Doe niet zo dom. De huidige stock lekker rustig opeten en fok-beperkingen doet wonderen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Oké goed, Marianna Thieme. Dus de veehouderij zorgt voor een groot deel van het CO2-uitstoot. Laten we dan maar die hele veestapel afmaken, kijken of je je dan nog steeds een dierenvriend kunt noemen.
Ja.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Tism het volgende:
Leuk grietje, die Sophie van der Stap!
Dat denk ik altijd.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht: OMFG, Ali B
Oh, ik vind hem wel geestig. Net toch maar even naar zijn show gekeken, ging verder nérgens over, maar erg leuk. Ali B is de enige die ermee wegkomt om Annemarie Jorritsma "lieve schat" te noemenquote:
Die Frank van jakhalzen, doe ik het goed Wallyquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Eddy Wally zit op TjuTjuup
Reken op een hele minuutquote:Op donderdag 17 april 2008 18:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze dan gewoon met een halve minuut vertraging uit gaan zenden of zo?
Wel een goede zaak, inderdaad.
Die man rijdt dus elke dag de kauwberg opquote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:Die postbode tijdens de Amstel Gold race. Respect!
Op een damesfiets.quote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:Die postbode tijdens de Amstel Gold race. Respect!
quote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:
De nummers die Ewbank voor Borsato heeft geschreven zijn met de jaren steeds minder geworden tot de bombastische middelmatige pulp die het nu is geworden.
geweldig fragmentquote:Op maandag 21 april 2008 20:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk. lage instap, handiger voor postbodes.
Nu ook gezien. Geweldig. Tijdens het berg oprijden met een glimlach maar hij viel toch wat achter, maar op een gegeven moment fietste hij net zo hard als de rest, maar dan met een vette glimlachquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |