dit soort wetenswaardigheden wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij ik dan nog maar even vermeld dat de ozo hippe reetveter door verschuiving tegenwoordig ook een bron schijnt te zijn voor bacteriële vaginale infecties.
Ze wacht op een 2e behandeling maar slijmspoor laat het tot nu toe afweten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie close-ups van Claire, die spuit van Charlotte heeft niet echt geholpen ......
Stel je voor Jaap moet sociaal gaan doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen, Brian doet iets met de PC en de boel slaat op tilt. Jaap baalt en zegt: Saboteer je de boel nu weer?
Brian keek wat ongemakkelijk, belt met de FEBO en moet vervolgens het kantoor verlaten. Vreemd weer.
Ze noemde het zelf de vorige keer fröbelen, over de les heb ik niets gehoord.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Is dat gewoon wat knutselen wat Claire doet, of is het voor de grime cursus ?
Volgens mij heeft het wel te maken met die cursus, en is het een soort van oefenenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Volgens mij was het "ooit" de bedoeling dat ze iets ging maken wat vervolgens als een soort mal moest gaan dienen om een soort masker van te trekken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Ach, ze frubelt voor de grime cursus zeg maar, beter dan aman die alleen bezig is met haar tieten te showen en haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:43 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind dipiperon wel wat voor Brian..
8 Druppels in de ochtend en 8 in de avond, of meer
Met dat krampachtig achteroverstrekking van het lichaam bedoel ik dit, onder het mom van: Mijn haar zit niet goed.quote:Regelmatig, vanaf het begin of bij verhoging van de dosering
Afvlakking van het gevoelsleven, verlies van initiatief en activiteit, gevoel opgesloten te zitten en een gevoel van leegte.
Moeite met bewegen, zoals stijve spieren, beven, een maskerachtige uitdrukking op het gezicht, murmelen, moeite met lopen en spreken. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'parkinsonisme' genoemd, omdat de verschijnselen lijken op die van de ziekte van Parkinson. Raadpleeg uw arts als u lijdt aan de ziekte van Parkinson. De verschijnselen kunnen door Dipiperon verergeren. Overleg ook met uw arts als u tijdens gebruik moeite met bewegen krijgt. De arts kan dan proberen de dosering te verlagen of een ander geneesmiddel te zoeken dat deze bijwerking niet of in mindere mate heeft. Is dat niet mogelijk of blijft u last houden, dan kan hij een medicijn tegen deze bijwerking voorschrijven.
Rusteloosheid, zoals niet stil kunnen zitten, liggen of staan. Dit uit zich als wiebelen of wippen met voet, onderbeen, hand of bovenlichaam en eventueel met gevoelens van angst of onrust. Het treedt vaak op binnen enkele dagen na het begin van de behandeling met het geneesmiddel. Het kan ook na langdurig gebruik ontstaan, bij verandering van de dosering of na stoppen. Soms verdwijnt het binnen een paar dagen. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'acathisie' genoemd. Als u veel last heeft van deze bijwerking en hij verdwijnt niet binnen enkele dagen, dan kan de arts een medicijn tegen deze bijwerking voorschrijven.
Plotselinge spiertrekkingen, meestal in het hoofd en het gezicht, soms een krampachtige achteroverstrekking van het lichaam. Hierdoor kan het hoofd scheef gaan staan en kunnen spraak- of slikstoornissen optreden. Als deze bijwerking optreedt, is dat gedurende de eerste vier dagen van de behandeling of kort na een verhoging van de dosering. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'acute dystonie' genoemd.
Problemen met vrijen. Bij mannen: moeilijker krijgen van een erectie. Bij vrouwen: moeilijker krijgen van een orgasme. Bij mannen en vrouwen: minder zin om te vrijen.
Erg scherp hoor T-lex, was inderdaad hiervoor .....quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:27 schreef T-lex het volgende:
"Aan tafel" betekende al eerder een taart ofzo. Anders is het altijd "op de bank".
Is het van de week niet een keer "aflevering 400" ofzo, zoiets hoorde ik eerder
van de week een keer voorbij komen op de streams??
Brian zit anderhalf jaar + een week in de kooi.quote:
Opvallend hè? Wat is het toch een sneu stel. Brian met zijn verhalen over kleine meisjes die hem wilde kussen bij het Kinderen voor Kinderen uitje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian met een verhaal, alleen maar positief voor hem.
Amanda met een verhaal, positief voor haar.
Huub alleen positief over Brian...
Ik heb dat wel vaker hier voorbij zien komen. Ook tijdens spelletjes met Mike. En mij zou het, juist gezien het kinderachtige gehalte, totaal niet verbazen als het waar blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Speelt B nou vals met Domino, volgens A ??? Hahahahaha dat geloof ik niet, dat is te kinderachtig
ja klopt dat was troela die dat riep die was er heen gegaan en toen kreeg hij ook een zak hooi bij het ontbijtquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:48 schreef avonne het volgende:
huub vertelt over het karten,dat er iemand aan kwam en krijste tegen Brian "je bent een zak hooi!"
Brian vindt het niet leuk om "zak hooi" weer te horen, geloof ik....
tnx avonnequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:36 schreef avonne het volgende:
JEEtjuuh,
Ik denk dat Brian echt wel aan Amanda gehecht is. Liefde zou ik het niet noemen, daar is ie te egoistisch voor.
Tamara vond ik erg onderdanig, hoor. Ze zei wel pittige dingen, maar keek telkens hoe hij daar op reageerde.
Whahaha ik las die vorige posts en ja idd, er wordt WEER gevraagd of Brian vals speelt..quote:
Dat kwam voort uit dat Amanda Brian een zakhooi had genoemd, in de trant van je zit er bij als een zakhooi, en daar werd hij boos over.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja klopt dat was troela die dat riep die was er heen gegaan en toen kreeg hij ook een zak hooi bij het ontbijt
dat dan zelfs amanda niet zoeits heeft van, sjeezus wat een onzetende sukkel....quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker hier voorbij zien komen. Ook tijdens spelletjes met Mike. En mij zou het, juist gezien het kinderachtige gehalte, totaal niet verbazen als het waar blijkt te zijn.
Ja hoor, het is waar. Ik heb zelf gezien hoe Brian tussen twee spelletjes door de beste stenen uitzocht terwijl Mikey even wegliep.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker hier voorbij zien komen. Ook tijdens spelletjes met Mike. En mij zou het, juist gezien het kinderachtige gehalte, totaal niet verbazen als het waar blijkt te zijn.
Heel boos, zelfs. Logisch, want een zakhooi is een scheldwoord dat wel een paar gradaties hoger ligt dan een 'kutsmoel', 'kutkop', 'hoer' of 'puta', to name a few...quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:13 schreef blomst het volgende:
Dat kwam voort uit dat Amanda Brian een zakhooi had genoemd, in de trant van je zit er bij als een zakhooi, en daar werd hij boos over.
Let maar eens goed op, dat doet hij vaak. Let ook maar eens op wie het vaakst die stenen husselt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:12 schreef avonne het volgende:
Hij zou allemaal stenen hebben gepakt die niet gehusseld waren, of zo?
ik zat gister eens te denkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Wat heerst er weer een ontzettende anti Huub en pro Brian en Amanda sfeer op VV. Het is bijna nog erger dan het kijken naar de reguliere.
op vv vandaag lees ik niet meer de polls worden daar achter de schermen ingevuld pro brian en amanda.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Wat heerst er weer een ontzettende anti Huub en pro Brian en Amanda sfeer op VV. Het is bijna nog erger dan het kijken naar de reguliere.
dat is toch al heel lang zo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
gelukkig wordt dat hier helemaal rechtgetrokkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
toemaar, een echte insider op het forumquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
op vv vandaag lees ik niet meer de polls worden daar achter de schermen ingevuld pro brian en amanda.
de redactie en de mensen die de vv bijhouden meoten pro brian en amanda schrijven doen ze dit niet worden ze ontslagen er zijn alle vele mensen gewisseld bij de redactie omdat ze niet deden wat flens zei.
Afgezien van het feit dat ik me afvraag wat je bron hiervan is, lijkt het me niet meer dan normaal dat mensen ontslagen worden als ze permanent hun werk niet doen... lees: als ze niet doen wat de baas zegt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
op vv vandaag lees ik niet meer de polls worden daar achter de schermen ingevuld pro brian en amanda.
de redactie en de mensen die de vv bijhouden meoten pro brian en amanda schrijven doen ze dit niet worden ze ontslagen er zijn alle vele mensen gewisseld bij de redactie omdat ze niet deden wat flens zei.
Ik ben er bijna van overtuigd dat het zo is. Ze kunnen geen tv maken zonder behulp van de plasma, alles wordt ze aangedragen door de FEBO. Wat is er nu makkelijker om te doen dan ruzie faken, daar heb je geen plasma voor nodig, alleen een para Brian. Een paar dagen zonder medicatie en tadaaaaa, een paar dagen tv gegarandeerd. Dan volgt kiss and make up en daar zijn weer een paar dagen tv. Goed bedacht door Flens, niet dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:26 schreef farscapevr6 het volgende:
toen dacht ik bij mezelf, als die ruzietjes etc van de laatste tijd nou een tv maken was en ze daar op 1 of andere manier voor beloont zijn kunnen ze nu weer over naar de normale manier van doen.
screenshots ? filmpjes?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er bijna van overtuigd dat het zo is. Ze kunnen geen tv maken zonder behulp van de plasma, alles wordt ze aangedragen door de FEBO. Wat is er nu makkelijker om te doen dan ruzie faken, daar heb je geen plasma voor nodig, alleen een para Brian. Een paar dagen zonder medicatie en tadaaaaa, een paar dagen tv gegarandeerd. Dan volgt kiss and make up en daar zijn weer een paar dagen tv. Goed bedacht door Flens, niet dan?
Sorry.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Whehehehwaaaaaajawaaaaaaajawaaaaaaaaaaawhehehehahaaaaa.
Ik lees het liever dan dat ik het hoor.quote:
Daar zit wat in. Soms hoor je zo'n stem (of die van Natasia) op straat of in een winkel, dan schrik je je rot.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees het liever dan dat ik het hoor.
Ik hoorde Rico iets zeggen over Natasja na een telefoontje van de FEBO. Brian vloog naar achter, later gevolgd door Amanda nadat ze zei: Ze is er. Misschien willen ze even checken of we dit gehoord hebben. Rico is namelijk niet zo subtiel als het gaat om plasmaboodschappen of telefoontjes.quote:
nou een insider wil ik me niet noemen maar wat ik net opsomde is toch redelijk bekend op de fora'squote:Op dinsdag 1 april 2008 17:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
toemaar, een echte insider op het forum
Ik schrijf alleen iets als ik het zeker weet (en zelfs daarbij kan ik me best nog een keer vergissen).quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou een insider wil ik me niet noemen maar wat ik net opsomde is toch redelijk bekend op de fora's
Hmmm... nee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou een insider wil ik me niet noemen maar wat ik net opsomde is toch redelijk bekend op de fora's
die zal toch geen gastspeler gaan worden he?????quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
Nu loopt Amanda weer weg en zegt tegen Brian: "Ze is er", nadat er een bericht is verschenen op de plasma. Zit die zwarte heks echt achter?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:17 schreef noekje het volgende:
Ik durf de streams niet zo goed aan te doen.
wat denk je zelf, die brief komt echt niet binnen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:14 schreef Lady-night het volgende:
Is er al post binnen.....redactie kunnen jullie even zeggen of de brief van Anna erdoor komt?/ Anders kunnen de streams weer uit bij die koekoeroe
Ik verwacht haar niet in dat hok hoor,ik denk dat Brian straks naar de FEBO moet. Ik hoorde Amanda zeggen: Dan ga je toch in badjas als je weg moet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Ik schrijf alleen iets als ik het zeker weet (en zelfs daarbij kan ik me best nog een keer vergissen).
Wat zijn Brian en Amanda bezig... net of er iets op stapel staat. Als het echt Natasia is zoals beequeen dacht te horen, moet ik nu nog naar de apotheek om wat kalmeringsmiddelen te scoren.
Heb je al een foto van jezelf naar brian en Amanda op de post gedaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:21 schreef T-lex het volgende:
B&A liggen weer onder de zonnebank...
Amanda maakt net ff de opmerking dat ze zo lekker bruin zal worden als Brian op d'r ligt.![]()
B had alweer een harde en ondertussen ligt Aman er nu mee in d'r hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |