LOL... Kom er maar in Bart... wat ga je doen??quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:20 schreef Desii het volgende:
Dienebart is uitgenodigd door Claire
Je bedoelt....in de hoop dat ze een off cam wip mag maken, streams namelijk direct weg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:16 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft erg last van d'r buikpijn..ze gaat ff een douche nemen in de hoop dat dat helpt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:20 schreef Desii het volgende:
Dienebart is uitgenodigd door Claire
Heb tussendoor maar ff een sateetje gepiept!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Achteraan sluiten![]()
Fok is al dagen traag
Ik hoor hier geen kritiek, 't zal dus wel niet erg zijn...quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, en ik maar denken dat Claire haar uittreksel van het geboorteregister digitaal aangevraagd had in Tilburg (daar kan dat) maar dat is dus niet nodig omdat ze daar in ondertrouw gaan...
En Huub krijgt dus een tripje buiten de deur voor iets wat gewoon schriftelijk aan te vragen is....
Bron
Ach, het snot loopt al dagen uit z'n knars..........nu nog een paar traantjes erbij en hoppa weer achter de computer!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:25 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft een droevige verhaallijn
Jaap uitgerangeerd en uitgespeeld? Dan lijkt het mij zinnig voor hem om er voor te zorgen dat Claire haar biezen pakt. Al zal dat dan natuurlijk wel weer niet mogen......quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef T-lex het volgende:
Jaap lijkt ineens niet meer zo zeker van z'n zaak nu het huwelijk toch door lijkt te gaan.![]()
Volgens mij is dit niet gespeeld...hij stond op een "camera technisch" niet zo'n mooie plek. (achter een struik) En tijdens een soundlock werd hem volgens mij verzocht ff ergens anders te gaan staan, en het leek er op dat hij weigerde....nou dat is niks voor Jaap.
Ja, Amanda en Brian doen veel meer.....om over Claire nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Huub: Jaap vertrouwt niemand, daarom heeft hij het zo moeilijk.
Daar heeft Huub volgens mij helemaal gelijk in, hij vertrouwt echt niemand, zelfs zichzelf niet. Altijd bang om verkeerde beslissingen te nemen en probeert zoveel mogelijk af te dealen achter. Hij gaat nu op zijn muil en terecht, hij doet al maanden niks.
Nou, dat klopt ook wel aardig.....dat heeft ie namelijk ook gedaan, al werd het negen van de tien keer opgevangen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:34 schreef Ziet het volgende:
ff tussendoor: het gevecht met dinos was net op tv
je zag alleen maar brian slaan en schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |