Doe niet zo dom. De huidige stock lekker rustig opeten en fok-beperkingen doet wonderen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Oké goed, Marianna Thieme. Dus de veehouderij zorgt voor een groot deel van het CO2-uitstoot. Laten we dan maar die hele veestapel afmaken, kijken of je je dan nog steeds een dierenvriend kunt noemen.
Ja.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Tism het volgende:
Leuk grietje, die Sophie van der Stap!
Dat denk ik altijd.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht: OMFG, Ali B
Oh, ik vind hem wel geestig. Net toch maar even naar zijn show gekeken, ging verder nérgens over, maar erg leuk. Ali B is de enige die ermee wegkomt om Annemarie Jorritsma "lieve schat" te noemenquote:
Die Frank van jakhalzen, doe ik het goed Wallyquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Eddy Wally zit op TjuTjuup
Reken op een hele minuutquote:Op donderdag 17 april 2008 18:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze dan gewoon met een halve minuut vertraging uit gaan zenden of zo?
Wel een goede zaak, inderdaad.
Die man rijdt dus elke dag de kauwberg opquote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:Die postbode tijdens de Amstel Gold race. Respect!
Op een damesfiets.quote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:Die postbode tijdens de Amstel Gold race. Respect!
quote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:
De nummers die Ewbank voor Borsato heeft geschreven zijn met de jaren steeds minder geworden tot de bombastische middelmatige pulp die het nu is geworden.
geweldig fragmentquote:Op maandag 21 april 2008 20:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk. lage instap, handiger voor postbodes.
Nu ook gezien. Geweldig. Tijdens het berg oprijden met een glimlach maar hij viel toch wat achter, maar op een gegeven moment fietste hij net zo hard als de rest, maar dan met een vette glimlachquote:
ik vind hem juist een prima tafelgast, kritisch met kennis van zaken en een goede interviewer!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind Cornald Maas ontzettend irritant met z'n Daltons-hoofd
8 mei ga ik naar DWDDquote:
De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Candy Dulfer.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Ahmed Aboutaleb over het voorjaarsoverleg.
- Martin Bril heeft een passie voor Napoleon en heeft daar het boek De Kleine Keizer over geschreven.
- Adriaan van Dis over de meest bijzondere momenten uit Hier is… Adriaan van Dis, naar aanleiding van de dvd-box met 100 gesprekken die de VPRO tussen 1983 en 1992 uitzond.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke en Sukke'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Hugo Borst.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Vandaag, op de 475e verjaardag van Willem van Oranje, is in Delft door een virtuele Willem van Oranje zelf aangekondigd dat er een reconstructie komt van de moord op hem in 1584. De 3D reconstructie wordt gemaakt door Willem van Spanje.
- Voetbalvrouwen van toen, Yvonne Krol en Maja Suurbier, over de glorietijd van het Nederlands elftal in de jaren '70.
- Het WK Sjoelen kent nieuwe spelregels en daarmee wordt het oude imago afgestoft.
- De Drie Baritons, Henk Poort, Ernst Daniël Smid en Marco Bakker staan na tien jaar opnieuw samen op de planken in Carré.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Het stijgt nauwelijks uit boven Koos Alberts, vind het helemaal niets.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef tong80 het volgende:
Erg leuke uitzending.
Kon ik maar zo zingen
WK Sjoelen in Heerhugowaard dit weekend.
dat dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:
Hij praat wel heel zenuwachtig
En wat is fok toch fucking traaaaagg. Niet normaal meer.
Jammer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:43 schreef roburt het volgende:
op gs.tv is hij redelijk goed.
maar op tv komt hij altijd heel zenuwachtig, onbegrijpbaar en tenenkrommend over
Prachtig! Hoe droog kan je ze hebben!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:05 schreef Modus het volgende:
Die vent bij die marathon was meer een Jiskefet-typetje dan Jiskefet zelf ooit kan maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |