quote:Op donderdag 3 april 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
[..]
gaat ook nergens over
Heb genoten van Huub.... soms had Amanda wel een punt; maar hij lult er prachtig omheen....
Tja, ik mag natuurlijk geen fouten maken, want hij was inderdaad fout. Net zoals jouw partner in crime in de voorgaande COS moet je hier een nodige opmerking over maken. Alsof ik niet doorheb dat jullie 2 handen op 1 buik zijn. Kap nou gewoon met dat onderhuids op de man spelen, want je snijdt jezelf ermee in de vingers. Je valt gigantisch door de mand, want ik wist dat je er over zou beginnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg uit wat er mis aan is. Het is niet zoals jouw 'lege fles met wijn'.
Eric en Bart, BQ wordt weer wakker.quote:
Als je mute-knopje kapot is kun je nog altijd dit gebruiken als er verkeerd geluid uit je speakers komt:quote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na kotscontainers van Ruud vraag ik me af wie oordoppen in de aanbieding heeft.
leuk seminar gehad?quote:
quote:
ik hou m'n mond alquote:Op donderdag 3 april 2008 20:40 schreef Yavido het volgende:
Ohnee, daar gaan we weer, DGK_redactie, zeg maar dag tegen deze cos
[ afbeelding ]
Mooi hoor die smokey eyesquote:
Er was een dreigbrief?quote:
Ik begreep dat "leuk" een understatement isquote:
quote:
Tja, deed de rest dat maar die vragen op je afvuren. Want jij bent het probleem nietquote:
En ik maar denken dat hij zat te liegen....quote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef Copycat het volgende:
Bart in de villa en Eric in de COS. Wat meer kan een mens zich wensen.
Heb jij niets beters te doen dan je lange tenen etaleren?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:37 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, ik mag natuurlijk geen fouten maken, want hij was inderdaad fout. Net zoals jouw partner in crime in de voorgaande COS moet je hier een nodige opmerking over maken. Alsof ik niet doorheb dat jullie 2 handen op 1 buik zijn. Kap nou gewoon met dat onderhuids op de man spelen, want je snijdt jezelf ermee in de vingers. Je valt gigantisch door de mand, want ik wist dat je er over zou beginnen.
Set- *schaak* - point.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |