Ik heb dat wel vaker hier voorbij zien komen. Ook tijdens spelletjes met Mike. En mij zou het, juist gezien het kinderachtige gehalte, totaal niet verbazen als het waar blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Speelt B nou vals met Domino, volgens A ??? Hahahahaha dat geloof ik niet, dat is te kinderachtig
ja klopt dat was troela die dat riep die was er heen gegaan en toen kreeg hij ook een zak hooi bij het ontbijtquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:48 schreef avonne het volgende:
huub vertelt over het karten,dat er iemand aan kwam en krijste tegen Brian "je bent een zak hooi!"
Brian vindt het niet leuk om "zak hooi" weer te horen, geloof ik....
tnx avonnequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:36 schreef avonne het volgende:
JEEtjuuh,
Ik denk dat Brian echt wel aan Amanda gehecht is. Liefde zou ik het niet noemen, daar is ie te egoistisch voor.
Tamara vond ik erg onderdanig, hoor. Ze zei wel pittige dingen, maar keek telkens hoe hij daar op reageerde.
Whahaha ik las die vorige posts en ja idd, er wordt WEER gevraagd of Brian vals speelt..quote:
Dat kwam voort uit dat Amanda Brian een zakhooi had genoemd, in de trant van je zit er bij als een zakhooi, en daar werd hij boos over.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja klopt dat was troela die dat riep die was er heen gegaan en toen kreeg hij ook een zak hooi bij het ontbijt
dat dan zelfs amanda niet zoeits heeft van, sjeezus wat een onzetende sukkel....quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker hier voorbij zien komen. Ook tijdens spelletjes met Mike. En mij zou het, juist gezien het kinderachtige gehalte, totaal niet verbazen als het waar blijkt te zijn.
Ja hoor, het is waar. Ik heb zelf gezien hoe Brian tussen twee spelletjes door de beste stenen uitzocht terwijl Mikey even wegliep.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker hier voorbij zien komen. Ook tijdens spelletjes met Mike. En mij zou het, juist gezien het kinderachtige gehalte, totaal niet verbazen als het waar blijkt te zijn.
Heel boos, zelfs. Logisch, want een zakhooi is een scheldwoord dat wel een paar gradaties hoger ligt dan een 'kutsmoel', 'kutkop', 'hoer' of 'puta', to name a few...quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:13 schreef blomst het volgende:
Dat kwam voort uit dat Amanda Brian een zakhooi had genoemd, in de trant van je zit er bij als een zakhooi, en daar werd hij boos over.
Let maar eens goed op, dat doet hij vaak. Let ook maar eens op wie het vaakst die stenen husselt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:12 schreef avonne het volgende:
Hij zou allemaal stenen hebben gepakt die niet gehusseld waren, of zo?
ik zat gister eens te denkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Wat heerst er weer een ontzettende anti Huub en pro Brian en Amanda sfeer op VV. Het is bijna nog erger dan het kijken naar de reguliere.
op vv vandaag lees ik niet meer de polls worden daar achter de schermen ingevuld pro brian en amanda.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Wat heerst er weer een ontzettende anti Huub en pro Brian en Amanda sfeer op VV. Het is bijna nog erger dan het kijken naar de reguliere.
dat is toch al heel lang zo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
gelukkig wordt dat hier helemaal rechtgetrokkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |