Gok het ook. Het is na vorig jaar alleen nog steeds wennen om een snelle Honda te zien.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:55 schreef NED het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist uit betrouwbare bronnen dat Ross Brawn in de benzinetank gepist heeft.
Waarschijnlijk dat ook dáárom Ferrari zo oppermachtig was toen Brawn daar nog werkte!!!
Gevalletje doping dunkt me!!
Hij draait hier al goed sinds ik hem aan heb gezetquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:58 schreef Sally het volgende:
En TVU-player doet het goed, voor zo'n 5 minuten, en dan geeftie de geest door te crashen?
Is al de 2e keer dat het gebeurt, iets met m'n verbinding ofzo?
Het hele veld binnen anderhalve seconde.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:03 schreef NED het volgende:
Het hele veld binnen 2 seconden. Op Sato en Davidsonna dan
Op Heidi na (1.553)quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Het hele veld binnen anderhalve seconde.
Thnxquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:07 schreef NED het volgende:
Nou, tot straks jongens (en Sally)
Ik ga nog even een rondje Nordschleife doen met mn nieuwe G25 stuurtje!!!
hier ook, ga zo naar feyenoord tentoonstellingquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:32 schreef WEST het volgende:
Dit is vrij close allemaal.
Maar de kwalificatie kan ik niet zien omdat ik zodadelijk de belangrijkste voetbalwedstrijd van het jaar heb. Winnen = zo goed als kampioen.
de kwali staat ingesteld op de HDD recorder dus vanavond ff terug kijken.
Ik heb via de website gevonden hoe je kunt afspelen, hopen dat die niet ophoudt na 5 minuten... Maar dar zit WEL een stopknop opquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:09 schreef Sally het volgende:
TV Guide van Wheels zegt: (Nederlandse tijd)
13:00 Formula One Racing Bahrain Grand Prix, Qualifying From Sakhir, Bahrain.
Zit er nog een 'stop deze zender'-knop op dat ding?? Of moet je 'm helemaal afsluiten?
Edit: en opnieuw houdt 't ding ermee op... ik kan 'm niet meer naar voren klikken... (Nog iemand een tip? Win XP, SP 2)
O wat jammer dat ik het gemist had! Heb zelf het artikel op FOK!sport gemaakt waarin een mogelijke verandering werd aangekondigd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Was vorige week al bekend op f1racing.
Wat is de straf als ze te langzaam rijden?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:02 schreef Sally het volgende:
Ik lees wat interessants in het commentaar bij live Timing:
One important change for today's session - to prevent drivers on flying laps being impeded by those on slowing-down laps, there will be a minimum of 1 m 39s. For reference, the slowest time final practice this morning was just under 1 m 35s.
Super Aguri is überhaupt niet veel bijzonders. Maar Massa heeft aardig door gestampt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:13 schreef Sally het volgende:
bye bye zwaai zwaai voorSato
Blij dat ik die niet in m'n team heb...
Geen idee.quote:
Alstuquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee.
Ben op zoek naar iets bij Formula1.com, of op F1racing (=GPUpdate) naar het nieuws waat Walter-S het over ha.
Thnx, zal er meteen een artikel van makenquote:
"Pool voor de Pool" (aldus Olavquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:06 schreef ElmarO het volgende:
Ik maak dan maar de ultiem flauwe grap.Pool-position voor Kubica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |