Gok het ook. Het is na vorig jaar alleen nog steeds wennen om een snelle Honda te zien.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:55 schreef NED het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist uit betrouwbare bronnen dat Ross Brawn in de benzinetank gepist heeft.
Waarschijnlijk dat ook dáárom Ferrari zo oppermachtig was toen Brawn daar nog werkte!!!
Gevalletje doping dunkt me!!
Hij draait hier al goed sinds ik hem aan heb gezetquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:58 schreef Sally het volgende:
En TVU-player doet het goed, voor zo'n 5 minuten, en dan geeftie de geest door te crashen?
Is al de 2e keer dat het gebeurt, iets met m'n verbinding ofzo?
Het hele veld binnen anderhalve seconde.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:03 schreef NED het volgende:
Het hele veld binnen 2 seconden. Op Sato en Davidsonna dan
Op Heidi na (1.553)quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Het hele veld binnen anderhalve seconde.
Thnxquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:07 schreef NED het volgende:
Nou, tot straks jongens (en Sally)
Ik ga nog even een rondje Nordschleife doen met mn nieuwe G25 stuurtje!!!
hier ook, ga zo naar feyenoord tentoonstellingquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:32 schreef WEST het volgende:
Dit is vrij close allemaal.
Maar de kwalificatie kan ik niet zien omdat ik zodadelijk de belangrijkste voetbalwedstrijd van het jaar heb. Winnen = zo goed als kampioen.
de kwali staat ingesteld op de HDD recorder dus vanavond ff terug kijken.
Ik heb via de website gevonden hoe je kunt afspelen, hopen dat die niet ophoudt na 5 minuten... Maar dar zit WEL een stopknop opquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:09 schreef Sally het volgende:
TV Guide van Wheels zegt: (Nederlandse tijd)
13:00 Formula One Racing Bahrain Grand Prix, Qualifying From Sakhir, Bahrain.
Zit er nog een 'stop deze zender'-knop op dat ding?? Of moet je 'm helemaal afsluiten?
Edit: en opnieuw houdt 't ding ermee op... ik kan 'm niet meer naar voren klikken... (Nog iemand een tip? Win XP, SP 2)
O wat jammer dat ik het gemist had! Heb zelf het artikel op FOK!sport gemaakt waarin een mogelijke verandering werd aangekondigd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Was vorige week al bekend op f1racing.
Wat is de straf als ze te langzaam rijden?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:02 schreef Sally het volgende:
Ik lees wat interessants in het commentaar bij live Timing:
One important change for today's session - to prevent drivers on flying laps being impeded by those on slowing-down laps, there will be a minimum of 1 m 39s. For reference, the slowest time final practice this morning was just under 1 m 35s.
Super Aguri is überhaupt niet veel bijzonders. Maar Massa heeft aardig door gestampt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:13 schreef Sally het volgende:
bye bye zwaai zwaai voorSato
Blij dat ik die niet in m'n team heb...
Geen idee.quote:
Alstuquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee.
Ben op zoek naar iets bij Formula1.com, of op F1racing (=GPUpdate) naar het nieuws waat Walter-S het over ha.
Thnx, zal er meteen een artikel van makenquote:
"Pool voor de Pool" (aldus Olavquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:06 schreef ElmarO het volgende:
Ik maak dan maar de ultiem flauwe grap.Pool-position voor Kubica.
Die heeft tenminste nog een bepaalde uitstraling, die Kubica heeft helemaal niks. Een topsporter daar moet je fan van kunnen zijn, of kunnen haten maar toch niet zo verschrikkelijk pool met een uitstraling van het niveau 0.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De meest onsympathieke drol staat op plek 10![]()
Erg mooi gedaan van die Kubica. Hebben ze goed aan gedaan om die destijds Villeneuve te laten vervangen.
Btw...voor degenen met digitale TV: op ESPN Classic is nu een overzicht van het F1-jaar 1972 bezig. Erg toffe beelden.
Dus vanwege z'n uitstraling/uiterlijk is hij onsympathiek? Wat een bullcrap zeg. Geef dan eens een paar voorbeelden van zijn "onsympathieke" gedrag...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog een bepaalde uitstraling, die Kubica heeft helemaal niks. Een topsporter daar moet je fan van kunnen zijn, of kunnen haten maar toch niet zo verschrikkelijk pool met een uitstraling van het niveau 0.
Man, ben gewoon blij dat er eens iemand op pool staat waar je het niet van verwacht.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog een bepaalde uitstraling, die Kubica heeft helemaal niks. Een topsporter daar moet je fan van kunnen zijn, of kunnen haten maar toch niet zo verschrikkelijk pool met een uitstraling van het niveau 0.
Same herequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:58 schreef HPoi het volgende:
Ik gun het Kubica wel om morgen te winnen!
Ik vind het eigenlijk juist bewonderingswaardig dat Kubica het zover heeft geschopt ondanks zijn afkomst en uitstraling.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:50 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dus vanwege z'n uitstraling/uiterlijk is hij onsympathiek? Wat een bullcrap zeg. Geef dan eens een paar voorbeelden van zijn "onsympathieke" gedrag...
Liever een fan van Kubica om zijn kunde, dan fan van bijv. Alanso vanwege zijn uitstraling/gedrag.
Dan zal het toch Kimi moeten gaan doen, want denk zelf dat Massa in de fout gaat gaan door weer een of andere onbesuisde inhaalactie te doen, juist omdat hij gefrustreest is dat ie niet op pole staat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:33 schreef Trystar het volgende:
Mooi voor BMW Sauber en Kubica![]()
Hopelijk kan die een paar ronden P1 houden, maar verwacht dat Ferrari toch te sterk zal zijn in de race.
Ik hoop het, dan kan je mij echt opvegenquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan zal het toch Kimi moeten gaan doen, want denk zelf dat Massa in de fout gaat gaan door weer een of andere onbesuisde inhaalactie te doen, juist omdat hij gefrustreest is dat ie niet op pole staat.
Nu weet ik het wel, even wat research gedaan voor m'n artikel en dit staat op Formula1.com:quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is de straf als ze te langzaam rijden?
quote:FIA confirms minimum lap time for qualifying
Any driver deemed to be driving unnecessarily slowly during their out- or in-laps during qualifying, or during the reconnaissance laps for which the pit lane is open prior to the race, or in a manner which might endanger other drivers, will be reported to the stewards, the FIA have announced.
As far as Bahrain is concerned, this means cars leaving the pits will be timed between the second safety car line (50 metres before Turn One) and the first safety car line (after Turn 15), and any car exceeding a time of 1m 39s between these points will be deemed to have been driven unnecessarily slowly.
The move is designed to prevent drivers on flying qualifying laps being impeded by drivers travelling more slowly. It follows the five-place grid penalties handed to both McLaren drivers at the last round in Malaysia, where Heikki Kovalainen and Lewis Hamilton were judged to have hampered the progress of rivals.
En als 'ie langzaam rijdt omdat 'ie pech heeft, bijvoorbeeld omdat een paar versnellingen zijn uitgevallen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu weet ik het wel, even wat research gedaan voor m'n artikel en dit staat op Formula1.com:
[..]
eerste overwinning lijkt me sterk. maar een podium plaats moet zeker lukken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:20 schreef sooty het volgende:
Proficiat BMW & Kubica. Loon naar werken. Op naar de tweede podiumplek voor Kubica, en misschien wel zijn eerste overwinning.
Lijkt me niet, net zoals je moet kunnen aantonen dat je versnellingsbak echt wel van binnen kapot is voor je 'm mag vervangen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als 'ie langzaam rijdt omdat 'ie pech heeft, bijvoorbeeld omdat een paar versnellingen zijn uitgevallen?
Als je kunt aantonen dat het als gevolg van een mankement was, dan gaan ze toch niet straffen, lijkt me?
of moet dit in het vragen-topic
Onzin. Prima dat jij van een topsporter wil kunnen houden om er fan van te zijn of weet ik veel wat, maar zo werkt het niet. Iemand is een topsporter als hij tot de besten behoort in zijn tak van sport. Ongeacht leeftijd, afkomst, uiterlijk of whatever. Dat jij je niet kan identificeren met Kubica, maakt het niet meteen een lul.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Weer zo iemand die een F1 coureur verward met een zanger in een boybandquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Rosberg zou wel zo in een boyband kunnen spelenquote:Op zondag 6 april 2008 08:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat een onzin. Weer zo iemand die een F1 coureur verward met een zanger in een boyband
Het lijkt mij stug dat dat de fout was in zn snelle ronde, ookal lieten ze hem zo in de herhaling zien.quote:Op zondag 6 april 2008 09:26 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is Massa trouwens net zo licht als Kubica.. Hier die fout van Massa, en daar staat ie dan alsnog 2 mee.
Ik dacht eigenlijk gewoon dat een Ferrari altijd zo klonkquote:Op zondag 6 april 2008 10:08 schreef NED het volgende:
Het lijkt mij stug dat dat de fout was in zn snelle ronde, ookal lieten ze hem zo in de herhaling zien.
Hij mist daar minstens een volle seconde in dat filmpje, misschien wel 2.
Je hoort gewoon dat hij niet uitaccelereert na de bocht.
dit lijkt me ook gewoon een in- en/of outlap. Hij geeft namelijk helemaal geen gas meerquote:Op zondag 6 april 2008 09:26 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is Massa trouwens net zo licht als Kubica.. Hier die fout van Massa, en daar staat ie dan alsnog 2 mee.
Nope, de stewards zijn akkoord gegaan met zijn uitleg.quote:Op zondag 6 april 2008 11:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Word die paella nog gestraft voor het in rijden op een Force India bak vrijdag?
<=== Bewijsmateriaal!
Misschien scheelt het als je weet dat Sutil de voorste auto is, en Alonso de achterstequote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef kepler het volgende:
ik vind dat toch de schuld van Sutil zelf eigenlijkHij komt echt van heel ver
Aan de andere kant lijkt het wel of Alonso iets vroeger remt, Sutil daarom bijna de controle verliest en dus maar de binnenkant kiest
Gewoon een race-ongeluk
owquote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als je weet dat Sutil de voorste auto is, en Alonso de achterste
Fisicoquote:Op zondag 6 april 2008 11:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog over de kwali van gisteren, Fisichella dacht toch Honda te kunnen verslaan???
Button op P9, Fisi op P18...., scheelt een haartje
Anyway, ik heb wel al 96 puntjes voor mijn teamEr zijn races waar ik dat niet eens haal
Niet echt veel toeschouwers, nee. Zal als de race eenmaal begonnen is wel wat drukker worden hier.quote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Atreidez het volgende:
35000 toeschouwers maarWat is dat hier trouwens, stilte voor de storm?
Er is wel een backup. Is nu op Belg 1 in plaats van 2.quote:Op zondag 6 april 2008 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Geen backup op Sporza vandaag lijkt het, met de ronde van Vlaanderen bezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |