LOLquote:
Is PSV al begonnen dan.Hij moet de hele wedstrijd op de bank zitten daar.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zeg: Bart kan erin !!!
Zelfde kan gezegd worden over Brian & Amanda, zelf denken ze waarschijnlijk dat ze voor beiden doorgaan maar dat is een kwestie van gebrek aan zelfkennis.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, ik geniet van Huub. Duidelijk in zijn argumentatie en laat zich niet ondersneeuwen door slabek.
Hij gaat niet voor de schoonheidsprijs maar voor de hoofdprijs.
Over 7 minuten.....quote:Op donderdag 3 april 2008 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is PSV al begonnen dan.Hij moet de hele wedstrijd op de bank zitten daar.
Ehm....quote:Op donderdag 3 april 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Wat deed Brian nou in de sauna met zijn glas in zijn hand.
Fuck hey...die gasten van DGK zijn dus helemaal niet zo mafquote:Op donderdag 3 april 2008 19:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
JAJAJA en aankomende week komt de popipoll weer
Heb je de dreigbrief gemist.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:29 schreef Eg_Wel het volgende:
Ik snap dat geblaat van Amanda over de "gekwetste groepen" die boos op Huub zouden zijn echt niet hoor. Heb ik iets gemist? Speelt dat werkelijk ergens dan?
Nou veel plezier Jaap droom maar over het succes van je actie.Je zal het straks wel merken in de popo.En hoop voor Jaap dat de finale nooit een sms stemming word.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:30 schreef milk-shake het volgende:
overleg tussen Brian en Jaap
gaat ook nergens overquote:Op donderdag 3 april 2008 20:29 schreef Eg_Wel het volgende:
Ik snap dat geblaat van Amanda over de "gekwetste groepen" die boos op Huub zouden zijn echt niet hoor. Heb ik iets gemist? Speelt dat werkelijk ergens dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |