Och arme, ben je weer een beetje bijgekomen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:26 schreef Desii het volgende:
Goeiemiddag, heb vanacht gedroomd dat Natasia terug in de kooi zat en Syl. moest uit Barcalona komen, en kwam de poort niet in.
Geloof dat ik me maar vrijwillig onder psych. begeleiding ga stellen.... het was een nachtmerrie(werd echt kwaad wakker)
Jamaar, dat moet hij zelf weten aan wie hij iets stuurt, zijn mentale toestand staat daarbuiten, er worden nu grappen gemaakt een beetje ten koste van T-Lex, doe ik zelf aan mee, dat is waar maar het komt heus enkel door reageren op posts en is niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je brieven schrijft aan Brian en Amanda moet dat toch wel iets zeggen over zijn mentale toestand?![]()
Kun je wel tegen hè, T-lex?
Geen probleem hoor...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je brieven schrijft aan Brian en Amanda moet dat toch wel iets zeggen over zijn mentale toestand?![]()
Kun je wel tegen hè, T-lex?
He hoi!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Geen probleem hoor...![]()
Las al dat een kaart voor wat ophef zorgde gisteren...
Als het liefdesduo je zou uitnodigen als hun gast in de kooi (uiteraard tegen betaling van CP's), zou je er dan op ingaan?quote:
T-lex is een B en A fan, die ook hun fouten ziet!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tuurlijk...zijn we toch allemaal hier...![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
[..]
OMG... posts met disclaimerquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
*T-Lex, je bent nu even een aandachtspuntje, wat mij betreft enkel door de opmerking van B&A dat ze je foto willen hebben, je mentale toestand is me niet bekend, gaat me niet aan enz, het is gewoon voortborduren op posts, niet persoonlijk naar jou toe bedoeld.*
weinig.... ga maar ff op visitequote:Op dinsdag 1 april 2008 13:49 schreef petraa het volgende:
Oke! En wat is er op de streams te zien?
Jaap zit te boeren en te snuiten (in zijn hand)quote:
Jahoor....ik neem m'n zwembroek wel mee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het liefdesduo je zou uitnodigen als hun gast in de kooi (uiteraard tegen betaling van CP's), zou je er dan op ingaan?
[..]
Tja...waren H fans maar zo genuanceerd, rustig en beheerst als T-Lexquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... posts met disclaimer
Wordt gezellig zo
zonder mag ook hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jahoor....ik neem m'n zwembroek wel mee.
Geef het wel even op tijd door, dan! Dan maak ik een uitzondering voor je en neem ik voor die gelegenheid streams!quote:
Precies....daarom viel die kaart van gisteren ook zo goed.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
T-lex is een B en A fan, die ook hun fouten ziet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |