quote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef Sally het volgende:
Fipo?
Idd. Maar even kijken hoe ik het team aan moet passen, want het gaat weer een interessante race worden.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef OA het volgende:
Race 3 alweer!![]()
Hopelijk haal ik wat meer punten met de manager deze keer...![]()
Ja en Toyota ook.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Ferrari heeft hier toch enorm veel getest afgelopen winter?
Ze hebben een sessie samen met Toyota gedaan. Ze waren daarbij ook heel erg snel, sneller dan de tijden van vorig jaar als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Ferrari heeft hier toch enorm veel getest afgelopen winter?
Daar gaan Mosley's plannen om zich nog eens lekker geil in elkaar te laten beuken door pitspoezen in nazi-outfitquote:
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 3 april 2008 11:32 schreef Atreidez het volgende:
Midden op de dag is ook niet echt fatsoenlijk hoorGeef mij maar races ala Canada, om een uurtje of 20.00.
Hij is er toch niet... Waarschijnlijk is zijn snor nog niet volgroeid genoeg om uit de kast te komenquote:Op donderdag 3 april 2008 10:30 schreef NED het volgende:
[..]
Daar gaan Mosley's plannen om zich nog eens lekker geil in elkaar te laten beuken door pitspoezen in nazi-outfit
"Ik ben niet alleen fout, zij zijn ook fout geweest"quote:F1-fabrikanten bekritiseren positie Mosley
Uitgegeven: 3 april 2008 16:13
Laatst gewijzigd: 3 april 2008 16:14
RIJSWIJK - Enkele formule 1-autofabrikanten hebben zich donderdag openlijk afgevraagd of Max Mosley wel moet aanblijven als president van autosportfederatie FIA.
ANP
Mosley kwam afgelopen donderdag in het nieuws toen de Britse krant News of the World meldde dat hij had deelgenomen aan een 'nazistische seks-orgie'.
Kritiek
In verklaringen lieten Mercedes, BMW, Honda en Toyota zich kritisch uit over de positie van Mosley. "Hoge functionarissen in elk bedrijf en elke sport moeten hoge gedragsnormen hanteren", zei een woordvoerder van Toyota.
"Het Honda Racing F1 Team is erg teleurgesteld in de berichtgeving over Mosley en is ongerust dat de reputatie van de Formule 1 en de deelnemers is beschadigd," viel te lezen in een verklaring van Honda.
Inhoud
Mosley reageerde fel op de kritieken. "Gezien de historie van BMW en Mercedes voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog begrijp ik volledig dat zij zich distantiëren van wat zij terecht omschrijven als de schaamteloze inhoud van recente publicaties. Maar ze hebben mij helaas niet gevraagd of die inhoud wel juist was."
quote:Mosley calls FIA meeting over press allegations
FIA President Max Mosley has requested a meeting of the FIA Senate to discuss the publicity surrounding what is described by Formula One racing’s ruling body as “an apparently illegal invasion” of Mosley’s privacy.
It comes after allegations relating to Mosley’s private life were published in a British newspaper last weekend and follows calls on Thursday from the likes of BMW, Mercedes, Toyota and Honda for the FIA to consider the matter.
The meeting is expected to be held in Paris as soon as practicably possible and all FIA members are invited. In the meantime, Mosley is planning legal action against the newspaper in question.
The full statement from the FIA:
The President of the FIA has requested the President of the FIA Senate to call an Extraordinary General Assembly in accordance with the provisions of the FIA statutes.
The full membership of the FIA will be invited to attend the meeting at which the widespread publicity following an apparently illegal invasion of the FIA President’s privacy will be discussed.
The FIA has noted that Mr Mosley is preparing legal proceedings against the newspaper in question.
It is anticipated that the meeting will take place in Paris. It will be held on the earliest practicable date. No further comment will be made by the FIA regarding the matter at this stage.
We zullen zienquote:Op donderdag 3 april 2008 19:13 schreef HPoi het volgende:
Deze keer wint Webber in Bahrein!! Mark my words!!
Dan zet ik Red Bull wel weer in mijn team.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:13 schreef HPoi het volgende:
Deze keer wint Webber in Bahrein!! Mark my words!!
Hamilton een halve seconde sneller ... voorspelbaar maar zegt nog nixquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:23 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]
Je had een thumbnail gepakt van xs.to, Sally. Na uploaden krijg je een hele rits links, pak de onderste, en zet die tussen de [img]-tags, en 't werkt.
Ferrari bovenaan, zegt nog geen zak, maar is wel voorspelbaar. Rosberg zit d'r ook weer lekker bij.
Honda staat wel erg laagquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:23 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]
Je had een thumbnail gepakt van xs.to, Sally. Na uploaden krijg je een hele rits links, pak de onderste, en zet die tussen de [img]-tags, en 't werkt.
Ferrari bovenaan, zegt nog geen zak, maar is wel voorspelbaar. Rosberg zit d'r ook weer lekker bij.
Wel van de autoquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Het gaat om morgen A R niet om vandaag
Iemand beelden van de schuiver van Hamilton?
Wilde 'm hier ook al ff neer plantenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:51 schreef Sally het volgende:
En van i2Them2 in Uitslag tweede vrije training Bahrein
http://nl.tinypic.com/player.php?v=24l6k9y&s=3
Die kerel met de gele vlag in z'n hand staat ook lekker op te letten met z'n rug naar de baan toequote:
Onder het bericht van de tweede vrije training heeft iemand dit gepsot:quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:50 schreef jimmyw het volgende:
Wellicht heeft iemand al de trainingen kunnen volgen via een stream.
Maar mogelijk werkt het niet buiten de UK, "of je moet met proxies gaan lopen stoeien."quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:20 uur schreef Mennootje het volgende:
http://www.itv-f1.com/VideoLive.aspx
quote:The AAA comes out against Mosley
The American Automobile Association has joined in the calls for Max Mosley to step down as FIA President.
"Recent events involving the leadership of the FIA have been very distressing and embarrassing," said Yolanda Clark Cade, the Managing Director of AAA Public Relations. "While this matter may be viewed as private by some, the damage to the image of FIA and its constituents is clearly public. For an organization - and its leader - to exercise the moral authority required to represent millions of motorists and sanction the activities of motorsport they must uphold the highest standards of ethical behavior. AAA recognizes that Mr. Mosley has dedicated many years of his life to advancing the interests of mobility and motorsport.
"However, after careful consideration, AAA has conveyed to Mr. Mosley that it would be in the best interest of all concerned if he were to step down."
The AAA is a federation of different regional clubs and is the largest constituent member of the FIA. It has more than 50m members.
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die kerel met de gele vlag in z'n hand staat ook lekker op te letten met z'n rug naar de baan toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVU player is met google zo gevondenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Onder het bericht van de tweede vrije training heeft iemand dit gepsot:
[..]
Maar mogelijk werkt het niet buiten de UK, "of je moet met proxies gaan lopen stoeien."
Ik heb 'm zelf niet geprobeerd.
Kan je verder TVU Player aanraden. Iemand hier weet wel waar je die kunt downen... (NED???)
Wie, Lewis dat muurtje niet, of die knakkers achter dat muurtje Lewis niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:38 schreef Atreidez het volgende:
Viel mij ook al op van dat stuur. Verraderlijk muurtje ook, hij zag m vast niet aankomen
In F1racing geeft Jos aan hoe hij dat deed en volgens mij net als Lewis hield hij altijd vast maar daarvoor zou je de laatste F1racing ff moeten lezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:26 schreef kepler het volgende:
flinke klap van Lewis. Netjes ook zn stuur vasthoudenIk dacht dat je die bij een crash altijd los moest laten?
Was ook al aanwezig, maar voorlopig gebeurd er nog niet heel veel in VT3.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:07 schreef Sally het volgende:
en * Sally is weer als eerste hier?
Wow...
VT3 is gestart
Neuh, wilde al wat er over zeggen, maar het is een beetje flauwtjes wat betreft tijden neerzetten idd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was ook al aanwezig, maar voorlopig gebeurd er nog niet heel veel in VT3.
Ze hebben alleen maar installatieronde gereden. Dan ontbreekt S1 altijd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:10 schreef Sally het volgende:
DOet LT bij jullie ook raar? Geen 1e sectortijden...
Vandaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar installatieronde gereden. Dan ontbreekt S1 altijd.
Die link lijkt (momenteel?) niet te werken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:38 schreef Trystar het volgende:
[..]
TVU player is met google zo gevonden![]()
Ik zelf gebruik deze link; http://mad-max.coolpage.biz/simulcastPlayer_02.swf
Yup, ook vrij logisch met de huidige opzet van Q3. Al is het aan de ene kant wel jammer. En bij Ferrari is het zo te zien vrij gezellig in de pitbox. Zijn de enige die nog geen ronde hebben gereden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:24 schreef Sally het volgende:
Rosberg is de eerste in 1:33 nu. Volgens mij hebben ze allemaal best veel brandstof aan boord als ik de tijden vergelijk met gisteren.
Zien? Waarquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, ook vrij logisch met de huidige opzet van Q3. Al is het aan de ene kant wel jammer. En bij Ferrari is het zo te zien vrij gezellig in de pitbox. Zijn de enige die nog geen ronde hebben gereden.
Ik zag het ook nergens hoor. Was ook maar een gok mijnerzijds.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Zien? Waar
En op dit moment Massa en Raikkonen met 7 en 5 rondes, en weer in de hoogtse regionen! En dat haal ik dan uit LiveTiming
Thnx, maar ik zie 'm er nog niet tussenquote:
Q3 is gewoon op RTL te zien hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:46 schreef NED het volgende:
Ow, en WheelsTV is Nascar bezig.
Voorgaande jaren was Q3 toch ook altijd te zien op de duitser? Gewoon op TV?
Waarom is dat niet meer?
Ik had Rosberg als 1e geplaatst in VT1, maar hij heeft 't best aardig gedaan, nu 2e! (Predictions spel)quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zag het ook nergens hoor. Was ook maar een gok mijnerzijds.Ze bleven zolang binnen. Maar ze staan nu beide in de top 3.
Weinig?quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:52 schreef ElmarO het volgende:
Rubens nu 3eWat hebben ze in die Honda's gegooid?
Ik hoor zojuist uit betrouwbare bronnen dat Ross Brawn in de benzinetank gepist heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:52 schreef ElmarO het volgende:
Rubens nu 3eWat hebben ze in die Honda's gegooid?
Gok het ook. Het is na vorig jaar alleen nog steeds wennen om een snelle Honda te zien.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:55 schreef NED het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist uit betrouwbare bronnen dat Ross Brawn in de benzinetank gepist heeft.
Waarschijnlijk dat ook dáárom Ferrari zo oppermachtig was toen Brawn daar nog werkte!!!
Gevalletje doping dunkt me!!
Hij draait hier al goed sinds ik hem aan heb gezetquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:58 schreef Sally het volgende:
En TVU-player doet het goed, voor zo'n 5 minuten, en dan geeftie de geest door te crashen?
Is al de 2e keer dat het gebeurt, iets met m'n verbinding ofzo?
Het hele veld binnen anderhalve seconde.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:03 schreef NED het volgende:
Het hele veld binnen 2 seconden. Op Sato en Davidsonna dan
Op Heidi na (1.553)quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Het hele veld binnen anderhalve seconde.
Thnxquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:07 schreef NED het volgende:
Nou, tot straks jongens (en Sally)
Ik ga nog even een rondje Nordschleife doen met mn nieuwe G25 stuurtje!!!
hier ook, ga zo naar feyenoord tentoonstellingquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:32 schreef WEST het volgende:
Dit is vrij close allemaal.
Maar de kwalificatie kan ik niet zien omdat ik zodadelijk de belangrijkste voetbalwedstrijd van het jaar heb. Winnen = zo goed als kampioen.
de kwali staat ingesteld op de HDD recorder dus vanavond ff terug kijken.
Ik heb via de website gevonden hoe je kunt afspelen, hopen dat die niet ophoudt na 5 minuten... Maar dar zit WEL een stopknop opquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:09 schreef Sally het volgende:
TV Guide van Wheels zegt: (Nederlandse tijd)
13:00 Formula One Racing Bahrain Grand Prix, Qualifying From Sakhir, Bahrain.
Zit er nog een 'stop deze zender'-knop op dat ding?? Of moet je 'm helemaal afsluiten?
Edit: en opnieuw houdt 't ding ermee op... ik kan 'm niet meer naar voren klikken... (Nog iemand een tip? Win XP, SP 2)
O wat jammer dat ik het gemist had! Heb zelf het artikel op FOK!sport gemaakt waarin een mogelijke verandering werd aangekondigd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Was vorige week al bekend op f1racing.
Wat is de straf als ze te langzaam rijden?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:02 schreef Sally het volgende:
Ik lees wat interessants in het commentaar bij live Timing:
One important change for today's session - to prevent drivers on flying laps being impeded by those on slowing-down laps, there will be a minimum of 1 m 39s. For reference, the slowest time final practice this morning was just under 1 m 35s.
Super Aguri is überhaupt niet veel bijzonders. Maar Massa heeft aardig door gestampt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:13 schreef Sally het volgende:
bye bye zwaai zwaai voorSato
Blij dat ik die niet in m'n team heb...
Geen idee.quote:
Alstuquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee.
Ben op zoek naar iets bij Formula1.com, of op F1racing (=GPUpdate) naar het nieuws waat Walter-S het over ha.
Thnx, zal er meteen een artikel van makenquote:
"Pool voor de Pool" (aldus Olavquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:06 schreef ElmarO het volgende:
Ik maak dan maar de ultiem flauwe grap.Pool-position voor Kubica.
Die heeft tenminste nog een bepaalde uitstraling, die Kubica heeft helemaal niks. Een topsporter daar moet je fan van kunnen zijn, of kunnen haten maar toch niet zo verschrikkelijk pool met een uitstraling van het niveau 0.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De meest onsympathieke drol staat op plek 10![]()
Erg mooi gedaan van die Kubica. Hebben ze goed aan gedaan om die destijds Villeneuve te laten vervangen.
Btw...voor degenen met digitale TV: op ESPN Classic is nu een overzicht van het F1-jaar 1972 bezig. Erg toffe beelden.
Dus vanwege z'n uitstraling/uiterlijk is hij onsympathiek? Wat een bullcrap zeg. Geef dan eens een paar voorbeelden van zijn "onsympathieke" gedrag...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog een bepaalde uitstraling, die Kubica heeft helemaal niks. Een topsporter daar moet je fan van kunnen zijn, of kunnen haten maar toch niet zo verschrikkelijk pool met een uitstraling van het niveau 0.
Man, ben gewoon blij dat er eens iemand op pool staat waar je het niet van verwacht.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog een bepaalde uitstraling, die Kubica heeft helemaal niks. Een topsporter daar moet je fan van kunnen zijn, of kunnen haten maar toch niet zo verschrikkelijk pool met een uitstraling van het niveau 0.
Same herequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:58 schreef HPoi het volgende:
Ik gun het Kubica wel om morgen te winnen!
Ik vind het eigenlijk juist bewonderingswaardig dat Kubica het zover heeft geschopt ondanks zijn afkomst en uitstraling.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:50 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dus vanwege z'n uitstraling/uiterlijk is hij onsympathiek? Wat een bullcrap zeg. Geef dan eens een paar voorbeelden van zijn "onsympathieke" gedrag...
Liever een fan van Kubica om zijn kunde, dan fan van bijv. Alanso vanwege zijn uitstraling/gedrag.
Dan zal het toch Kimi moeten gaan doen, want denk zelf dat Massa in de fout gaat gaan door weer een of andere onbesuisde inhaalactie te doen, juist omdat hij gefrustreest is dat ie niet op pole staat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:33 schreef Trystar het volgende:
Mooi voor BMW Sauber en Kubica![]()
Hopelijk kan die een paar ronden P1 houden, maar verwacht dat Ferrari toch te sterk zal zijn in de race.
Ik hoop het, dan kan je mij echt opvegenquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan zal het toch Kimi moeten gaan doen, want denk zelf dat Massa in de fout gaat gaan door weer een of andere onbesuisde inhaalactie te doen, juist omdat hij gefrustreest is dat ie niet op pole staat.
Nu weet ik het wel, even wat research gedaan voor m'n artikel en dit staat op Formula1.com:quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is de straf als ze te langzaam rijden?
quote:FIA confirms minimum lap time for qualifying
Any driver deemed to be driving unnecessarily slowly during their out- or in-laps during qualifying, or during the reconnaissance laps for which the pit lane is open prior to the race, or in a manner which might endanger other drivers, will be reported to the stewards, the FIA have announced.
As far as Bahrain is concerned, this means cars leaving the pits will be timed between the second safety car line (50 metres before Turn One) and the first safety car line (after Turn 15), and any car exceeding a time of 1m 39s between these points will be deemed to have been driven unnecessarily slowly.
The move is designed to prevent drivers on flying qualifying laps being impeded by drivers travelling more slowly. It follows the five-place grid penalties handed to both McLaren drivers at the last round in Malaysia, where Heikki Kovalainen and Lewis Hamilton were judged to have hampered the progress of rivals.
En als 'ie langzaam rijdt omdat 'ie pech heeft, bijvoorbeeld omdat een paar versnellingen zijn uitgevallen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu weet ik het wel, even wat research gedaan voor m'n artikel en dit staat op Formula1.com:
[..]
eerste overwinning lijkt me sterk. maar een podium plaats moet zeker lukken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:20 schreef sooty het volgende:
Proficiat BMW & Kubica. Loon naar werken. Op naar de tweede podiumplek voor Kubica, en misschien wel zijn eerste overwinning.
Lijkt me niet, net zoals je moet kunnen aantonen dat je versnellingsbak echt wel van binnen kapot is voor je 'm mag vervangen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als 'ie langzaam rijdt omdat 'ie pech heeft, bijvoorbeeld omdat een paar versnellingen zijn uitgevallen?
Als je kunt aantonen dat het als gevolg van een mankement was, dan gaan ze toch niet straffen, lijkt me?
of moet dit in het vragen-topic
Onzin. Prima dat jij van een topsporter wil kunnen houden om er fan van te zijn of weet ik veel wat, maar zo werkt het niet. Iemand is een topsporter als hij tot de besten behoort in zijn tak van sport. Ongeacht leeftijd, afkomst, uiterlijk of whatever. Dat jij je niet kan identificeren met Kubica, maakt het niet meteen een lul.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Weer zo iemand die een F1 coureur verward met een zanger in een boybandquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Rosberg zou wel zo in een boyband kunnen spelenquote:Op zondag 6 april 2008 08:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat een onzin. Weer zo iemand die een F1 coureur verward met een zanger in een boyband
Het lijkt mij stug dat dat de fout was in zn snelle ronde, ookal lieten ze hem zo in de herhaling zien.quote:Op zondag 6 april 2008 09:26 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is Massa trouwens net zo licht als Kubica.. Hier die fout van Massa, en daar staat ie dan alsnog 2 mee.
Ik dacht eigenlijk gewoon dat een Ferrari altijd zo klonkquote:Op zondag 6 april 2008 10:08 schreef NED het volgende:
Het lijkt mij stug dat dat de fout was in zn snelle ronde, ookal lieten ze hem zo in de herhaling zien.
Hij mist daar minstens een volle seconde in dat filmpje, misschien wel 2.
Je hoort gewoon dat hij niet uitaccelereert na de bocht.
dit lijkt me ook gewoon een in- en/of outlap. Hij geeft namelijk helemaal geen gas meerquote:Op zondag 6 april 2008 09:26 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is Massa trouwens net zo licht als Kubica.. Hier die fout van Massa, en daar staat ie dan alsnog 2 mee.
Nope, de stewards zijn akkoord gegaan met zijn uitleg.quote:Op zondag 6 april 2008 11:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Word die paella nog gestraft voor het in rijden op een Force India bak vrijdag?
<=== Bewijsmateriaal!
Misschien scheelt het als je weet dat Sutil de voorste auto is, en Alonso de achterstequote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef kepler het volgende:
ik vind dat toch de schuld van Sutil zelf eigenlijkHij komt echt van heel ver
Aan de andere kant lijkt het wel of Alonso iets vroeger remt, Sutil daarom bijna de controle verliest en dus maar de binnenkant kiest
Gewoon een race-ongeluk
owquote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als je weet dat Sutil de voorste auto is, en Alonso de achterste
Fisicoquote:Op zondag 6 april 2008 11:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog over de kwali van gisteren, Fisichella dacht toch Honda te kunnen verslaan???
Button op P9, Fisi op P18...., scheelt een haartje
Anyway, ik heb wel al 96 puntjes voor mijn teamEr zijn races waar ik dat niet eens haal
Niet echt veel toeschouwers, nee. Zal als de race eenmaal begonnen is wel wat drukker worden hier.quote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Atreidez het volgende:
35000 toeschouwers maarWat is dat hier trouwens, stilte voor de storm?
Er is wel een backup. Is nu op Belg 1 in plaats van 2.quote:Op zondag 6 april 2008 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Geen backup op Sporza vandaag lijkt het, met de ronde van Vlaanderen bezig
Ah mooi, dat scheelt weer die irritante schurftreclames op RTL.quote:Op zondag 6 april 2008 13:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er is wel een backup. Is nu op Belg 1 in plaats van 2.
die belgen kunnen geen namen uitsprekenquote:Op zondag 6 april 2008 13:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah mooi, dat scheelt weer die irritante schurftreclames op RTL.
Mja, goed. Maar als je moet kiezen tussen commentaar van Belgen of commercials, dan ben ik er snel uitquote:Op zondag 6 april 2008 13:45 schreef .blog het volgende:
[..]
die belgen kunnen geen namen uitspreken
met hun kubizza
en het commentaar van olav is![]()
Olav is juist degene die Kubica niet kan uitspreken...quote:Op zondag 6 april 2008 13:45 schreef .blog het volgende:
[..]
die belgen kunnen geen namen uitspreken
met hun kubizza
en het commentaar van olav is![]()
idd beide heerlijk om te zien tot nu toe. Ga toch een poging doen beide te volgenquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef N.i.c.k het volgende:
ja, shit dit is niet te combineren met wielrennen kijken.
quote:Op zondag 6 april 2008 13:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Olav is juist degene die Kubica niet kan uitspreken...
Slechte start en reed zijn neus verrot op de wagen van Alonso. En nee, Alonso was daar niet schuldig aan.quote:
In het Pools is het Koebitza. Maw: Olav is hier degene die het verkeerd uitspreektquote:Op zondag 6 april 2008 13:52 schreef .blog het volgende:
[..]
volgens mij is het koebbieka en geen kubizza![]()
Kwam moeilijk weg bij de start (lag 10e) en reed kort daarna z'n neus stuk op de kont van Alonso.quote:Op zondag 6 april 2008 13:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat is er met Hamilton gebeurd?
olav spreekt het net zo uit als bijvoorbeeld de engelander en de officiële mensen rondom de f1.quote:Op zondag 6 april 2008 13:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In het Pools is het Koebitza. Maw: Olav is hier degene die het verkeerd uitspreekt.
dan spreken de officials van de f1 het ook verkeerd uit.quote:Op zondag 6 april 2008 14:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Kubica
Koebietsa dus.
Engelander....quote:Op zondag 6 april 2008 13:59 schreef .blog het volgende:
[..]
olav spreekt het net zo uit als bijvoorbeeld de engelander en de officiële mensen rondom de f1.
die hoor je ook allemaal kubbica zeggen
wat gebaarde hij dan ?quote:Op zondag 6 april 2008 14:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Die gebaren van HamiltonEerst bij Sato en daarna nog een keer bij Fisi..
Zeker van Alonso geleerd.quote:Op zondag 6 april 2008 14:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
En dan daarna direct gaan pitten he.quote:Op zondag 6 april 2008 14:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Te slecht inderdaad. Zelf twee fouten maken en dan boos worden op anderen als ze je niet helpen die fouten goed te makenquote:Op zondag 6 april 2008 14:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ferrari was te sterk of de rest te zwak om er een echt leuke race van te maken.quote:
Helaas op 1 punt na net niet de leiding bij de constructeurs. Maar ja, je kan niet alles hebben.quote:
Kloon van Olav...quote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef alwaysleft het volgende:
Ik durf hem wel aan mensen.
Niet meer plekquote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Atreidez het volgende:
35000 toeschouwers maarWat is dat hier trouwens, stilte voor de storm?
Ferrari had een paar aerodynamische updates, blijkbaar werken ze goed!quote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef alwaysleft het volgende:
Ik durf hem wel aan mensen. Ik volg de sport al 7 jaar en ik denk dat het een dominerend seizoen voor Ferrari gaat worden.
McLaren is in race trim bijna een halve seconde langzamer dan de mannen van Ferrari, dat gat timmert McLaren echt niet 1,2,3 dicht.
Massa was het hele weekend goed op dreef. Verdiende overwinning voor hem dus. En Raikkonen nog 2e ondanks dat het voor hem geen goed weekend was. Echt zonde dat Massa in Maleisië uitviel. Anders had hij 2e gestaan in het WDC. Maar aan als heb je niks.quote:Op zondag 6 april 2008 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ferrari had een paar aerodynamische updates, blijkbaar werken ze goed!
Compliment toch wel naar Massa, hij bleef eens een keer cool. Maar hij en Raikkonen hebben wel het voordeel hier in Bahrein dat ze gewoon veel getest hebben (samen met Toyota, die het ook niet onaardig deed vandaag).
BMW was dit weekend zeer sterk. Waren dit weekend het tweede team. McLaren viel toch wel tegen. Kovalainen een anonieme race gereden en Hamilton was zeer matig.quote:Leuk voor Kubica, opnieuw een podium en inderdaad gewoon superlicht gekwalificeerd.
En Hamilton, tja.. Wat moet ik daar nou van zeggen?? Het leek wel of hij een beginneling in een auto was: slechte waardeloze start (leek wel of hij zat te slapen?!) en in 1e ronde vol achterop Alonso rijden, voorvleugel kwijtHoe doe je zoiets?
Nou ja: zoals Hamilton het deed dan. Maar je hebt toch ogen in je hoofd???
Goed. Volgende keer hoop ik op beter
Klopt, maar voor de rest reed hij een vrij anonieme race. Had niemand vlak voor of achter hem zitten.quote:Op zondag 6 april 2008 17:08 schreef Sally het volgende:
En toch heeft Kovalainen de snelste ronde neergezet.
Van de McLarensite:quote:Ben wel erg nieuwsgierig naar de reactie van Lewis.
quote:LEWIS HAMILTON
“I am really disappointed and feel like I let the team down today as I always am the first to blame myself. The whole weekend has not been ideal starting with the accident on Friday, but I will keep my chin up and bounce back at the next race. I messed up at the start as I didn’t hit the switch early enough and therefore had not engaged the correct engine setting, and the anti stall kicked in. I lost a lot of places but things were still salvageable at that point. Then I had the incident with Fernando. I was behind him, and I moved to the right, and he moved to the right and that was it – a racing incident I guess. I am confident that we have the pace to be fighting at the front so the confidence is still there. I have had such a good run in Formula 1 until now, and it was almost inevitable that at some point things would go wrong. However there is a long way to go in the Championship and I intend to win it.”
Vergeet niet dat Ferrari deze winter in Bahrain getest heeft en McLaren niet.quote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef alwaysleft het volgende:
Ik durf hem wel aan mensen. Ik volg de sport al 7 jaar en ik denk dat het een dominerend seizoen voor Ferrari gaat worden.
McLaren is in race trim bijna een halve seconde langzamer dan de mannen van Ferrari, dat gat timmert McLaren echt niet 1,2,3 dicht.
Had ook al een dergelijke reactie gelezen op Formula1.comquote:Op zondag 6 april 2008 17:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt, maar voor de rest reed hij een vrij anonieme race. Had niemand vlak voor of achter hem zitten.
[..]
Van de McLarensite:
[..]
je moet maar durven met 300 km +quote:Op zondag 6 april 2008 14:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Te slecht inderdaad. Zelf twee fouten maken en dan boos worden op anderen als ze je niet helpen die fouten goed te maken.
Ik vond het juist erg vermakelijk, lekker veel (al dan niet misluktequote:
Je rijdt bij de start 10 auto's voorbij, je haalt ze in in bochten waar dat in t echt niet kan en het gras/zand heeft net zoveel grip als t asfaltquote:
Als je 2 uur lang het testbeeld bekeken hebt dan was de F1 race van zondag nog steeds saai...quote:Op woensdag 9 april 2008 19:22 schreef Atreidez het volgende:
Als je de Indycar gezien hebt van afgelopen zondag was deze F1 race duidelijk te bestempelen als saai hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |