Die heeft tenminste nog een bepaalde uitstraling, die Kubica heeft helemaal niks. Een topsporter daar moet je fan van kunnen zijn, of kunnen haten maar toch niet zo verschrikkelijk pool met een uitstraling van het niveau 0.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De meest onsympathieke drol staat op plek 10![]()
Erg mooi gedaan van die Kubica. Hebben ze goed aan gedaan om die destijds Villeneuve te laten vervangen.
Btw...voor degenen met digitale TV: op ESPN Classic is nu een overzicht van het F1-jaar 1972 bezig. Erg toffe beelden.
Dus vanwege z'n uitstraling/uiterlijk is hij onsympathiek? Wat een bullcrap zeg. Geef dan eens een paar voorbeelden van zijn "onsympathieke" gedrag...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog een bepaalde uitstraling, die Kubica heeft helemaal niks. Een topsporter daar moet je fan van kunnen zijn, of kunnen haten maar toch niet zo verschrikkelijk pool met een uitstraling van het niveau 0.
Man, ben gewoon blij dat er eens iemand op pool staat waar je het niet van verwacht.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog een bepaalde uitstraling, die Kubica heeft helemaal niks. Een topsporter daar moet je fan van kunnen zijn, of kunnen haten maar toch niet zo verschrikkelijk pool met een uitstraling van het niveau 0.
Same herequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:58 schreef HPoi het volgende:
Ik gun het Kubica wel om morgen te winnen!
Ik vind het eigenlijk juist bewonderingswaardig dat Kubica het zover heeft geschopt ondanks zijn afkomst en uitstraling.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:50 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dus vanwege z'n uitstraling/uiterlijk is hij onsympathiek? Wat een bullcrap zeg. Geef dan eens een paar voorbeelden van zijn "onsympathieke" gedrag...
Liever een fan van Kubica om zijn kunde, dan fan van bijv. Alanso vanwege zijn uitstraling/gedrag.
Dan zal het toch Kimi moeten gaan doen, want denk zelf dat Massa in de fout gaat gaan door weer een of andere onbesuisde inhaalactie te doen, juist omdat hij gefrustreest is dat ie niet op pole staat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:33 schreef Trystar het volgende:
Mooi voor BMW Sauber en Kubica![]()
Hopelijk kan die een paar ronden P1 houden, maar verwacht dat Ferrari toch te sterk zal zijn in de race.
Ik hoop het, dan kan je mij echt opvegenquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan zal het toch Kimi moeten gaan doen, want denk zelf dat Massa in de fout gaat gaan door weer een of andere onbesuisde inhaalactie te doen, juist omdat hij gefrustreest is dat ie niet op pole staat.
Nu weet ik het wel, even wat research gedaan voor m'n artikel en dit staat op Formula1.com:quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is de straf als ze te langzaam rijden?
quote:FIA confirms minimum lap time for qualifying
Any driver deemed to be driving unnecessarily slowly during their out- or in-laps during qualifying, or during the reconnaissance laps for which the pit lane is open prior to the race, or in a manner which might endanger other drivers, will be reported to the stewards, the FIA have announced.
As far as Bahrain is concerned, this means cars leaving the pits will be timed between the second safety car line (50 metres before Turn One) and the first safety car line (after Turn 15), and any car exceeding a time of 1m 39s between these points will be deemed to have been driven unnecessarily slowly.
The move is designed to prevent drivers on flying qualifying laps being impeded by drivers travelling more slowly. It follows the five-place grid penalties handed to both McLaren drivers at the last round in Malaysia, where Heikki Kovalainen and Lewis Hamilton were judged to have hampered the progress of rivals.
En als 'ie langzaam rijdt omdat 'ie pech heeft, bijvoorbeeld omdat een paar versnellingen zijn uitgevallen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu weet ik het wel, even wat research gedaan voor m'n artikel en dit staat op Formula1.com:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |