Dat is altijd zo'n stomme vraag: "wat is het geheim om zo oud te worden?" Die oudes staan net zo verbaasd hoor.quote:
Daar moest ik ook gelijk aan denken, toen ik die trailer met dat eiland zagquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Roel doet Lost even dunnetjes over?
Vond het maar domquote:Op maandag 14 april 2008 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar nu wel grappig met "Af en toe drijf ik af, ik zat nu op de handen te letten".
En het semi-intellectuele gezeik van d'rquote:Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Georgina donder op van tv met je irritante gehinnik!
'Ik wou net zeggen: heeft u er lang over nagedacht?"quote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef Adelante het volgende:
hihihih Diemen.... hihihihi daar ben ik ook geweest hihihihi
Echt?quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Georgina donder op van tv met je irritante gehinnik!
quote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een irritante domme giechelkut blijft die Georgina.
Die kunnen ze wat mij betreft weglaten in DWDDquote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef Adelante het volgende:
hihihih Diemen.... hihihihi daar ben ik ook geweest hihihihi
Niets.quote:Op maandag 14 april 2008 20:21 schreef Nouk het volgende:
Wat zei Georgina precies over t filmpje?
Nou nee, ja zometeen HS, maar daar vind ik Wilfred de jong weer erg goed.quote:
'Hiiii hiiii hiiii ik heb me laten neuken door iemand die ook zo heet hiiii hiii hiiiķ'quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hiiii hiiii hiiii ik heb me laten neuken door iemand die ook zo heet hiiii hiii hiiiķ'
Is gewoon een doosquote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Erg gelachen om Georgina. Het is haar goed recht om niks te willen zeggen over dat filmpje, al vind ik 't wel gek dat ze dan bij DWDD gaat zitten. Van Nieuwkerk had het niet gepikt
In de papierbak, natuurlijkquote:
Jort Kelder wilde er ook niets over zeggen en Mathijs slikte dat. Alleen Jort Kelderquote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Erg gelachen om Georgina. Het is haar goed recht om niks te willen zeggen over dat filmpje, al vind ik 't wel gek dat ze dan bij DWDD gaat zitten. Van Nieuwkerk had het niet gepikt
Ik zat het bij een vriendin te kijken en wij hadden het vermoeden dat het misschien iets met dat wetenschapsprogramma van haar te maken had, al dan niet om publicitaire redenen.quote:Op maandag 14 april 2008 23:42 schreef maril het volgende:
[..]
Jort Kelder wilde er ook niets over zeggen en Mathijs slikte dat. Alleen Jort Kelder
deed het slimmer dan die troela, Ik denk nog steeds dat het een test is trouwens. .
Let wel ik vind het schandalig hoor, dat daar in NY, maar ik vind hem een engerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:43 schreef Adelante het volgende:
Boekestijn is redelijk uitgesproken en heeft wel plezier in zijn vak
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:55 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft natuurlijk gelijk als het over Herfkens gaat.
Ja, dat was echt geweldig. Een soldaat die in de boom klom om de vogeltjes te voeren.quote:
Inderdaad. Maar ik vind het gewoon echt wel leuk dat iemand zo kan fluiten eigenlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is totaal zinloos, kunstfluiten, maar het klinkt erg tof en hij verdient er nog geld mee ook
De aankomst van de Paus als emperor en met Darth Vader muziekquote:
Ja, of niet. in de bouw wereld hebben genoeg mensen geleden onder het klokkenluiden van hem. Natuurlijk mag het niet maar het gebeurt overal.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Echt een schande zoals klokkenluider Bos is behandeld. Als je als bedrijf niks te vrezen hebt, geef je hem toch zó een baan.
Jij zou ook in je camper gaan wonen als je een grote lap grond hebt? Ik denk niet dat het een bewuste keuze is en hij zag er ook niet echt uit als iemand die zielig doet om de aandacht.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, of niet. in de bouw wereld hebben genoeg mensen geleden onder het klokkenluiden van hem. Natuurlijk mag het niet maar het gebeurt overal.
Overigens zo zielig is Ad Bos niet, als ik het goed begrijp bezit hij nog een tig aantal hectra waar hij met z'n kemper op staat...
Is het niet zo dat ze dan gewoon met een halve minuut vertraging uit gaan zenden of zo?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:55 schreef jmac het volgende:
De Wereld Draait Door kan vanwege het snelle, humoristische karakter niet op de traditionele manier worden ondertiteld. Om de live-ondertiteling van het VARA programma op Nederland 3 tóch mogelijk te maken, is een nieuwe werkwijze ontwikkeld. Het gaat hier om een combinatie van spraakherkenning en technische ontwikkeling. Door deze techniek kunnen de ondertitelaars iets eerder beginnen met het ondertitelen zodat de titels tijdig op televisie verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |