quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Koos Postema.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Wim en Liza Ruska, de Olympisch kampioen judo van 1972 over zijn herstel van de taalstoornis afasie.
- Friso Lammertse, conservator van Museum Boijmans van Beuningen. Hij komt praten over het teruggevonden missende deel van het drieluik ‘De aanbidding der koningen’ van de 15e eeuwse schilder Geertgen tot Sint Jans. Voor het eerst in vijf eeuwen is het drieluik weer samen.
- Leo Blokhuis over de concerten van The Eagles.
- Dick Maas over 25 jaar 'De Lift'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Ja die was echt goedquote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef MadGuy het volgende:
Whehehe dat paneeltje dat Matthijs uit zijn handen liet glippen. Gelukkig is het een replica.
Ja die van de productie van Flodder (de serie).quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
De familie Ruska was lief.
Dick Maas is toch opgelicht door zijn businesspartner? Ben zijn naam even kwijt. Kwam in ieder geval niet aan bod.
Ik heb de naam even opgezocht: Laurens Geels.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja die van de productie van Flodder (de serie).
Zeg ik.quote:
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
- Bert Koenders
- Willem van Hanegem;
- Kraak & Smaak over het nieuwe album 'Plastic People'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Alle Lama's zijn er omdat ze vanmiddag hebben aangekondigd te stoppen met het programma.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat doet Patrick Lodiers in het publiek?
Nee zo,n minuutje of 10 is goed, als hij langer erop is vind ik hem meestal koppig en zeurederig zie VIquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Willem is echt een koning, hij zou een eigen talkshow moeten hebben
word up!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Willem 100 keer grappiger dan alle Lama's bij elkaar
Want bij elke andere partij is de gehele achterban het met elkaar eens.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
Jakhalzen waren ook weer erg sterk vanavond. Echt kansloos dat TON, als je achterban al zo verdeeld is.
Haha, dat wilde ik net zeggen. Wat een kansloze opmerking zeg, maar ik neem aan dat ie het niet serieus meent.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want bij elke andere partij is de gehele achterban het met elkaar eens.
Dat heb ik nog gezien, met de lama's heb ik gemist. Gelukkig dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:39 schreef Longmen het volgende:
Willem, dat was leuk zeg!
je ziet wat er met de vvd gebeurt met 2 mensen die zich uit de partij trekken en een eigen (zie enge) partij oprichten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan mee volgens jou? Kijk als 1 van de populairste mensen eruit wordt gezet is dat een andere situatie, maar dat de VVD ging zakken had ook gebeurt als Verdonk er nog was en waarschijnlijk ook gebeurt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:32 schreef maril het volgende:
[..]
je ziet wat er met de vvd gebeurt met 2 mensen die zich uit de partij trekken en een eigen (zie enge) partij oprichten.
Nee, bij de meeste partijen is de achterban het niet op alle punten met elkaar eens. Maar toch hebben ze met elkaar gemeen dat ze in de combinatie van programmapunten van die partij het meeste vertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
IDDquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Willem 100 keer grappiger dan alle Lama's bij elkaar
quote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef bloodymary het volgende:
Je vond het echt leuk he?![]()
Nou, dat was het ook!
vind ik ook!!!quote:Op maandag 7 april 2008 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
IDD
Sorry dat ik het nog een keer post. Maar dat gesprek met Willem was het TV-moment van het jaar.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die van gisteren dacht ik.
Ja lekker tactisch weer van Matthijs.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die vraag van Matthijs aan Jort![]()
. (Dat was volgens mij waarom iedereen lachte tijdens dat interview)
Die zangeres zei dat ze niet geloofde in het huwlijk. Waarop Matthijs vroeg aan Jort hoe hij daar over dacht, en het publiek begon toen te lachen(Vw vermeende vreemdgaan van Jorts vriendin)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
Ter Horst was leuk, helder verhaal
Wat zei Jort nou over die zangeres waar zo om gelachen werd
Ze zei het iets anders: ze geloofde dat je niet met elkaar hoefde te trouwen of voor altijd bij elkaar te blijven enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Die zangeres zei dat ze niet geloofde in het huwlijk. Waarop Matthijs vroeg aan Jort hoe hij daar over dacht, en het publiek begon toen te lachen(Vw vermeende vreemdgaan van Jorts vriendin)
Zoiets ja, ze gelooft dus niet in het huwlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ze zei het iets anders: ze geloofde dat je niet met elkaar hoefde te trouwen of voor altijd bij elkaar te blijven enzo.
Nou, je weet van Georgina Verbaan die met een ander dan Jort Kelder bekte? Blijkbaar toch geen aprilgrap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:26 schreef Arcee het volgende:
Welke trap na? Ik heb niks gezien en heb geen zin in de HH.
quote:Woensdag in DWDD
09-04-2008 08:52
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
- Beau van Erven Dorens is net terug van televisiemarktplaats Mipcom in Cannes. Hij komt praten over het programma 'The Phone', deel twee.
- Piet Schreuders schreef het boek ‘Het Londen van The Beatles’. Bekijk hier alvast een paar bijzondere plekken uit The Beatles geschiedenis in Londen.
- Guus Hiddink over de week van de waarheid van PSV. Bekijk alvast enkele hoogtepunten uit de carrière van Hiddink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |