Heb je al een foto van jezelf naar brian en Amanda op de post gedaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:21 schreef T-lex het volgende:
B&A liggen weer onder de zonnebank...
Amanda maakt net ff de opmerking dat ze zo lekker bruin zal worden als Brian op d'r ligt.![]()
B had alweer een harde en ondertussen ligt Aman er nu mee in d'r hand.
Echte liefde?? Ik dacht meer aan apenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:26 schreef T-lex het volgende:
Echte liefde hé...na met gereedschap en tepels spelen gaan ze nu mekaars meeëters uitknijpen.
Als ze volgende week in ondertrouw gaan kunnen ze vanaf 1 mei trouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:33 schreef fredfik het volgende:
1 mei trouwen huub en clair,hoorde ik dat nu goed ?
En daarvoor mag hij zonder stemming de villa verlaten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:32 schreef beequeen het volgende:
Huub gaat morgen naar Oldenzaal om de nodige papieren te halen voor de ondertrouw. Volgende week gaan ze in ondertrouw.
Claire dacht dat het ging om papieren voor zijn motorrijbewijs, clueless dat kind.![]()
Ik heb geen datum gehoord. Ik hoop dat die hele onzin niet doorgaat, wat een idioterie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:33 schreef fredfik het volgende:
1 mei trouwen huub en clair,hoorde ik dat nu goed ?
fout wordt geschreven op forasquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou een insider wil ik me niet noemen maar wat ik net opsomde is toch redelijk bekend op de fora's
Ach jonge jij loopt achter, dat was al bij de eerste binnenkomst van Huub bekentquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
fout wordt geschreven op foras
maar alles wat op foras staat is waar
gelijk ff het laatste nieuws
huub is eigenlijk een vrouw !!!
Belachelijk dit hele gedoe, Huub zou wijzer moeten zijn dan in ondertrouw gaan met lieve, maar behoorlijk achtergebleven Claire. Ze gaan in ondertrouw in Tilburg, daar geldt een ondertrouwperiode van 2 weken. Stelletje dwazen zijn het....alles voor tievie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:38 schreef Leandra het volgende:
En daarvoor mag hij zonder stemming de villa verlaten?
+1quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen datum gehoord. Ik hoop dat die hele onzin niet doorgaat, wat een idioterie.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Whehehehwaaaaaajawaaaaaaajawaaaaaaaaaaawhehehehahaaaaa.
Delliditis... Ik ben ervoor behandeld.quote:
En Amanda ligt in de badjas van Claire, het kind moest eens weten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:52 schreef Disana het volgende:
Delliditis... Ik ben ervoor behandeld.
En zo heeft Brian het uiteindelijk toch nog voor elkaar om pontificaal onder de zonnebank te liggen.
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:02 schreef Dark het volgende:
Tjeesus, het lijkt wel of ik nummertjes moet trekken om hier te posten..........
Ach, en ik maar denken dat Claire haar uittreksel van het geboorteregister digitaal aangevraagd had in Tilburg (daar kan dat) maar dat is dus niet nodig omdat ze daar in ondertrouw gaan...quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belachelijk dit hele gedoe, Huub zou wijzer moeten zijn dan in ondertrouw gaan met lieve, maar behoorlijk achtergebleven Claire. Ze gaan in ondertrouw in Tilburg, daar geldt een ondertrouwperiode van 2 weken. Stelletje dwazen zijn het....alles voor tievie.
Achteraan sluitenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:02 schreef Dark het volgende:
Tjeesus, het lijkt wel of ik nummertjes moet trekken om hier te posten..........
Zolang Brian 12 uur ( langer dan zijn jaardag) dat hok mag verlaten voor het opnemen van 3 kutnummers heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:07 schreef Leandra het volgende:
En Huub krijgt dus een tripje buiten de deur voor iets wat gewoon schriftelijk aan te vragen is....
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |