quote:
Wat is er mis met zo'n koffertje? Is een goed idee als alternatief voor zinloze kerstpakketten.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:27 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb gisteren pas de uitzending van dinsdag gezien.
Maar...... dat rampenkoffertje![]()
Dat zijn dus de dingen waar het kabinet zich tegenwoordig mee bezig houdt.......
neeeeeeeeee dan gaat JAck bij DWDD steeds proberen om over Ajax te pratenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:31 schreef arneaux het volgende:
Eindelijk weer s een leuke aflevering van DWDD. Zag ik Matthijs nou solliciteren naar de plek van Jack van Gelder toen hij met Hiddink zat te praten? Lijkt me een leuke afwisseling voor beide trouwens. Matthijs af en toe Studio Voetbal en Jack af en toe DWDD.
Als ik zo'n koffertje als kerstpakket kreeg, ging het linea recta de kliko in!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n koffertje? Is een goed idee als alternatief voor zinloze kerstpakketten.
Inderdaad, maar dat is beter dan bij de meeste kerstpakketten, dan zit je kliko meteen vol.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:21 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Als ik zo'n koffertje als kerstpakket kreeg, ging het linea recta de kliko in!
Ja, ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:38 schreef Thelonious het volgende:
Weer die kuttelefoon van The Phone. Eerst bij RTL Boulevard nu hier.
Ik ken dat ook nietquote:Op donderdag 10 april 2008 19:39 schreef maril het volgende:
Wat houdt dat in?
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:50 schreef Dos37 het volgende:
Vreselijk lekker wijf die Maryam Hassouni
Als je naar dat aanmatige gelul van de heren luistert niet nee,ikquote:Op donderdag 10 april 2008 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Dat lijkt me niets dit programma van Katja en Sophie
Ik vond het zelfs een beetje goor hoe katja en dinges kusten.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Dat lijkt me niets dit programma van Katja en Sophie
Ik ga het ook een kans geven. Kan wel een frisse wind zijn in dat azijnzeikerige gedoe altijd.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:26 schreef maril het volgende:
[..]
Als je naar dat aanmatige gelul van de heren luistert niet nee,ik
Vind ze beide goed. geef het een eerlijke kans.
Dat vond ik nou ook! Ze vragen zich af of Katja en Sophie wel journalistiek genoeg zijn en ze hebben nota bene net als een theekransje voor drie heren uitgebreid Ruud Gullit besproken!quote:Op donderdag 10 april 2008 20:26 schreef maril het volgende:
Als je naar dat aanmatige gelul van de heren luistert niet nee
Die opmerking van Hugo Borst tegen Katja "Sofia sleept jou er wel journalistiek doorheen"quote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook! Ze vragen zich af of Katja en Sophie wel journalistiek genoeg zijn en ze hebben nota bene net als een theekransje voor drie heren uitgebreid Ruud Gullit besproken!Ik vond Derksen en Borst trouwens hilarisch, maar dan moeten ze gaan niet zitten zeiken tegen die meiden.
Dat verhaal over de positieve kanten van de multiculturele samenleving was behalve volstrekt niet origineel ook wel misplaatst.. het is toch een film?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |