Oeh snel douche en meegenieten dan!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:10 schreef Lobasca het volgende:
Tnx Akvoer![]()
Alex is er, voor de theorieles van Amanda
Goedemiddag altesaam!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:13 schreef Copycat het volgende:
Theorieles van Amanda, altijd leuk om bij aan te sluiten.
Alhoewel de score van 12 fouten die ze gisteren had, me alleszins meeviel.
Brian had gisteren 10 fout, ook gezaktquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemiddag altesaam!![]()
12 fouten voor Amanda en Brian dan? Was hij wel geslaagd?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
12 fouten voor Amanda en Brian dan? WAS HIJ WEL GESLAAGD ?
Brian had er 10 fout.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
12 fouten voor Amanda en Brian dan? Was hij wel geslaagd?
Ik denk dat Claire weer eens stiekem zat te poepen. doet ze steeds, het boefje!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:45 schreef kahaarin het volgende:Okay thanks, kon het me ook niet voorstellen, wat was zijn excuus? Door het gepingel van Huub kon hij niet concentreren? Of was Claire te hard aan het lachen? Of kletste Amanda te veel?
Uuh, nee niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Geen hilariteit te melden mbt de theorielessen van AmanDA?
wat een bofkont die Lexquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uuh, nee niet echt eigenlijk.![]()
Behalve dat Lex is even een goeie blik kan werpen op de voorgevel van Mannie.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
wat een bofkont die LexIk zag die plastische accessoires gisteren nog bungelen toen ze in bad zat en heb me er nog even over lopen verwonderen hoe het toch kan, dat er mannen/vrouwen zijn die dit als mooi (of in elk geval mooier dan echte borsten) beschouwen.
quote:
Ze hadden het ervover dat Huub ermee heeft gezoend ofzo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, ene Tabitha, een vriendje van Ricardo die vandaag jarig is.
A en B willen een foto van je, je behoort tot hun vaste vriendengroep!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uuh, nee niet echt eigenlijk.![]()
Behalve dat Lex is even een goeie blik kan werpen op de voorgevel van Mannie.
Nah, in sommige gevallen heb ik ook niets tegen een kunstgebit.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
wat een bofkont die LexIk zag die plastische accessoires gisteren nog bungelen toen ze in bad zat en heb me er nog even over lopen verwonderen hoe het toch kan, dat er mannen/vrouwen zijn die dit als mooi (of in elk geval mooier dan echte borsten) beschouwen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
?
![]()
Wie hebben ze aan de telefoon?
Ik ook niet en ook niet tegen kunstheupen, kunstbeurzen en niet te vergeten kunstzwemmen....quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, in sommige gevallen heb ik ook niets tegen een kunstgebit.....
Ben je al wezen kijken naar de kunstcollectie in de bunker in Zandvoort?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook niet tegen kunstheupen, kunstbeurzen en niet te vergeten kunstzwemmen....
En ze begrijpen die 'vrienden' ook zo goed, want ze zijn net zoals 'hun'.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:53 schreef petraa het volgende:
[..]
A en B willen een foto van je, je behoort tot hun vaste vriendengroep!
Was het maar zo simpel je stuurt iemand een paar keer een brief en je behoort tot de *ECHTE* vrienden.![]()
T-Lex zit nu aan de telefoon met zijn psychiaterquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ze begrijpen die 'vrienden' ook zo goed, want ze zijn net zoals 'hun'.![]()
Sorry T-Lex..hun woorden
Een echte vriend zou zijn psych uitlenen aan Brian, die heeft hem tenslotte heel hard nodig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
T-Lex zit nu aan de telefoon met zijn psychiater
quote:
Of naar Japan, Sumoworstelen leren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Jaap moet na de kooi lekker gaan schnabbelen in India, als Buddha die kunstjes kan.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
T-Lex zit nu aan de telefoon met zijn psychiater
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je al wezen kijken naar de kunstcollectie in de bunker in Zandvoort?
Hij is vrolijk volgens mij....... vreemd dus idd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Brian praten in de Private. Mag hij een off stream belletje plegen?
Volgens mij heeft hij weer het een of ander geslikt, hij doet zo vreemd.( Of moet ik zeggen normaal?).![]()
Wat hij nodig heeft is een anti-psychoticum, en ja daar heb je een psychiater voor nodig..quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een echte vriend zou zijn psych uitlenen aan Brian, die heeft hem tenslotte heel hard nodig.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Jaap moet na de kooi lekker gaan schnabbelen in India, als Buddha die kunstjes kan.
Wat hij nodig heeft is een dosis zelfreflectie en een schop onder zijn reet, anti-psychoticum is een goede 2e, mja, toch maar de psych bellen FEBO, T-Lex heeft het nummer wel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat hij nodig heeft is een anti-psychoticum, en ja daar heb je een psychiater voor nodig..![]()
Als je brieven schrijft aan Brian en Amanda moet dat toch wel iets zeggen over zijn mentale toestand?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
*T-Lex, je bent nu even een aandachtspuntje, wat mij betreft enkel door de opmerking van B&A dat ze je foto willen hebben, je mentale toestand is me niet bekend, gaat me niet aan enz, het is gewoon voortborduren op posts, niet persoonlijk naar jou toe bedoeld.*
Amanda heeft autorijles en ik zie Brian in het kantoor.quote:
Och arme, ben je weer een beetje bijgekomen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:26 schreef Desii het volgende:
Goeiemiddag, heb vanacht gedroomd dat Natasia terug in de kooi zat en Syl. moest uit Barcalona komen, en kwam de poort niet in.
Geloof dat ik me maar vrijwillig onder psych. begeleiding ga stellen.... het was een nachtmerrie(werd echt kwaad wakker)
Jamaar, dat moet hij zelf weten aan wie hij iets stuurt, zijn mentale toestand staat daarbuiten, er worden nu grappen gemaakt een beetje ten koste van T-Lex, doe ik zelf aan mee, dat is waar maar het komt heus enkel door reageren op posts en is niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je brieven schrijft aan Brian en Amanda moet dat toch wel iets zeggen over zijn mentale toestand?![]()
Kun je wel tegen hè, T-lex?
Geen probleem hoor...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je brieven schrijft aan Brian en Amanda moet dat toch wel iets zeggen over zijn mentale toestand?![]()
Kun je wel tegen hè, T-lex?
He hoi!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Geen probleem hoor...![]()
Las al dat een kaart voor wat ophef zorgde gisteren...
Als het liefdesduo je zou uitnodigen als hun gast in de kooi (uiteraard tegen betaling van CP's), zou je er dan op ingaan?quote:
T-lex is een B en A fan, die ook hun fouten ziet!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tuurlijk...zijn we toch allemaal hier...![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
[..]
OMG... posts met disclaimerquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
*T-Lex, je bent nu even een aandachtspuntje, wat mij betreft enkel door de opmerking van B&A dat ze je foto willen hebben, je mentale toestand is me niet bekend, gaat me niet aan enz, het is gewoon voortborduren op posts, niet persoonlijk naar jou toe bedoeld.*
weinig.... ga maar ff op visitequote:Op dinsdag 1 april 2008 13:49 schreef petraa het volgende:
Oke! En wat is er op de streams te zien?
Jaap zit te boeren en te snuiten (in zijn hand)quote:
Jahoor....ik neem m'n zwembroek wel mee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het liefdesduo je zou uitnodigen als hun gast in de kooi (uiteraard tegen betaling van CP's), zou je er dan op ingaan?
[..]
Tja...waren H fans maar zo genuanceerd, rustig en beheerst als T-Lexquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... posts met disclaimer
Wordt gezellig zo
zonder mag ook hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jahoor....ik neem m'n zwembroek wel mee.
Geef het wel even op tijd door, dan! Dan maak ik een uitzondering voor je en neem ik voor die gelegenheid streams!quote:
Precies....daarom viel die kaart van gisteren ook zo goed.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
T-lex is een B en A fan, die ook hun fouten ziet!
Is geen disclaimer hoor, enkel een bericht aan T-Lex dat ik het niet persoonlijk bedoel, mag toch? Zouden misschien wel meer mensen moeten doen als ik het gehakketak af en toe bekijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... posts met disclaimer
Wordt gezellig zo
In z'n 1? Dat gaat goed!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
Amanda vond het maar niks. Ze moest naar de Naarder Vesting rijden en daar kun je alleen maar in z'n één rijden. Dat vond ze heel zwaar.
verwaarloosde blaasontstekingquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of Amanda vaak zo'n pijn in haar buik heeft omdat ze van achteren wordt genomen.
Nou, ik vraag het me af. En kun je die niet ook krijgen als de bacteriën uit je darmen op je geslachtsdelen terechtkomen?quote:
spuit in zijn reetquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
Wat is Brian weer euforisch....tijd voor een pilletje of heet hij die juist geslikt?
juist vaginale sex na anale sex is er berucht om, maar ook het niet plassen na de zaadlozing is onverstandig..quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik vraag het me af. En kun je die niet ook krijgen als de bacteriën uit je darmen op je geslachtsdelen terechtkomen?
Wat doet Brian idioot. Wat jij schreef heb ik ook al eens gepost: anti-pyschotica heeft ie nodig.
Eigenlijk logisch maar misschien kan T-lex dit is in een briefje schrijven naar Brian.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
Nou, ik vraag het me af. En kun je die niet ook krijgen als de bacteriën uit je darmen op je geslachtsdelen terechtkomen?
Wat doet Brian idioot. Wat jij schreef heb ik ook al eens gepost: anti-pyschotica heeft ie nodig.
quote:Hygiëne
Hygiëne is bij anale seks op z'n plaats.*)note
Bloed hoeft nauwelijks zichtbaar te zijn met blote oog maar kan gevaarlijk zijn waar het om AIDS gaat (zie: [safe-seks info]).
Zèlfs als je middels een [klysma] hebt gezorgd dat de anus schoon is zodat er geen poep aan vingers of speeltjes blijft hangen, dan zitten er toch nog een hoop bacteriën in de endeldarm die voor lelijke infecties kunnen zorgen als ze op plekken terecht komen waar ze niet horen.
N.B. Dus bij een vrouw nooit dingen in haar vagina stoppen die in een/haar anus hebben gezeten. De bacteriën die in de darm leven kunnen ernstige ontstekingen veroorzaken wanneer zij in de vagina komen.
Waarbij ik dan nog maar even vermeld dat de ozo hippe reetveter door verschuiving tegenwoordig ook een bron schijnt te zijn voor bacteriële vaginale infecties.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk logisch maar misschien kan T-lex dit is in een briefje schrijven naar Brian.
[..]
Als het daar door komt verdient ze dat zeker niet nee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of Amanda vaak zo'n pijn in haar buik heeft omdat ze van achteren wordt genomen.
Eigenlijk ooh heel logisch. Helpt een ananas misschien?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik dan nog maar even vermeld dat de ozo hippe reetveter door verschuiving tegenwoordig ook een bron schijnt te zijn voor bacteriële vaginale infecties.
mocht het zo zijn..dan hoeven we niet voor kleine snolletjes en ratjes te vrezen..quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan toch ernstige gevolgen hebben?
Lol.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als het daar door komt verdient ze dat zeker niet nee.
...wat ze wel verdient is RESPECT.![]()
![]()
Zoals Ali G al is in z'n show tegen Victoria Backham zei:
ALI: (loudly) So you take it up the arse!
VICTORIA: No!
ALI: That ain't an insult, that is the biggest compliment you can get!
Ligt eraan waar je hem in wil brengen.......het is in ieder geval zo dat waar een ananas zit, niet iets anders meer kan zitten.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk ooh heel logisch. Helpt een ananas misschien?
Staat die quote niet in de VB Bible? Dan zou Amanda het toch moeten weten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef T-lex het volgende:
Zoals Ali G al is in z'n show tegen Victoria Backham zei:
ALI: (loudly) So you take it up the arse!
VICTORIA: No!
ALI: That ain't an insult, that is the biggest compliment you can get!
dit soort wetenswaardigheden wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij ik dan nog maar even vermeld dat de ozo hippe reetveter door verschuiving tegenwoordig ook een bron schijnt te zijn voor bacteriële vaginale infecties.
Ze wacht op een 2e behandeling maar slijmspoor laat het tot nu toe afweten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie close-ups van Claire, die spuit van Charlotte heeft niet echt geholpen ......
Stel je voor Jaap moet sociaal gaan doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen, Brian doet iets met de PC en de boel slaat op tilt. Jaap baalt en zegt: Saboteer je de boel nu weer?
Brian keek wat ongemakkelijk, belt met de FEBO en moet vervolgens het kantoor verlaten. Vreemd weer.
Ze noemde het zelf de vorige keer fröbelen, over de les heb ik niets gehoord.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Is dat gewoon wat knutselen wat Claire doet, of is het voor de grime cursus ?
Volgens mij heeft het wel te maken met die cursus, en is het een soort van oefenenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Volgens mij was het "ooit" de bedoeling dat ze iets ging maken wat vervolgens als een soort mal moest gaan dienen om een soort masker van te trekken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Ach, ze frubelt voor de grime cursus zeg maar, beter dan aman die alleen bezig is met haar tieten te showen en haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:43 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind dipiperon wel wat voor Brian..
8 Druppels in de ochtend en 8 in de avond, of meer
Met dat krampachtig achteroverstrekking van het lichaam bedoel ik dit, onder het mom van: Mijn haar zit niet goed.quote:Regelmatig, vanaf het begin of bij verhoging van de dosering
Afvlakking van het gevoelsleven, verlies van initiatief en activiteit, gevoel opgesloten te zitten en een gevoel van leegte.
Moeite met bewegen, zoals stijve spieren, beven, een maskerachtige uitdrukking op het gezicht, murmelen, moeite met lopen en spreken. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'parkinsonisme' genoemd, omdat de verschijnselen lijken op die van de ziekte van Parkinson. Raadpleeg uw arts als u lijdt aan de ziekte van Parkinson. De verschijnselen kunnen door Dipiperon verergeren. Overleg ook met uw arts als u tijdens gebruik moeite met bewegen krijgt. De arts kan dan proberen de dosering te verlagen of een ander geneesmiddel te zoeken dat deze bijwerking niet of in mindere mate heeft. Is dat niet mogelijk of blijft u last houden, dan kan hij een medicijn tegen deze bijwerking voorschrijven.
Rusteloosheid, zoals niet stil kunnen zitten, liggen of staan. Dit uit zich als wiebelen of wippen met voet, onderbeen, hand of bovenlichaam en eventueel met gevoelens van angst of onrust. Het treedt vaak op binnen enkele dagen na het begin van de behandeling met het geneesmiddel. Het kan ook na langdurig gebruik ontstaan, bij verandering van de dosering of na stoppen. Soms verdwijnt het binnen een paar dagen. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'acathisie' genoemd. Als u veel last heeft van deze bijwerking en hij verdwijnt niet binnen enkele dagen, dan kan de arts een medicijn tegen deze bijwerking voorschrijven.
Plotselinge spiertrekkingen, meestal in het hoofd en het gezicht, soms een krampachtige achteroverstrekking van het lichaam. Hierdoor kan het hoofd scheef gaan staan en kunnen spraak- of slikstoornissen optreden. Als deze bijwerking optreedt, is dat gedurende de eerste vier dagen van de behandeling of kort na een verhoging van de dosering. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'acute dystonie' genoemd.
Problemen met vrijen. Bij mannen: moeilijker krijgen van een erectie. Bij vrouwen: moeilijker krijgen van een orgasme. Bij mannen en vrouwen: minder zin om te vrijen.
Erg scherp hoor T-lex, was inderdaad hiervoor .....quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:27 schreef T-lex het volgende:
"Aan tafel" betekende al eerder een taart ofzo. Anders is het altijd "op de bank".
Is het van de week niet een keer "aflevering 400" ofzo, zoiets hoorde ik eerder
van de week een keer voorbij komen op de streams??
Brian zit anderhalf jaar + een week in de kooi.quote:
Opvallend hè? Wat is het toch een sneu stel. Brian met zijn verhalen over kleine meisjes die hem wilde kussen bij het Kinderen voor Kinderen uitje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian met een verhaal, alleen maar positief voor hem.
Amanda met een verhaal, positief voor haar.
Huub alleen positief over Brian...
Ik heb dat wel vaker hier voorbij zien komen. Ook tijdens spelletjes met Mike. En mij zou het, juist gezien het kinderachtige gehalte, totaal niet verbazen als het waar blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Speelt B nou vals met Domino, volgens A ??? Hahahahaha dat geloof ik niet, dat is te kinderachtig
ja klopt dat was troela die dat riep die was er heen gegaan en toen kreeg hij ook een zak hooi bij het ontbijtquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:48 schreef avonne het volgende:
huub vertelt over het karten,dat er iemand aan kwam en krijste tegen Brian "je bent een zak hooi!"
Brian vindt het niet leuk om "zak hooi" weer te horen, geloof ik....
tnx avonnequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:36 schreef avonne het volgende:
JEEtjuuh,
Ik denk dat Brian echt wel aan Amanda gehecht is. Liefde zou ik het niet noemen, daar is ie te egoistisch voor.
Tamara vond ik erg onderdanig, hoor. Ze zei wel pittige dingen, maar keek telkens hoe hij daar op reageerde.
Whahaha ik las die vorige posts en ja idd, er wordt WEER gevraagd of Brian vals speelt..quote:
Dat kwam voort uit dat Amanda Brian een zakhooi had genoemd, in de trant van je zit er bij als een zakhooi, en daar werd hij boos over.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja klopt dat was troela die dat riep die was er heen gegaan en toen kreeg hij ook een zak hooi bij het ontbijt
dat dan zelfs amanda niet zoeits heeft van, sjeezus wat een onzetende sukkel....quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker hier voorbij zien komen. Ook tijdens spelletjes met Mike. En mij zou het, juist gezien het kinderachtige gehalte, totaal niet verbazen als het waar blijkt te zijn.
Ja hoor, het is waar. Ik heb zelf gezien hoe Brian tussen twee spelletjes door de beste stenen uitzocht terwijl Mikey even wegliep.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker hier voorbij zien komen. Ook tijdens spelletjes met Mike. En mij zou het, juist gezien het kinderachtige gehalte, totaal niet verbazen als het waar blijkt te zijn.
Heel boos, zelfs. Logisch, want een zakhooi is een scheldwoord dat wel een paar gradaties hoger ligt dan een 'kutsmoel', 'kutkop', 'hoer' of 'puta', to name a few...quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:13 schreef blomst het volgende:
Dat kwam voort uit dat Amanda Brian een zakhooi had genoemd, in de trant van je zit er bij als een zakhooi, en daar werd hij boos over.
Let maar eens goed op, dat doet hij vaak. Let ook maar eens op wie het vaakst die stenen husselt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:12 schreef avonne het volgende:
Hij zou allemaal stenen hebben gepakt die niet gehusseld waren, of zo?
ik zat gister eens te denkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Wat heerst er weer een ontzettende anti Huub en pro Brian en Amanda sfeer op VV. Het is bijna nog erger dan het kijken naar de reguliere.
op vv vandaag lees ik niet meer de polls worden daar achter de schermen ingevuld pro brian en amanda.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Wat heerst er weer een ontzettende anti Huub en pro Brian en Amanda sfeer op VV. Het is bijna nog erger dan het kijken naar de reguliere.
dat is toch al heel lang zo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
gelukkig wordt dat hier helemaal rechtgetrokkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
toemaar, een echte insider op het forumquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
op vv vandaag lees ik niet meer de polls worden daar achter de schermen ingevuld pro brian en amanda.
de redactie en de mensen die de vv bijhouden meoten pro brian en amanda schrijven doen ze dit niet worden ze ontslagen er zijn alle vele mensen gewisseld bij de redactie omdat ze niet deden wat flens zei.
Afgezien van het feit dat ik me afvraag wat je bron hiervan is, lijkt het me niet meer dan normaal dat mensen ontslagen worden als ze permanent hun werk niet doen... lees: als ze niet doen wat de baas zegt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
op vv vandaag lees ik niet meer de polls worden daar achter de schermen ingevuld pro brian en amanda.
de redactie en de mensen die de vv bijhouden meoten pro brian en amanda schrijven doen ze dit niet worden ze ontslagen er zijn alle vele mensen gewisseld bij de redactie omdat ze niet deden wat flens zei.
Ik ben er bijna van overtuigd dat het zo is. Ze kunnen geen tv maken zonder behulp van de plasma, alles wordt ze aangedragen door de FEBO. Wat is er nu makkelijker om te doen dan ruzie faken, daar heb je geen plasma voor nodig, alleen een para Brian. Een paar dagen zonder medicatie en tadaaaaa, een paar dagen tv gegarandeerd. Dan volgt kiss and make up en daar zijn weer een paar dagen tv. Goed bedacht door Flens, niet dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:26 schreef farscapevr6 het volgende:
toen dacht ik bij mezelf, als die ruzietjes etc van de laatste tijd nou een tv maken was en ze daar op 1 of andere manier voor beloont zijn kunnen ze nu weer over naar de normale manier van doen.
screenshots ? filmpjes?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er bijna van overtuigd dat het zo is. Ze kunnen geen tv maken zonder behulp van de plasma, alles wordt ze aangedragen door de FEBO. Wat is er nu makkelijker om te doen dan ruzie faken, daar heb je geen plasma voor nodig, alleen een para Brian. Een paar dagen zonder medicatie en tadaaaaa, een paar dagen tv gegarandeerd. Dan volgt kiss and make up en daar zijn weer een paar dagen tv. Goed bedacht door Flens, niet dan?
Sorry.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Whehehehwaaaaaajawaaaaaaajawaaaaaaaaaaawhehehehahaaaaa.
Ik lees het liever dan dat ik het hoor.quote:
Daar zit wat in. Soms hoor je zo'n stem (of die van Natasia) op straat of in een winkel, dan schrik je je rot.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees het liever dan dat ik het hoor.
Ik hoorde Rico iets zeggen over Natasja na een telefoontje van de FEBO. Brian vloog naar achter, later gevolgd door Amanda nadat ze zei: Ze is er. Misschien willen ze even checken of we dit gehoord hebben. Rico is namelijk niet zo subtiel als het gaat om plasmaboodschappen of telefoontjes.quote:
nou een insider wil ik me niet noemen maar wat ik net opsomde is toch redelijk bekend op de fora'squote:Op dinsdag 1 april 2008 17:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
toemaar, een echte insider op het forum
Ik schrijf alleen iets als ik het zeker weet (en zelfs daarbij kan ik me best nog een keer vergissen).quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou een insider wil ik me niet noemen maar wat ik net opsomde is toch redelijk bekend op de fora's
Hmmm... nee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou een insider wil ik me niet noemen maar wat ik net opsomde is toch redelijk bekend op de fora's
die zal toch geen gastspeler gaan worden he?????quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
Nu loopt Amanda weer weg en zegt tegen Brian: "Ze is er", nadat er een bericht is verschenen op de plasma. Zit die zwarte heks echt achter?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:17 schreef noekje het volgende:
Ik durf de streams niet zo goed aan te doen.
wat denk je zelf, die brief komt echt niet binnen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:14 schreef Lady-night het volgende:
Is er al post binnen.....redactie kunnen jullie even zeggen of de brief van Anna erdoor komt?/ Anders kunnen de streams weer uit bij die koekoeroe
Ik verwacht haar niet in dat hok hoor,ik denk dat Brian straks naar de FEBO moet. Ik hoorde Amanda zeggen: Dan ga je toch in badjas als je weg moet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Ik schrijf alleen iets als ik het zeker weet (en zelfs daarbij kan ik me best nog een keer vergissen).
Wat zijn Brian en Amanda bezig... net of er iets op stapel staat. Als het echt Natasia is zoals beequeen dacht te horen, moet ik nu nog naar de apotheek om wat kalmeringsmiddelen te scoren.
Heb je al een foto van jezelf naar brian en Amanda op de post gedaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:21 schreef T-lex het volgende:
B&A liggen weer onder de zonnebank...
Amanda maakt net ff de opmerking dat ze zo lekker bruin zal worden als Brian op d'r ligt.![]()
B had alweer een harde en ondertussen ligt Aman er nu mee in d'r hand.
Echte liefde?? Ik dacht meer aan apenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:26 schreef T-lex het volgende:
Echte liefde hé...na met gereedschap en tepels spelen gaan ze nu mekaars meeëters uitknijpen.
Als ze volgende week in ondertrouw gaan kunnen ze vanaf 1 mei trouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:33 schreef fredfik het volgende:
1 mei trouwen huub en clair,hoorde ik dat nu goed ?
En daarvoor mag hij zonder stemming de villa verlaten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:32 schreef beequeen het volgende:
Huub gaat morgen naar Oldenzaal om de nodige papieren te halen voor de ondertrouw. Volgende week gaan ze in ondertrouw.
Claire dacht dat het ging om papieren voor zijn motorrijbewijs, clueless dat kind.![]()
Ik heb geen datum gehoord. Ik hoop dat die hele onzin niet doorgaat, wat een idioterie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:33 schreef fredfik het volgende:
1 mei trouwen huub en clair,hoorde ik dat nu goed ?
fout wordt geschreven op forasquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ach jonge jij loopt achter, dat was al bij de eerste binnenkomst van Huub bekentquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
fout wordt geschreven op foras
maar alles wat op foras staat is waar
gelijk ff het laatste nieuws
huub is eigenlijk een vrouw !!!
Belachelijk dit hele gedoe, Huub zou wijzer moeten zijn dan in ondertrouw gaan met lieve, maar behoorlijk achtergebleven Claire. Ze gaan in ondertrouw in Tilburg, daar geldt een ondertrouwperiode van 2 weken. Stelletje dwazen zijn het....alles voor tievie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:38 schreef Leandra het volgende:
En daarvoor mag hij zonder stemming de villa verlaten?
+1quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen datum gehoord. Ik hoop dat die hele onzin niet doorgaat, wat een idioterie.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Whehehehwaaaaaajawaaaaaaajawaaaaaaaaaaawhehehehahaaaaa.
Delliditis... Ik ben ervoor behandeld.quote:
En Amanda ligt in de badjas van Claire, het kind moest eens weten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:52 schreef Disana het volgende:
Delliditis... Ik ben ervoor behandeld.
En zo heeft Brian het uiteindelijk toch nog voor elkaar om pontificaal onder de zonnebank te liggen.
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:02 schreef Dark het volgende:
Tjeesus, het lijkt wel of ik nummertjes moet trekken om hier te posten..........
Ach, en ik maar denken dat Claire haar uittreksel van het geboorteregister digitaal aangevraagd had in Tilburg (daar kan dat) maar dat is dus niet nodig omdat ze daar in ondertrouw gaan...quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belachelijk dit hele gedoe, Huub zou wijzer moeten zijn dan in ondertrouw gaan met lieve, maar behoorlijk achtergebleven Claire. Ze gaan in ondertrouw in Tilburg, daar geldt een ondertrouwperiode van 2 weken. Stelletje dwazen zijn het....alles voor tievie.
Achteraan sluitenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:02 schreef Dark het volgende:
Tjeesus, het lijkt wel of ik nummertjes moet trekken om hier te posten..........
Zolang Brian 12 uur ( langer dan zijn jaardag) dat hok mag verlaten voor het opnemen van 3 kutnummers heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:07 schreef Leandra het volgende:
En Huub krijgt dus een tripje buiten de deur voor iets wat gewoon schriftelijk aan te vragen is....
Bron
LOL... Kom er maar in Bart... wat ga je doen??quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:20 schreef Desii het volgende:
Dienebart is uitgenodigd door Claire
Je bedoelt....in de hoop dat ze een off cam wip mag maken, streams namelijk direct weg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:16 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft erg last van d'r buikpijn..ze gaat ff een douche nemen in de hoop dat dat helpt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:20 schreef Desii het volgende:
Dienebart is uitgenodigd door Claire
Heb tussendoor maar ff een sateetje gepiept!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Achteraan sluiten![]()
Fok is al dagen traag
Ik hoor hier geen kritiek, 't zal dus wel niet erg zijn...quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, en ik maar denken dat Claire haar uittreksel van het geboorteregister digitaal aangevraagd had in Tilburg (daar kan dat) maar dat is dus niet nodig omdat ze daar in ondertrouw gaan...
En Huub krijgt dus een tripje buiten de deur voor iets wat gewoon schriftelijk aan te vragen is....
Bron
Ach, het snot loopt al dagen uit z'n knars..........nu nog een paar traantjes erbij en hoppa weer achter de computer!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:25 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft een droevige verhaallijn
Jaap uitgerangeerd en uitgespeeld? Dan lijkt het mij zinnig voor hem om er voor te zorgen dat Claire haar biezen pakt. Al zal dat dan natuurlijk wel weer niet mogen......quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef T-lex het volgende:
Jaap lijkt ineens niet meer zo zeker van z'n zaak nu het huwelijk toch door lijkt te gaan.![]()
Volgens mij is dit niet gespeeld...hij stond op een "camera technisch" niet zo'n mooie plek. (achter een struik) En tijdens een soundlock werd hem volgens mij verzocht ff ergens anders te gaan staan, en het leek er op dat hij weigerde....nou dat is niks voor Jaap.
Ja, Amanda en Brian doen veel meer.....om over Claire nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Huub: Jaap vertrouwt niemand, daarom heeft hij het zo moeilijk.
Daar heeft Huub volgens mij helemaal gelijk in, hij vertrouwt echt niemand, zelfs zichzelf niet. Altijd bang om verkeerde beslissingen te nemen en probeert zoveel mogelijk af te dealen achter. Hij gaat nu op zijn muil en terecht, hij doet al maanden niks.
Nou, dat klopt ook wel aardig.....dat heeft ie namelijk ook gedaan, al werd het negen van de tien keer opgevangen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:34 schreef Ziet het volgende:
ff tussendoor: het gevecht met dinos was net op tv
je zag alleen maar brian slaan en schoppen
Daar is niks aan gelogen...want zo was het ook.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:34 schreef Ziet het volgende:
ff tussendoor: het gevecht met dinos was net op tv
je zag alleen maar brian slaan en schoppen
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat klopt ook wel aardig.....dat heeft ie namelijk ook gedaan, al werd het negen van de tien keer opgevangen.
Het spel lijkt voor Jaap wel uitgespeeld. Zo verdwijnen er allemaal karakters uit de serie. Ik ben benieuwd hoe Jaap uit DGK wordt geschreven. Als dat net zoals met palma gaat, tja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gehoord heeft dat Claire niet weg mag.....vanwege de eventuele bruiloft?
Moet Claire nog meer praten dan? Ze moet wat peper in d'r reet en eigenlijk moet ze gewoon echt opzouten. Ze houdt het spel tegen doordat Huub de focus volledig op haar heeft en Jaap daardoor links laat liggen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:51 schreef Desii het volgende:
Nog ff over Dieenebart... Claire kan goed met je praten (zegt ze) en Huub heb wel zin om met jou de boel op zijn kop te zetten.
Dus, voor streamers sake.... ga er naar toe en maak er een leuke teringzooi van![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:51 schreef Desii het volgende:
Nog ff over Dieenebart... Claire kan goed met je praten (zegt ze) en Huub heb wel zin om met jou de boel op zijn kop te zetten.
Dus, voor streamers sake.... ga er naar toe en maak er een leuke teringzooi van![]()
Wat is er mis met 2 mensen die gezellig in de keuken samen koken? Del schuift zo weer aan een door Claire gedekte tafel, verwend rotkreng. Ze is nog te beroerd om haar bord op te pakken en op het aanrecht te zetten. Come to think of it, dat van Brian ook niet.quote:
Hij mág niets ondernemen.....en hij kán niets ondernemen....hoe zou hij het moeten doen...zonder zelf direct de klos te zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het spel lijkt voor Jaap wel uitgespeeld. Zo verdwijnen er allemaal karakters uit de serie. Ik ben benieuwd hoe Jaap uit DGK wordt geschreven. Als dat net zoals met palma gaat, tja.
Ik denk dat Jaap liever kiest voor een script waarbij hij dood gaat, alleen is dat een beetje lastig. Hoe wordt karakter Jaap om zeep geholpen? Volgens mij heeft ie dat zelf al gedaan door wekenlang niets te ondernemen. Het is slechts een schim.
Ik vermoed dat dat het bedrag is wat hem nu geboden is..... Jaap had hele andere bedragen in gedachten als uitkoopbedrag... hier blijft natuurlijk niets van over...quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:33 schreef T-lex het volgende:
Die 30.000 waar Jaap het net over had, is dat niet bijvoorbeeld het bedrag waarvoor hij zich uit zou laten kopen?
Ze moeten nog opgeven voor het finaleplan waar ze voor weg zouden gaan als ik me niet vergis.
Ik zou in staking gaan... mezelf opsluiten in het kantoor en lekker de hele dag achter de PC... zo nu en dan eens irritant aanwezig zijn en wat gekke bekken trekken als een ander een TV momentje maakt. Daarna zou ik de koelkast plunderen en dan snel weer terug het kantoor in.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij mág niets ondernemen.....en hij kán niets ondernemen....hoe zou hij het moeten doen...zonder zelf direct de klos te zijn.
Moet hij de opbrengst daarvan wel zelf mogen houden... en ik denk dat het contract daar vrij duidelijk over isquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef Dementor het volgende:
30.000 is een schijntje voor Jaap, 10 optreden en het is eruit.
Conclusie: Jaap is al tijden in staking?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou in staking gaan... mezelf opsluiten in het kantoor en lekker de hele dag achter de PC... zo nu en dan eens irritant aanwezig zijn en wat gekke bekken trekken als een ander een TV momentje maakt. Daarna zou ik de koelkast plunderen en dan snel weer terug het kantoor in.
Als ik Jaap zou zijn..............quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij mág niets ondernemen.....en hij kán niets ondernemen....hoe zou hij het moeten doen...zonder zelf direct de klos te zijn.
De staak Jaap....was die er al?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou in staking gaan... mezelf opsluiten in het kantoor en lekker de hele dag achter de PC... zo nu en dan eens irritant aanwezig zijn en wat gekke bekken trekken als een ander een TV momentje maakt. Daarna zou ik de koelkast plunderen en dan snel weer terug het kantoor in.
Waarschijnlijk is die 6 miljoen die ze in eerste instantie gereserveerd hadden bijna op en moet de trouwerij ook nog betaald worden... dan nog een paar bonusprijsjes en hoplakee.... dan blijft er voor de nummer 4 of 5 niet veel meer over.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:11 schreef Dementor het volgende:
Wel raar dat ze 30.000 bieden mocht dit waar zijn.
Zonder Jaap had DGK er heeeeel anders uit gezien...
Toen RTL nog Talpa was...........quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:11 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er mis met 2 mensen die gezellig in de keuken samen koken? Del schuift zo weer aan een door Claire gedekte tafel, verwend rotkreng. Ze is nog te beroerd om haar bord op te pakken en op het aanrecht te zetten. Come to think of it, dat van Brian ook niet.
Ja, en dan weet hij zeker dat Amanda en Brian hem weg stemmen en zolang Huub bij Claire is, gaat die daar wel mee akkoord.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik Jaap zou zijn.......................
Amanda, zit dat nou echt lekker, zo'n pruik?
Amanda, vind je dat nephaar nou echt mooi?
Amanda, je zit zo vaak op je hoofd te krabben, begint het te leven onder dat nephaar?
A - Wat wil jij nou, dikke papzak, je moeder, je moeder, je moeder.......en je broer......
J - Wat nephaar allemaal wel niet met een mens doet!
J - Je vergeet vaak de achterkant van je pruik Amanda
Enzovoort, enzovoort, de hele fokking dag!
Hoezo kan Jaap niets?
Dat is ook niet waar....waarom zouden ze hem 30.000 bieden als ze hem ook voor niets kunnen laten wegstemmen.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:11 schreef Dementor het volgende:
ja de spelers van dit spel zitten "achter"quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is natuurlijk ook waardeloos, je zit in een spel maar je mag niemand wegpesten......alleen bij groen licht van achter......
Lolquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er mis met 2 mensen die gezellig in de keuken samen koken? Del schuift zo weer aan een door Claire gedekte tafel, verwend rotkreng. Ze is nog te beroerd om haar bord op te pakken en op het aanrecht te zetten. Come to think of it, dat van Brian ook niet.
Kansspelbelasting? het is geen gokken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat het bedrag is wat hem nu geboden is..... Jaap had hele andere bedragen in gedachten als uitkoopbedrag... hier blijft natuurlijk niets van over...
30.000 minus die 1.000 boete wordt 29.000 en daar gaat nog 29% kansspelbelasting van af...
Dan houdt Jaap voor een jaartje werken dus ¤ 20.590 over... dat is ¤ 1.470.71 netto per maand (20590/14)
En dat is natuurlijk schandalig weinig voor 14 maanden "werken" in die business, zelfs incl. kost en inwoning is dat schandalig weinig.
So..........he's chicken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dan weet hij zeker dat Amanda en Brian hem weg stemmen en zolang Huub bij Claire is, gaat die daar wel mee akkoord.
Als hij tegen Claire speelt gaat het precies hetzelfde, maar dan andersom.....hij heeft immers geen backup
heeeeeeeeeeeeejjj !!!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!!
Als je dit antwoord leest en er op heb gewacht dan heb je nu een baard waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeejjj !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
hoe gaat ie!!??
bij iedereen fok zo traag?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dit antwoord leest en er op heb gewacht dan heb je nu een baard waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |