quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Koos Postema.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Wim en Liza Ruska, de Olympisch kampioen judo van 1972 over zijn herstel van de taalstoornis afasie.
- Friso Lammertse, conservator van Museum Boijmans van Beuningen. Hij komt praten over het teruggevonden missende deel van het drieluik ‘De aanbidding der koningen’ van de 15e eeuwse schilder Geertgen tot Sint Jans. Voor het eerst in vijf eeuwen is het drieluik weer samen.
- Leo Blokhuis over de concerten van The Eagles.
- Dick Maas over 25 jaar 'De Lift'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Ja die was echt goedquote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef MadGuy het volgende:
Whehehe dat paneeltje dat Matthijs uit zijn handen liet glippen. Gelukkig is het een replica.
Ja die van de productie van Flodder (de serie).quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
De familie Ruska was lief.
Dick Maas is toch opgelicht door zijn businesspartner? Ben zijn naam even kwijt. Kwam in ieder geval niet aan bod.
Ik heb de naam even opgezocht: Laurens Geels.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja die van de productie van Flodder (de serie).
Zeg ik.quote:
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
- Bert Koenders
- Willem van Hanegem;
- Kraak & Smaak over het nieuwe album 'Plastic People'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Alle Lama's zijn er omdat ze vanmiddag hebben aangekondigd te stoppen met het programma.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat doet Patrick Lodiers in het publiek?
Nee zo,n minuutje of 10 is goed, als hij langer erop is vind ik hem meestal koppig en zeurederig zie VIquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Willem is echt een koning, hij zou een eigen talkshow moeten hebben
word up!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Willem 100 keer grappiger dan alle Lama's bij elkaar
Want bij elke andere partij is de gehele achterban het met elkaar eens.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
Jakhalzen waren ook weer erg sterk vanavond. Echt kansloos dat TON, als je achterban al zo verdeeld is.
Haha, dat wilde ik net zeggen. Wat een kansloze opmerking zeg, maar ik neem aan dat ie het niet serieus meent.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want bij elke andere partij is de gehele achterban het met elkaar eens.
Dat heb ik nog gezien, met de lama's heb ik gemist. Gelukkig dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:39 schreef Longmen het volgende:
Willem, dat was leuk zeg!
je ziet wat er met de vvd gebeurt met 2 mensen die zich uit de partij trekken en een eigen (zie enge) partij oprichten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan mee volgens jou? Kijk als 1 van de populairste mensen eruit wordt gezet is dat een andere situatie, maar dat de VVD ging zakken had ook gebeurt als Verdonk er nog was en waarschijnlijk ook gebeurt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:32 schreef maril het volgende:
[..]
je ziet wat er met de vvd gebeurt met 2 mensen die zich uit de partij trekken en een eigen (zie enge) partij oprichten.
Nee, bij de meeste partijen is de achterban het niet op alle punten met elkaar eens. Maar toch hebben ze met elkaar gemeen dat ze in de combinatie van programmapunten van die partij het meeste vertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
IDDquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Willem 100 keer grappiger dan alle Lama's bij elkaar
quote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef bloodymary het volgende:
Je vond het echt leuk he?![]()
Nou, dat was het ook!
vind ik ook!!!quote:Op maandag 7 april 2008 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
IDD
Sorry dat ik het nog een keer post. Maar dat gesprek met Willem was het TV-moment van het jaar.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die van gisteren dacht ik.
Ja lekker tactisch weer van Matthijs.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die vraag van Matthijs aan Jort![]()
. (Dat was volgens mij waarom iedereen lachte tijdens dat interview)
Die zangeres zei dat ze niet geloofde in het huwlijk. Waarop Matthijs vroeg aan Jort hoe hij daar over dacht, en het publiek begon toen te lachen(Vw vermeende vreemdgaan van Jorts vriendin)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
Ter Horst was leuk, helder verhaal
Wat zei Jort nou over die zangeres waar zo om gelachen werd
Ze zei het iets anders: ze geloofde dat je niet met elkaar hoefde te trouwen of voor altijd bij elkaar te blijven enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Die zangeres zei dat ze niet geloofde in het huwlijk. Waarop Matthijs vroeg aan Jort hoe hij daar over dacht, en het publiek begon toen te lachen(Vw vermeende vreemdgaan van Jorts vriendin)
Zoiets ja, ze gelooft dus niet in het huwlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ze zei het iets anders: ze geloofde dat je niet met elkaar hoefde te trouwen of voor altijd bij elkaar te blijven enzo.
Nou, je weet van Georgina Verbaan die met een ander dan Jort Kelder bekte? Blijkbaar toch geen aprilgrap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:26 schreef Arcee het volgende:
Welke trap na? Ik heb niks gezien en heb geen zin in de HH.
quote:Woensdag in DWDD
09-04-2008 08:52
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
- Beau van Erven Dorens is net terug van televisiemarktplaats Mipcom in Cannes. Hij komt praten over het programma 'The Phone', deel twee.
- Piet Schreuders schreef het boek ‘Het Londen van The Beatles’. Bekijk hier alvast een paar bijzondere plekken uit The Beatles geschiedenis in Londen.
- Guus Hiddink over de week van de waarheid van PSV. Bekijk alvast enkele hoogtepunten uit de carrière van Hiddink.
quote:
Wat is er mis met zo'n koffertje? Is een goed idee als alternatief voor zinloze kerstpakketten.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:27 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb gisteren pas de uitzending van dinsdag gezien.
Maar...... dat rampenkoffertje![]()
Dat zijn dus de dingen waar het kabinet zich tegenwoordig mee bezig houdt.......
neeeeeeeeee dan gaat JAck bij DWDD steeds proberen om over Ajax te pratenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:31 schreef arneaux het volgende:
Eindelijk weer s een leuke aflevering van DWDD. Zag ik Matthijs nou solliciteren naar de plek van Jack van Gelder toen hij met Hiddink zat te praten? Lijkt me een leuke afwisseling voor beide trouwens. Matthijs af en toe Studio Voetbal en Jack af en toe DWDD.
Als ik zo'n koffertje als kerstpakket kreeg, ging het linea recta de kliko in!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n koffertje? Is een goed idee als alternatief voor zinloze kerstpakketten.
Inderdaad, maar dat is beter dan bij de meeste kerstpakketten, dan zit je kliko meteen vol.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:21 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Als ik zo'n koffertje als kerstpakket kreeg, ging het linea recta de kliko in!
Ja, ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:38 schreef Thelonious het volgende:
Weer die kuttelefoon van The Phone. Eerst bij RTL Boulevard nu hier.
Ik ken dat ook nietquote:Op donderdag 10 april 2008 19:39 schreef maril het volgende:
Wat houdt dat in?
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:50 schreef Dos37 het volgende:
Vreselijk lekker wijf die Maryam Hassouni
Als je naar dat aanmatige gelul van de heren luistert niet nee,ikquote:Op donderdag 10 april 2008 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Dat lijkt me niets dit programma van Katja en Sophie
Ik vond het zelfs een beetje goor hoe katja en dinges kusten.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Dat lijkt me niets dit programma van Katja en Sophie
Ik ga het ook een kans geven. Kan wel een frisse wind zijn in dat azijnzeikerige gedoe altijd.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:26 schreef maril het volgende:
[..]
Als je naar dat aanmatige gelul van de heren luistert niet nee,ik
Vind ze beide goed. geef het een eerlijke kans.
Dat vond ik nou ook! Ze vragen zich af of Katja en Sophie wel journalistiek genoeg zijn en ze hebben nota bene net als een theekransje voor drie heren uitgebreid Ruud Gullit besproken!quote:Op donderdag 10 april 2008 20:26 schreef maril het volgende:
Als je naar dat aanmatige gelul van de heren luistert niet nee
Die opmerking van Hugo Borst tegen Katja "Sofia sleept jou er wel journalistiek doorheen"quote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook! Ze vragen zich af of Katja en Sophie wel journalistiek genoeg zijn en ze hebben nota bene net als een theekransje voor drie heren uitgebreid Ruud Gullit besproken!Ik vond Derksen en Borst trouwens hilarisch, maar dan moeten ze gaan niet zitten zeiken tegen die meiden.
Dat verhaal over de positieve kanten van de multiculturele samenleving was behalve volstrekt niet origineel ook wel misplaatst.. het is toch een film?!quote:
Dat is altijd zo'n stomme vraag: "wat is het geheim om zo oud te worden?" Die oudes staan net zo verbaasd hoor.quote:
Daar moest ik ook gelijk aan denken, toen ik die trailer met dat eiland zagquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Roel doet Lost even dunnetjes over?
Vond het maar domquote:Op maandag 14 april 2008 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar nu wel grappig met "Af en toe drijf ik af, ik zat nu op de handen te letten".
En het semi-intellectuele gezeik van d'rquote:Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Georgina donder op van tv met je irritante gehinnik!
'Ik wou net zeggen: heeft u er lang over nagedacht?"quote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef Adelante het volgende:
hihihih Diemen.... hihihihi daar ben ik ook geweest hihihihi
Echt?quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Georgina donder op van tv met je irritante gehinnik!
quote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een irritante domme giechelkut blijft die Georgina.
Die kunnen ze wat mij betreft weglaten in DWDDquote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef Adelante het volgende:
hihihih Diemen.... hihihihi daar ben ik ook geweest hihihihi
Niets.quote:Op maandag 14 april 2008 20:21 schreef Nouk het volgende:
Wat zei Georgina precies over t filmpje?
Nou nee, ja zometeen HS, maar daar vind ik Wilfred de jong weer erg goed.quote:
'Hiiii hiiii hiiii ik heb me laten neuken door iemand die ook zo heet hiiii hiii hiiií'quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hiiii hiiii hiiii ik heb me laten neuken door iemand die ook zo heet hiiii hiii hiiií'
Is gewoon een doosquote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Erg gelachen om Georgina. Het is haar goed recht om niks te willen zeggen over dat filmpje, al vind ik 't wel gek dat ze dan bij DWDD gaat zitten. Van Nieuwkerk had het niet gepikt
In de papierbak, natuurlijkquote:
Jort Kelder wilde er ook niets over zeggen en Mathijs slikte dat. Alleen Jort Kelderquote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Erg gelachen om Georgina. Het is haar goed recht om niks te willen zeggen over dat filmpje, al vind ik 't wel gek dat ze dan bij DWDD gaat zitten. Van Nieuwkerk had het niet gepikt
Ik zat het bij een vriendin te kijken en wij hadden het vermoeden dat het misschien iets met dat wetenschapsprogramma van haar te maken had, al dan niet om publicitaire redenen.quote:Op maandag 14 april 2008 23:42 schreef maril het volgende:
[..]
Jort Kelder wilde er ook niets over zeggen en Mathijs slikte dat. Alleen Jort Kelder
deed het slimmer dan die troela, Ik denk nog steeds dat het een test is trouwens. .
Let wel ik vind het schandalig hoor, dat daar in NY, maar ik vind hem een engerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:43 schreef Adelante het volgende:
Boekestijn is redelijk uitgesproken en heeft wel plezier in zijn vak
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:55 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft natuurlijk gelijk als het over Herfkens gaat.
Ja, dat was echt geweldig. Een soldaat die in de boom klom om de vogeltjes te voeren.quote:
Inderdaad. Maar ik vind het gewoon echt wel leuk dat iemand zo kan fluiten eigenlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is totaal zinloos, kunstfluiten, maar het klinkt erg tof en hij verdient er nog geld mee ook
De aankomst van de Paus als emperor en met Darth Vader muziekquote:
Ja, of niet. in de bouw wereld hebben genoeg mensen geleden onder het klokkenluiden van hem. Natuurlijk mag het niet maar het gebeurt overal.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Echt een schande zoals klokkenluider Bos is behandeld. Als je als bedrijf niks te vrezen hebt, geef je hem toch zó een baan.
Jij zou ook in je camper gaan wonen als je een grote lap grond hebt? Ik denk niet dat het een bewuste keuze is en hij zag er ook niet echt uit als iemand die zielig doet om de aandacht.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, of niet. in de bouw wereld hebben genoeg mensen geleden onder het klokkenluiden van hem. Natuurlijk mag het niet maar het gebeurt overal.
Overigens zo zielig is Ad Bos niet, als ik het goed begrijp bezit hij nog een tig aantal hectra waar hij met z'n kemper op staat...
Is het niet zo dat ze dan gewoon met een halve minuut vertraging uit gaan zenden of zo?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:55 schreef jmac het volgende:
De Wereld Draait Door kan vanwege het snelle, humoristische karakter niet op de traditionele manier worden ondertiteld. Om de live-ondertiteling van het VARA programma op Nederland 3 tóch mogelijk te maken, is een nieuwe werkwijze ontwikkeld. Het gaat hier om een combinatie van spraakherkenning en technische ontwikkeling. Door deze techniek kunnen de ondertitelaars iets eerder beginnen met het ondertitelen zodat de titels tijdig op televisie verschijnen.
Dat kan niet hand in hand gaan? Ik denk dat je als ondernemer juist gedreven moet zijn en met hart en ziel in je product moet geloven.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Joop van de ende, ongetwijfeld een harde en slimme zakenman, anders kom je niet zover, maar hij komt altijd zo geëmotioneerd en gepassioneerd over, alsof hij altijd met z'n hart zaken doet maar dat kan natuurlijk niet.
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Najib Amhali geeft aanstaande zaterdag een benefietvoorstelling. Mensen liggen in de rij voor zijn kaartjes, waarvan de prijs op Marktplaats tot absurd grote hoogte wordt gebracht.
In navolging van 'An Inconvenient Truth' draait vanaf dit weekend 'Meat the Truth' van Marianne Thieme in de Nederlandse filmhuizen. Al Gore laat volgens Thieme de belangrijkste oorzaak van de opwarming van de aarde - de veehouderij - buiten beschouwing.
Sophie van der Stap kreeg op haar 21e te horen dat ze kanker had en schreef daarover het boek ‘Meisje met negen pruiken’, dat wereldwijd werd vertaald. Deze week verschijnt haar tweede boek, over haar leven na de ziekte.
Soulzanger Derick ging als vanzelf in het Nederlands schrijven, terwijl hij dat helemaal niet bij soul vindt passen. Nu is er zijn single 'Laat Me', een bewerking van het beroemde lied van Ramses Shaffy.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke en Sukke'. Dit en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Ned 3.
Doe niet zo dom. De huidige stock lekker rustig opeten en fok-beperkingen doet wonderen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Oké goed, Marianna Thieme. Dus de veehouderij zorgt voor een groot deel van het CO2-uitstoot. Laten we dan maar die hele veestapel afmaken, kijken of je je dan nog steeds een dierenvriend kunt noemen.
Ja.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Tism het volgende:
Leuk grietje, die Sophie van der Stap!
Dat denk ik altijd.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht: OMFG, Ali B
Oh, ik vind hem wel geestig. Net toch maar even naar zijn show gekeken, ging verder nérgens over, maar erg leuk. Ali B is de enige die ermee wegkomt om Annemarie Jorritsma "lieve schat" te noemenquote:
Die Frank van jakhalzen, doe ik het goed Wallyquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Eddy Wally zit op TjuTjuup
Reken op een hele minuutquote:Op donderdag 17 april 2008 18:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze dan gewoon met een halve minuut vertraging uit gaan zenden of zo?
Wel een goede zaak, inderdaad.
Die man rijdt dus elke dag de kauwberg opquote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:Die postbode tijdens de Amstel Gold race. Respect!
Op een damesfiets.quote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:Die postbode tijdens de Amstel Gold race. Respect!
quote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:
De nummers die Ewbank voor Borsato heeft geschreven zijn met de jaren steeds minder geworden tot de bombastische middelmatige pulp die het nu is geworden.
geweldig fragmentquote:Op maandag 21 april 2008 20:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk. lage instap, handiger voor postbodes.
Nu ook gezien. Geweldig. Tijdens het berg oprijden met een glimlach maar hij viel toch wat achter, maar op een gegeven moment fietste hij net zo hard als de rest, maar dan met een vette glimlachquote:
ik vind hem juist een prima tafelgast, kritisch met kennis van zaken en een goede interviewer!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind Cornald Maas ontzettend irritant met z'n Daltons-hoofd
8 mei ga ik naar DWDDquote:
De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Candy Dulfer.
- Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Ahmed Aboutaleb over het voorjaarsoverleg.
- Martin Bril heeft een passie voor Napoleon en heeft daar het boek De Kleine Keizer over geschreven.
- Adriaan van Dis over de meest bijzondere momenten uit Hier is… Adriaan van Dis, naar aanleiding van de dvd-box met 100 gesprekken die de VPRO tussen 1983 en 1992 uitzond.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke en Sukke'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Hugo Borst.
- Vandaag, op de 475e verjaardag van Willem van Oranje, is in Delft door een virtuele Willem van Oranje zelf aangekondigd dat er een reconstructie komt van de moord op hem in 1584. De 3D reconstructie wordt gemaakt door Willem van Spanje.
- Voetbalvrouwen van toen, Yvonne Krol en Maja Suurbier, over de glorietijd van het Nederlands elftal in de jaren '70.
- Het WK Sjoelen kent nieuwe spelregels en daarmee wordt het oude imago afgestoft.
- De Drie Baritons, Henk Poort, Ernst Daniël Smid en Marco Bakker staan na tien jaar opnieuw samen op de planken in Carré.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Het stijgt nauwelijks uit boven Koos Alberts, vind het helemaal niets.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef tong80 het volgende:
Erg leuke uitzending.
Kon ik maar zo zingen
WK Sjoelen in Heerhugowaard dit weekend.
dat dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:
Hij praat wel heel zenuwachtig
En wat is fok toch fucking traaaaagg. Niet normaal meer.
Jammer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:43 schreef roburt het volgende:
op gs.tv is hij redelijk goed.
maar op tv komt hij altijd heel zenuwachtig, onbegrijpbaar en tenenkrommend over
Prachtig! Hoe droog kan je ze hebben!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:05 schreef Modus het volgende:
Die vent bij die marathon was meer een Jiskefet-typetje dan Jiskefet zelf ooit kan maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |