dit soort wetenswaardigheden wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij ik dan nog maar even vermeld dat de ozo hippe reetveter door verschuiving tegenwoordig ook een bron schijnt te zijn voor bacteriële vaginale infecties.
Ze wacht op een 2e behandeling maar slijmspoor laat het tot nu toe afweten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie close-ups van Claire, die spuit van Charlotte heeft niet echt geholpen ......
Stel je voor Jaap moet sociaal gaan doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen, Brian doet iets met de PC en de boel slaat op tilt. Jaap baalt en zegt: Saboteer je de boel nu weer?
Brian keek wat ongemakkelijk, belt met de FEBO en moet vervolgens het kantoor verlaten. Vreemd weer.
Ze noemde het zelf de vorige keer fröbelen, over de les heb ik niets gehoord.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Is dat gewoon wat knutselen wat Claire doet, of is het voor de grime cursus ?
Volgens mij heeft het wel te maken met die cursus, en is het een soort van oefenenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Volgens mij was het "ooit" de bedoeling dat ze iets ging maken wat vervolgens als een soort mal moest gaan dienen om een soort masker van te trekken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Ach, ze frubelt voor de grime cursus zeg maar, beter dan aman die alleen bezig is met haar tieten te showen en haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:43 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind dipiperon wel wat voor Brian..
8 Druppels in de ochtend en 8 in de avond, of meer
Met dat krampachtig achteroverstrekking van het lichaam bedoel ik dit, onder het mom van: Mijn haar zit niet goed.quote:Regelmatig, vanaf het begin of bij verhoging van de dosering
Afvlakking van het gevoelsleven, verlies van initiatief en activiteit, gevoel opgesloten te zitten en een gevoel van leegte.
Moeite met bewegen, zoals stijve spieren, beven, een maskerachtige uitdrukking op het gezicht, murmelen, moeite met lopen en spreken. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'parkinsonisme' genoemd, omdat de verschijnselen lijken op die van de ziekte van Parkinson. Raadpleeg uw arts als u lijdt aan de ziekte van Parkinson. De verschijnselen kunnen door Dipiperon verergeren. Overleg ook met uw arts als u tijdens gebruik moeite met bewegen krijgt. De arts kan dan proberen de dosering te verlagen of een ander geneesmiddel te zoeken dat deze bijwerking niet of in mindere mate heeft. Is dat niet mogelijk of blijft u last houden, dan kan hij een medicijn tegen deze bijwerking voorschrijven.
Rusteloosheid, zoals niet stil kunnen zitten, liggen of staan. Dit uit zich als wiebelen of wippen met voet, onderbeen, hand of bovenlichaam en eventueel met gevoelens van angst of onrust. Het treedt vaak op binnen enkele dagen na het begin van de behandeling met het geneesmiddel. Het kan ook na langdurig gebruik ontstaan, bij verandering van de dosering of na stoppen. Soms verdwijnt het binnen een paar dagen. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'acathisie' genoemd. Als u veel last heeft van deze bijwerking en hij verdwijnt niet binnen enkele dagen, dan kan de arts een medicijn tegen deze bijwerking voorschrijven.
Plotselinge spiertrekkingen, meestal in het hoofd en het gezicht, soms een krampachtige achteroverstrekking van het lichaam. Hierdoor kan het hoofd scheef gaan staan en kunnen spraak- of slikstoornissen optreden. Als deze bijwerking optreedt, is dat gedurende de eerste vier dagen van de behandeling of kort na een verhoging van de dosering. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'acute dystonie' genoemd.
Problemen met vrijen. Bij mannen: moeilijker krijgen van een erectie. Bij vrouwen: moeilijker krijgen van een orgasme. Bij mannen en vrouwen: minder zin om te vrijen.
Erg scherp hoor T-lex, was inderdaad hiervoor .....quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:27 schreef T-lex het volgende:
"Aan tafel" betekende al eerder een taart ofzo. Anders is het altijd "op de bank".
Is het van de week niet een keer "aflevering 400" ofzo, zoiets hoorde ik eerder
van de week een keer voorbij komen op de streams??
Brian zit anderhalf jaar + een week in de kooi.quote:
Opvallend hè? Wat is het toch een sneu stel. Brian met zijn verhalen over kleine meisjes die hem wilde kussen bij het Kinderen voor Kinderen uitje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian met een verhaal, alleen maar positief voor hem.
Amanda met een verhaal, positief voor haar.
Huub alleen positief over Brian...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |