Brian en Amanda hebben dit ook enorm. Jaap in iets mindere mate, die is eerder prettig gestoord te noemen.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Leandra het volgende:
Thnx Prospera
Huub heeft nog een hoop te leren... hij denkt volgens mij echt dat de adviezen die Bart uit ervaring geeft op hem niet van toepassing zullen zijn
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:32 schreef chufi het volgende:
Thx Prospera !
[ afbeelding ]
Geen commentaar
Dan is dan wel weer diep.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:31 schreef Prospera het volgende:
Bart tegen Huub: jij bent de Donald Duck die in de brievenbus valt.
Hij komt tot het eind van DGK regelmatig langs als "reïntegratie-coach"quote:Op donderdag 3 april 2008 23:31 schreef ruby het volgende:
Yo yo yo.
Onze medefokker Bart in da house? Alle ballen op Brian en Amandaaaaaaaaaaaaaa.![]()
Voor hoe lang blijft ie?
Ik ook!quote:
Als Brian en Amanda dat maar trekken. Hij is tenslotte bevriend met Claire....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij komt tot het eind van DGK regelmatig langs als "reïntegratie-coach"
Hij kwam tegen negenenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:34 schreef Py het volgende:
Is ie er al lang?
quote:
Ik ben alvast m'n afscheidsspeech aan het bedenken voor de herdenking.quote:
Lol ik moest ook even omschakelenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:38 schreef Scandalous het volgende:
Ik moet er helemaal aan wennen, een slim iemand in de kooiHoop dat er een filmpje van komt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kannie straks nog ff op Fok! komen
Ja, schrikken is datquote:Op donderdag 3 april 2008 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol ik moest ook even omschakelenHij had echt gewoon inhoudelijk wat toe te voegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |