Dat laatste zie ik niet gebeuren, die chili dingen komen (helaas) vast wel weer een keer terugquote:Op donderdag 3 april 2008 16:45 schreef numero_uno het volgende:
Hmmmm die chili burgers idd terug en de McChicken voor ¤2 dan ben ik blij
Het lijkt erop dat deze gewoon verlengt worden, komende zondag zou de laatste dag van de huidige moeten zijn, maar er zijn nog geen nieuwe bekend, dat was vorige keer ook, toen bleven ze 3 maanden langerquote:Op donderdag 3 april 2008 16:48 schreef bierjoost het volgende:
Weet een medewerker toevallig al wat die nieuwe euroknallers worden. Deze zuigen echt grote tijd!
Inderdaad .quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:06 schreef JustinK het volgende:
Het wordt echt tijd voor nieuwe Euroknallers. Deze zijn echt matig...
Hoe kan jij je nou vergissen als je bijna verzuipt in al die kaas? Het heet trouwens de McFondue, inderdaad lekker.quote:Op zondag 6 april 2008 00:11 schreef rene90 het volgende:
Ik had laatst trouwens die.....winterbuger met meerdere soorten kazen als ik mij niet vergis. Smaakte erg goed.
Die gaan we zeker ff proberenquote:Op maandag 7 april 2008 15:44 schreef xminator het volgende:
De Mc Salsa voor 1,75 ofzo... mc chicken achtig..
ja kwam ik ook net achter, had ik ook wel eerder kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:59 schreef DaFrenk het volgende:
Moet je ff op de site van McDonalds kijken. Daar staat hij ook.
Hij is ook heel klein, vooral het vlees zelf is niet groter dan hamburgervlees.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja kwam ik ook net achter, had ik ook wel eerder kunnen bedenken
hij ziet er wel heel groot uit, en die site van mcdonalds"ik bepaal zelf"-gedoe met daar werken, kom nou
en volgens mcdonalds is die mcsalsa een "een klein, verassend tussendoortje van de kok".
Prijs gaat natuurlijk omlaag door dequote:Op zaterdag 12 april 2008 17:46 schreef tgs. het volgende:
ej, hebben jullie dit al gezien uit dit topic? Het smaakt prima,precies zoals thuis,alleen ze gebruiken lamsvlees voor de burgers.Prijs EL 30,= voor 2 QP & Pepsi(cola schenken ze niet!)
Ongeveer ¤ 3,xxx!![]()
![]()
idd, echt super zijn ze!quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:52 schreef numero_uno het volgende:
Salsa is![]()
![]()
verdomme wat zijn die lekker
Juist die sauzen maken 'm zo lekker vind ikquote:Op maandag 14 april 2008 20:17 schreef Loontjah het volgende:
MacMomentje,
Burger is lekker ZONDER de sauzen. Die combinatie vind ik echt goor.
als die kokos mcshake terug komt, kom ik geheid 3 kilo aanquote:Op donderdag 17 april 2008 23:40 schreef Uccie het volgende:
Zou die kokos mcshake ooit nog terugkomen? of die met cappucino-smaak?
Ik begin die standaard smaakjes een beetje zat te worden.
Was wel erg lekker, maar vond dat je het na een tijdje al wel met de smaak gehad had. Beetje eentonig en begon redelijk snel te vervelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
als die kokos mcshake terug komt, kom ik geheid 3 kilo aan
oh wat was die lekker zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |