dan spreken de officials van de f1 het ook verkeerd uit.quote:Op zondag 6 april 2008 14:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Kubica
Koebietsa dus.
Engelander....quote:Op zondag 6 april 2008 13:59 schreef .blog het volgende:
[..]
olav spreekt het net zo uit als bijvoorbeeld de engelander en de officiële mensen rondom de f1.
die hoor je ook allemaal kubbica zeggen
wat gebaarde hij dan ?quote:Op zondag 6 april 2008 14:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Die gebaren van HamiltonEerst bij Sato en daarna nog een keer bij Fisi..
Zeker van Alonso geleerd.quote:Op zondag 6 april 2008 14:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
En dan daarna direct gaan pitten he.quote:Op zondag 6 april 2008 14:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Te slecht inderdaad. Zelf twee fouten maken en dan boos worden op anderen als ze je niet helpen die fouten goed te makenquote:Op zondag 6 april 2008 14:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ferrari was te sterk of de rest te zwak om er een echt leuke race van te maken.quote:
Helaas op 1 punt na net niet de leiding bij de constructeurs. Maar ja, je kan niet alles hebben.quote:
Kloon van Olav...quote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef alwaysleft het volgende:
Ik durf hem wel aan mensen.
Niet meer plekquote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Atreidez het volgende:
35000 toeschouwers maarWat is dat hier trouwens, stilte voor de storm?
Ferrari had een paar aerodynamische updates, blijkbaar werken ze goed!quote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef alwaysleft het volgende:
Ik durf hem wel aan mensen. Ik volg de sport al 7 jaar en ik denk dat het een dominerend seizoen voor Ferrari gaat worden.
McLaren is in race trim bijna een halve seconde langzamer dan de mannen van Ferrari, dat gat timmert McLaren echt niet 1,2,3 dicht.
Massa was het hele weekend goed op dreef. Verdiende overwinning voor hem dus. En Raikkonen nog 2e ondanks dat het voor hem geen goed weekend was. Echt zonde dat Massa in Maleisië uitviel. Anders had hij 2e gestaan in het WDC. Maar aan als heb je niks.quote:Op zondag 6 april 2008 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ferrari had een paar aerodynamische updates, blijkbaar werken ze goed!
Compliment toch wel naar Massa, hij bleef eens een keer cool. Maar hij en Raikkonen hebben wel het voordeel hier in Bahrein dat ze gewoon veel getest hebben (samen met Toyota, die het ook niet onaardig deed vandaag).
BMW was dit weekend zeer sterk. Waren dit weekend het tweede team. McLaren viel toch wel tegen. Kovalainen een anonieme race gereden en Hamilton was zeer matig.quote:Leuk voor Kubica, opnieuw een podium en inderdaad gewoon superlicht gekwalificeerd.
En Hamilton, tja.. Wat moet ik daar nou van zeggen?? Het leek wel of hij een beginneling in een auto was: slechte waardeloze start (leek wel of hij zat te slapen?!) en in 1e ronde vol achterop Alonso rijden, voorvleugel kwijtHoe doe je zoiets?
Nou ja: zoals Hamilton het deed dan. Maar je hebt toch ogen in je hoofd???
Goed. Volgende keer hoop ik op beter
Klopt, maar voor de rest reed hij een vrij anonieme race. Had niemand vlak voor of achter hem zitten.quote:Op zondag 6 april 2008 17:08 schreef Sally het volgende:
En toch heeft Kovalainen de snelste ronde neergezet.
Van de McLarensite:quote:Ben wel erg nieuwsgierig naar de reactie van Lewis.
quote:LEWIS HAMILTON
“I am really disappointed and feel like I let the team down today as I always am the first to blame myself. The whole weekend has not been ideal starting with the accident on Friday, but I will keep my chin up and bounce back at the next race. I messed up at the start as I didn’t hit the switch early enough and therefore had not engaged the correct engine setting, and the anti stall kicked in. I lost a lot of places but things were still salvageable at that point. Then I had the incident with Fernando. I was behind him, and I moved to the right, and he moved to the right and that was it – a racing incident I guess. I am confident that we have the pace to be fighting at the front so the confidence is still there. I have had such a good run in Formula 1 until now, and it was almost inevitable that at some point things would go wrong. However there is a long way to go in the Championship and I intend to win it.”
Vergeet niet dat Ferrari deze winter in Bahrain getest heeft en McLaren niet.quote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef alwaysleft het volgende:
Ik durf hem wel aan mensen. Ik volg de sport al 7 jaar en ik denk dat het een dominerend seizoen voor Ferrari gaat worden.
McLaren is in race trim bijna een halve seconde langzamer dan de mannen van Ferrari, dat gat timmert McLaren echt niet 1,2,3 dicht.
Had ook al een dergelijke reactie gelezen op Formula1.comquote:Op zondag 6 april 2008 17:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt, maar voor de rest reed hij een vrij anonieme race. Had niemand vlak voor of achter hem zitten.
[..]
Van de McLarensite:
[..]
je moet maar durven met 300 km +quote:Op zondag 6 april 2008 14:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Te slecht inderdaad. Zelf twee fouten maken en dan boos worden op anderen als ze je niet helpen die fouten goed te maken.
Ik vond het juist erg vermakelijk, lekker veel (al dan niet misluktequote:
Je rijdt bij de start 10 auto's voorbij, je haalt ze in in bochten waar dat in t echt niet kan en het gras/zand heeft net zoveel grip als t asfaltquote:
Als je 2 uur lang het testbeeld bekeken hebt dan was de F1 race van zondag nog steeds saai...quote:Op woensdag 9 april 2008 19:22 schreef Atreidez het volgende:
Als je de Indycar gezien hebt van afgelopen zondag was deze F1 race duidelijk te bestempelen als saai hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |