Oeh snel douche en meegenieten dan!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:10 schreef Lobasca het volgende:
Tnx Akvoer![]()
Alex is er, voor de theorieles van Amanda
Goedemiddag altesaam!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:13 schreef Copycat het volgende:
Theorieles van Amanda, altijd leuk om bij aan te sluiten.
Alhoewel de score van 12 fouten die ze gisteren had, me alleszins meeviel.
Brian had gisteren 10 fout, ook gezaktquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemiddag altesaam!![]()
12 fouten voor Amanda en Brian dan? Was hij wel geslaagd?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
12 fouten voor Amanda en Brian dan? WAS HIJ WEL GESLAAGD ?
Brian had er 10 fout.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
12 fouten voor Amanda en Brian dan? Was hij wel geslaagd?
Ik denk dat Claire weer eens stiekem zat te poepen. doet ze steeds, het boefje!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:45 schreef kahaarin het volgende:Okay thanks, kon het me ook niet voorstellen, wat was zijn excuus? Door het gepingel van Huub kon hij niet concentreren? Of was Claire te hard aan het lachen? Of kletste Amanda te veel?
Uuh, nee niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Geen hilariteit te melden mbt de theorielessen van AmanDA?
wat een bofkont die Lexquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uuh, nee niet echt eigenlijk.![]()
Behalve dat Lex is even een goeie blik kan werpen op de voorgevel van Mannie.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
wat een bofkont die LexIk zag die plastische accessoires gisteren nog bungelen toen ze in bad zat en heb me er nog even over lopen verwonderen hoe het toch kan, dat er mannen/vrouwen zijn die dit als mooi (of in elk geval mooier dan echte borsten) beschouwen.
quote:
Ze hadden het ervover dat Huub ermee heeft gezoend ofzo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, ene Tabitha, een vriendje van Ricardo die vandaag jarig is.
A en B willen een foto van je, je behoort tot hun vaste vriendengroep!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uuh, nee niet echt eigenlijk.![]()
Behalve dat Lex is even een goeie blik kan werpen op de voorgevel van Mannie.
Nah, in sommige gevallen heb ik ook niets tegen een kunstgebit.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
wat een bofkont die LexIk zag die plastische accessoires gisteren nog bungelen toen ze in bad zat en heb me er nog even over lopen verwonderen hoe het toch kan, dat er mannen/vrouwen zijn die dit als mooi (of in elk geval mooier dan echte borsten) beschouwen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
?
![]()
Wie hebben ze aan de telefoon?
Ik ook niet en ook niet tegen kunstheupen, kunstbeurzen en niet te vergeten kunstzwemmen....quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, in sommige gevallen heb ik ook niets tegen een kunstgebit.....
Ben je al wezen kijken naar de kunstcollectie in de bunker in Zandvoort?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook niet tegen kunstheupen, kunstbeurzen en niet te vergeten kunstzwemmen....
En ze begrijpen die 'vrienden' ook zo goed, want ze zijn net zoals 'hun'.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:53 schreef petraa het volgende:
[..]
A en B willen een foto van je, je behoort tot hun vaste vriendengroep!
Was het maar zo simpel je stuurt iemand een paar keer een brief en je behoort tot de *ECHTE* vrienden.![]()
T-Lex zit nu aan de telefoon met zijn psychiaterquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ze begrijpen die 'vrienden' ook zo goed, want ze zijn net zoals 'hun'.![]()
Sorry T-Lex..hun woorden
Een echte vriend zou zijn psych uitlenen aan Brian, die heeft hem tenslotte heel hard nodig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
T-Lex zit nu aan de telefoon met zijn psychiater
quote:
Of naar Japan, Sumoworstelen leren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Jaap moet na de kooi lekker gaan schnabbelen in India, als Buddha die kunstjes kan.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
T-Lex zit nu aan de telefoon met zijn psychiater
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je al wezen kijken naar de kunstcollectie in de bunker in Zandvoort?
Hij is vrolijk volgens mij....... vreemd dus idd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Brian praten in de Private. Mag hij een off stream belletje plegen?
Volgens mij heeft hij weer het een of ander geslikt, hij doet zo vreemd.( Of moet ik zeggen normaal?).![]()
Wat hij nodig heeft is een anti-psychoticum, en ja daar heb je een psychiater voor nodig..quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een echte vriend zou zijn psych uitlenen aan Brian, die heeft hem tenslotte heel hard nodig.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Jaap moet na de kooi lekker gaan schnabbelen in India, als Buddha die kunstjes kan.
Wat hij nodig heeft is een dosis zelfreflectie en een schop onder zijn reet, anti-psychoticum is een goede 2e, mja, toch maar de psych bellen FEBO, T-Lex heeft het nummer wel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat hij nodig heeft is een anti-psychoticum, en ja daar heb je een psychiater voor nodig..![]()
Als je brieven schrijft aan Brian en Amanda moet dat toch wel iets zeggen over zijn mentale toestand?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
*T-Lex, je bent nu even een aandachtspuntje, wat mij betreft enkel door de opmerking van B&A dat ze je foto willen hebben, je mentale toestand is me niet bekend, gaat me niet aan enz, het is gewoon voortborduren op posts, niet persoonlijk naar jou toe bedoeld.*
Amanda heeft autorijles en ik zie Brian in het kantoor.quote:
Och arme, ben je weer een beetje bijgekomen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:26 schreef Desii het volgende:
Goeiemiddag, heb vanacht gedroomd dat Natasia terug in de kooi zat en Syl. moest uit Barcalona komen, en kwam de poort niet in.
Geloof dat ik me maar vrijwillig onder psych. begeleiding ga stellen.... het was een nachtmerrie(werd echt kwaad wakker)
Jamaar, dat moet hij zelf weten aan wie hij iets stuurt, zijn mentale toestand staat daarbuiten, er worden nu grappen gemaakt een beetje ten koste van T-Lex, doe ik zelf aan mee, dat is waar maar het komt heus enkel door reageren op posts en is niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je brieven schrijft aan Brian en Amanda moet dat toch wel iets zeggen over zijn mentale toestand?![]()
Kun je wel tegen hè, T-lex?
Geen probleem hoor...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je brieven schrijft aan Brian en Amanda moet dat toch wel iets zeggen over zijn mentale toestand?![]()
Kun je wel tegen hè, T-lex?
He hoi!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Geen probleem hoor...![]()
Las al dat een kaart voor wat ophef zorgde gisteren...
Als het liefdesduo je zou uitnodigen als hun gast in de kooi (uiteraard tegen betaling van CP's), zou je er dan op ingaan?quote:
T-lex is een B en A fan, die ook hun fouten ziet!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tuurlijk...zijn we toch allemaal hier...![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
[..]
OMG... posts met disclaimerquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
*T-Lex, je bent nu even een aandachtspuntje, wat mij betreft enkel door de opmerking van B&A dat ze je foto willen hebben, je mentale toestand is me niet bekend, gaat me niet aan enz, het is gewoon voortborduren op posts, niet persoonlijk naar jou toe bedoeld.*
weinig.... ga maar ff op visitequote:Op dinsdag 1 april 2008 13:49 schreef petraa het volgende:
Oke! En wat is er op de streams te zien?
Jaap zit te boeren en te snuiten (in zijn hand)quote:
Jahoor....ik neem m'n zwembroek wel mee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het liefdesduo je zou uitnodigen als hun gast in de kooi (uiteraard tegen betaling van CP's), zou je er dan op ingaan?
[..]
Tja...waren H fans maar zo genuanceerd, rustig en beheerst als T-Lexquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... posts met disclaimer
Wordt gezellig zo
zonder mag ook hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jahoor....ik neem m'n zwembroek wel mee.
Geef het wel even op tijd door, dan! Dan maak ik een uitzondering voor je en neem ik voor die gelegenheid streams!quote:
Precies....daarom viel die kaart van gisteren ook zo goed.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
T-lex is een B en A fan, die ook hun fouten ziet!
Is geen disclaimer hoor, enkel een bericht aan T-Lex dat ik het niet persoonlijk bedoel, mag toch? Zouden misschien wel meer mensen moeten doen als ik het gehakketak af en toe bekijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... posts met disclaimer
Wordt gezellig zo
In z'n 1? Dat gaat goed!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
Amanda vond het maar niks. Ze moest naar de Naarder Vesting rijden en daar kun je alleen maar in z'n één rijden. Dat vond ze heel zwaar.
verwaarloosde blaasontstekingquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of Amanda vaak zo'n pijn in haar buik heeft omdat ze van achteren wordt genomen.
Nou, ik vraag het me af. En kun je die niet ook krijgen als de bacteriën uit je darmen op je geslachtsdelen terechtkomen?quote:
spuit in zijn reetquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
Wat is Brian weer euforisch....tijd voor een pilletje of heet hij die juist geslikt?
juist vaginale sex na anale sex is er berucht om, maar ook het niet plassen na de zaadlozing is onverstandig..quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik vraag het me af. En kun je die niet ook krijgen als de bacteriën uit je darmen op je geslachtsdelen terechtkomen?
Wat doet Brian idioot. Wat jij schreef heb ik ook al eens gepost: anti-pyschotica heeft ie nodig.
Eigenlijk logisch maar misschien kan T-lex dit is in een briefje schrijven naar Brian.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
Nou, ik vraag het me af. En kun je die niet ook krijgen als de bacteriën uit je darmen op je geslachtsdelen terechtkomen?
Wat doet Brian idioot. Wat jij schreef heb ik ook al eens gepost: anti-pyschotica heeft ie nodig.
quote:Hygiëne
Hygiëne is bij anale seks op z'n plaats.*)note
Bloed hoeft nauwelijks zichtbaar te zijn met blote oog maar kan gevaarlijk zijn waar het om AIDS gaat (zie: [safe-seks info]).
Zèlfs als je middels een [klysma] hebt gezorgd dat de anus schoon is zodat er geen poep aan vingers of speeltjes blijft hangen, dan zitten er toch nog een hoop bacteriën in de endeldarm die voor lelijke infecties kunnen zorgen als ze op plekken terecht komen waar ze niet horen.
N.B. Dus bij een vrouw nooit dingen in haar vagina stoppen die in een/haar anus hebben gezeten. De bacteriën die in de darm leven kunnen ernstige ontstekingen veroorzaken wanneer zij in de vagina komen.
Waarbij ik dan nog maar even vermeld dat de ozo hippe reetveter door verschuiving tegenwoordig ook een bron schijnt te zijn voor bacteriële vaginale infecties.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk logisch maar misschien kan T-lex dit is in een briefje schrijven naar Brian.
[..]
Als het daar door komt verdient ze dat zeker niet nee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of Amanda vaak zo'n pijn in haar buik heeft omdat ze van achteren wordt genomen.
Eigenlijk ooh heel logisch. Helpt een ananas misschien?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik dan nog maar even vermeld dat de ozo hippe reetveter door verschuiving tegenwoordig ook een bron schijnt te zijn voor bacteriële vaginale infecties.
mocht het zo zijn..dan hoeven we niet voor kleine snolletjes en ratjes te vrezen..quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan toch ernstige gevolgen hebben?
Lol.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als het daar door komt verdient ze dat zeker niet nee.
...wat ze wel verdient is RESPECT.![]()
![]()
Zoals Ali G al is in z'n show tegen Victoria Backham zei:
ALI: (loudly) So you take it up the arse!
VICTORIA: No!
ALI: That ain't an insult, that is the biggest compliment you can get!
Ligt eraan waar je hem in wil brengen.......het is in ieder geval zo dat waar een ananas zit, niet iets anders meer kan zitten.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk ooh heel logisch. Helpt een ananas misschien?
Staat die quote niet in de VB Bible? Dan zou Amanda het toch moeten weten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef T-lex het volgende:
Zoals Ali G al is in z'n show tegen Victoria Backham zei:
ALI: (loudly) So you take it up the arse!
VICTORIA: No!
ALI: That ain't an insult, that is the biggest compliment you can get!
dit soort wetenswaardigheden wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij ik dan nog maar even vermeld dat de ozo hippe reetveter door verschuiving tegenwoordig ook een bron schijnt te zijn voor bacteriële vaginale infecties.
Ze wacht op een 2e behandeling maar slijmspoor laat het tot nu toe afweten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie close-ups van Claire, die spuit van Charlotte heeft niet echt geholpen ......
Stel je voor Jaap moet sociaal gaan doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen, Brian doet iets met de PC en de boel slaat op tilt. Jaap baalt en zegt: Saboteer je de boel nu weer?
Brian keek wat ongemakkelijk, belt met de FEBO en moet vervolgens het kantoor verlaten. Vreemd weer.
Ze noemde het zelf de vorige keer fröbelen, over de les heb ik niets gehoord.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Is dat gewoon wat knutselen wat Claire doet, of is het voor de grime cursus ?
Volgens mij heeft het wel te maken met die cursus, en is het een soort van oefenenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Volgens mij was het "ooit" de bedoeling dat ze iets ging maken wat vervolgens als een soort mal moest gaan dienen om een soort masker van te trekken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Ach, ze frubelt voor de grime cursus zeg maar, beter dan aman die alleen bezig is met haar tieten te showen en haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:43 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind dipiperon wel wat voor Brian..
8 Druppels in de ochtend en 8 in de avond, of meer
Met dat krampachtig achteroverstrekking van het lichaam bedoel ik dit, onder het mom van: Mijn haar zit niet goed.quote:Regelmatig, vanaf het begin of bij verhoging van de dosering
Afvlakking van het gevoelsleven, verlies van initiatief en activiteit, gevoel opgesloten te zitten en een gevoel van leegte.
Moeite met bewegen, zoals stijve spieren, beven, een maskerachtige uitdrukking op het gezicht, murmelen, moeite met lopen en spreken. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'parkinsonisme' genoemd, omdat de verschijnselen lijken op die van de ziekte van Parkinson. Raadpleeg uw arts als u lijdt aan de ziekte van Parkinson. De verschijnselen kunnen door Dipiperon verergeren. Overleg ook met uw arts als u tijdens gebruik moeite met bewegen krijgt. De arts kan dan proberen de dosering te verlagen of een ander geneesmiddel te zoeken dat deze bijwerking niet of in mindere mate heeft. Is dat niet mogelijk of blijft u last houden, dan kan hij een medicijn tegen deze bijwerking voorschrijven.
Rusteloosheid, zoals niet stil kunnen zitten, liggen of staan. Dit uit zich als wiebelen of wippen met voet, onderbeen, hand of bovenlichaam en eventueel met gevoelens van angst of onrust. Het treedt vaak op binnen enkele dagen na het begin van de behandeling met het geneesmiddel. Het kan ook na langdurig gebruik ontstaan, bij verandering van de dosering of na stoppen. Soms verdwijnt het binnen een paar dagen. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'acathisie' genoemd. Als u veel last heeft van deze bijwerking en hij verdwijnt niet binnen enkele dagen, dan kan de arts een medicijn tegen deze bijwerking voorschrijven.
Plotselinge spiertrekkingen, meestal in het hoofd en het gezicht, soms een krampachtige achteroverstrekking van het lichaam. Hierdoor kan het hoofd scheef gaan staan en kunnen spraak- of slikstoornissen optreden. Als deze bijwerking optreedt, is dat gedurende de eerste vier dagen van de behandeling of kort na een verhoging van de dosering. Deze bewegingsstoornis wordt ook wel 'acute dystonie' genoemd.
Problemen met vrijen. Bij mannen: moeilijker krijgen van een erectie. Bij vrouwen: moeilijker krijgen van een orgasme. Bij mannen en vrouwen: minder zin om te vrijen.
Erg scherp hoor T-lex, was inderdaad hiervoor .....quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:27 schreef T-lex het volgende:
"Aan tafel" betekende al eerder een taart ofzo. Anders is het altijd "op de bank".
Is het van de week niet een keer "aflevering 400" ofzo, zoiets hoorde ik eerder
van de week een keer voorbij komen op de streams??
Brian zit anderhalf jaar + een week in de kooi.quote:
Opvallend hè? Wat is het toch een sneu stel. Brian met zijn verhalen over kleine meisjes die hem wilde kussen bij het Kinderen voor Kinderen uitje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian met een verhaal, alleen maar positief voor hem.
Amanda met een verhaal, positief voor haar.
Huub alleen positief over Brian...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |