Is gewoon een doosquote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Erg gelachen om Georgina. Het is haar goed recht om niks te willen zeggen over dat filmpje, al vind ik 't wel gek dat ze dan bij DWDD gaat zitten. Van Nieuwkerk had het niet gepikt
In de papierbak, natuurlijkquote:
Jort Kelder wilde er ook niets over zeggen en Mathijs slikte dat. Alleen Jort Kelderquote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Erg gelachen om Georgina. Het is haar goed recht om niks te willen zeggen over dat filmpje, al vind ik 't wel gek dat ze dan bij DWDD gaat zitten. Van Nieuwkerk had het niet gepikt
Ik zat het bij een vriendin te kijken en wij hadden het vermoeden dat het misschien iets met dat wetenschapsprogramma van haar te maken had, al dan niet om publicitaire redenen.quote:Op maandag 14 april 2008 23:42 schreef maril het volgende:
[..]
Jort Kelder wilde er ook niets over zeggen en Mathijs slikte dat. Alleen Jort Kelder
deed het slimmer dan die troela, Ik denk nog steeds dat het een test is trouwens. .
Let wel ik vind het schandalig hoor, dat daar in NY, maar ik vind hem een engerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:43 schreef Adelante het volgende:
Boekestijn is redelijk uitgesproken en heeft wel plezier in zijn vak
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:55 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft natuurlijk gelijk als het over Herfkens gaat.
Ja, dat was echt geweldig. Een soldaat die in de boom klom om de vogeltjes te voeren.quote:
Inderdaad. Maar ik vind het gewoon echt wel leuk dat iemand zo kan fluiten eigenlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is totaal zinloos, kunstfluiten, maar het klinkt erg tof en hij verdient er nog geld mee ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |