Blegh gevoelens zijn stomquote:Op maandag 31 maart 2008 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Al 3 nachten nare dromen en gewoon een algeheel bleghgevoel
Jij... jij... jij... partypooper!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef Frutsel het volgende:
tja...
zonnetje... geniet er nog maar ff van dames
zondag alweer vorst
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef Frutsel het volgende:
tja...
zonnetje... geniet er nog maar ff van dames
zondag alweer vorst
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid, vandaar dat ik even jullie bedje spreidquote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij... jij... jij... partypooper!!!!!!!!!
Woknankaquote:
Fruts!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid, vandaar dat ik even jullie benen spreid![]()
[..]
Woknanka![]()
:*
![]()
:
Verklaart inderdaad welke boeken jij leestquote:Op maandag 31 maart 2008 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fruts!![]()
![]()
*duikt snel weer in der erotische boeken
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verklaart inderdaad welke boeken jij leest
Hmm... rare dingen zijn best leuk hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, valt tegen hoor...maar na een hele tijd leren word ik zo flauw als een garnaal en dan ga ik rare dingen zeggen.
Normaal gesproken doe ik dit soort dingen niet hoor![]()
Greys, tsjek m'n avatar, hij is al klaar!
Ik niequote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef Nonneke het volgende:
ik zie Muse met zonneke en palmpje !
Droom 1: er kwam al schietend een man op de klantenservicebalies af op het werk, iedereen ging op de grond liggen inc ikzelf maar ik werd geraakt in mn hals (waar je slagader zit) en toen werd ik wakker en was het op die plek helemaal koud enzo.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef nokwanda het volgende:
gaaf Non, tenminste.... ik hoop dat jij dat vindt.
Ik heb vandaag bloemetjes geplant.
Laatst al een rozenstruikje voor bij Roosjenu een paar bakken volgezet met gewone kleine dingetjes.
Lente in de bol, maar geen tijd voor de echt grote schoonmaak.
MM vallen er dromen te verklaren? Kommaar op
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid, vandaar dat ik even jullie bedje spreid![]()
[..]
Woknanka![]()
:*
![]()
:
Een bewegend poezie? Die heb ik althans..quote:Op maandag 31 maart 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Fruts, ik zie bi jou een poezie!
Ik zit in de nieuwe layout geloof ik... welke moet ik dan hebben?![]()
Leuke onderbewustzijns test voor jullie: http://users.skynet.be/freakazoidz/onderbewustzijn.htm
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wok?
Er zijn andere manieren om mij warm te krijgen
Ik moest er mijn avatar voor wijzigen, maar ik houd mijn benen gesloten jahquote:Op maandag 31 maart 2008 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid, vandaar dat ik even jullie benen spreid![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Fruts, ik zie bi jou een poezie!
Ik zit in de nieuwe layout geloof ik... welke moet ik dan hebben?![]()
Leuke onderbewustzijns test voor jullie: http://users.skynet.be/freakazoidz/onderbewustzijn.htm
Hoe had ik dat moeten weten dan, dat je dat omkeren aan moet hebben staan?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een bewegend poezie? Die heb ik althans..
Je moet in opties en dan bij tabblad "Weergave" onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op JA hebben staan
oew, koffiequote:Op maandag 31 maart 2008 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ik moest ff mijn koffie uit mijn neus halen
voor je oordeelt, quote dan ff Inge, zij zit mijn post te edittenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moest er mijn avatar voor wijzigen, maar ik houd mijn benen gesloten jah
I know, ik vond het leuk om er op door te gaan. Enigszins laat, I know, ik ben traag vandaag en fok werkte ook niet echt mee met het wijzigen van mijn icoontje. Tijd voor bed of zo.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor je oordeelt, quote dan ff Inge, zij zit mijn post te editten
Het moet nietquote:Op maandag 31 maart 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten dan, dat je dat omkeren aan moet hebben staan?
Hoe wisten jullie dat?
Hmm.... je kan ook wel gewoon een bak koffie krijgen hoor...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oew, koffie![]()
was ik nu maar daar, dan zou ik je neus even uitzuigen voor je.
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Oh enneh, ik heb de mensen die ik al in MSN had staan een nieuw verzoek gestuurd gister met mijn nieuwe MSN, maar helemaal niemand reageert volgens mij
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een bewegend poezie? Die heb ik althans..
Je moet in opties en dan bij tabblad "Weergave" onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op JA hebben staan
ben nog niet online geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Oh enneh, ik heb de mensen die ik al in MSN had staan een nieuw verzoek gestuurd gister met mijn nieuwe MSN, maar helemaal niemand reageert volgens mij
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm.... je kan ook wel gewoon een bak koffie krijgen hoor...
Mijn neus is niet echt lekker om uit te zuigen, ben ook verkouden
Je mag wel ....Euhm.. Foei fruts... laat je niet afleiden door dat onderbewustzijnstestje
Tussen alle leuke vrouwen hier?quote:
Hmm....daar hoopte je toch ook op?quote:
Neej... daar wil ik niet uit kiezenquote:
Woon je soms alleen of is het soms fijn?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:45 schreef Frutsel het volgende:
whehehe, toch fijn dat je soms alleen woont
Ik heb je al toegevoegd hoor, maar sta offline.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik woon alleen, naja, met mijn mormels danquote:Op maandag 31 maart 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Woon je soms alleen of is het soms fijn?
En diepe zucht.....mannen die niet kunnen/willen kiezen
Tis met vlagen idd supertraagquote:Op maandag 31 maart 2008 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij mij laadt fok! ontzettend traag en ik moet naar bed. Ik kom er echt nauwelijks uit elke ochtend.
Ach...smerig... dat doe je als je alleen bent. idd soms wel handig.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik woon alleen, naja, met mijn mormels danMaar deed ff iets 'smerigs'
![]()
diepe zucht... vrouwen die altijd hun post editen... nadat ie al gepost is
ow?? jij? nu?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach...smerig... dat doe je als je alleen bent. idd soms wel handig.
Maar je kunt er beter luchtig over doenben een echte vrouw, ja
behalve dan in de zojuist vaag beschreven activiteit waarin ik het van jou zou winnen
Huh? Hebben we het over wie ik denk dat het gaat?quote:
Poeh hey... heftig.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
straks weer afleveringetje kijken van 24, droger is bijna klaar
ja ja, die heb ik vaker gehoord, afhankelijk van de vaag omschreven vage activiteit die je nu vaag aanhaalt
![]()
Gebruik um eigenlijk niet zoveelquote:Op maandag 31 maart 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jij
hebt
een
droger
![]()
Ik heb alleen een kapotte droger
ik nam aan dat je het over ruften had. Ik hoop dat ik geen referenties op hoef te geven
Ja en meneer Maes zit in Amerika dus ik ben nog alleenstaande (stief)moeder ook.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, heb je het over de dochter van meneer Maes?![]()
Wat vervelend voor haar...
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en meneer Maes zit in Amerika dus ik ben nog alleenstaande (stief)moeder ook.
Baal wel dat de mijne niet werkt. ik hing ook het meeste op,maar voor EW's broeken was het wel tof.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gebruik um eigenlijk niet zoveelHang meeste was nog gewoon op @:
Euh nee, ik had het over boeren...Referentie is niet nodig.. maar wedstrijdje kan leuk zijn
![]()
Word je daar warm van dan?
![]()
Ja maar, jij weet volgens mij nog wel hoe of wat er gaande is/kan zijn... ik kom te weinig om alles te volgenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik verder ook niet hoor Fruts, maar ik kan me indenken dat het geen fijne situatie is voor beide partijen.
Nachtje of twee of drie over slapen en de zaken opnieuw bekijken, inclusief de paniek opzich.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en meneer Maes zit in Amerika dus ik ben nog alleenstaande (stief)moeder ook.
Je mag de mijne wel keertje lenen hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Baal wel dat de mijne niet werkt. ik hing ook het meeste op,maar voor EW's broeken was het wel tof.
van boeren word ik bepaald niet warm, maar ruften zijn gewoon doorgaans warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel keertje lenen hoor
Droog mag ook hoor, heb ook een wasmachine... dan kan je ze nog droog vervoeren.. .en dan pas nat in de droger doenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]zie je me aankomen met mijn natte wasje?
Al zingend: kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in mijn wasmachien.
Hai die Frutsquote:Op maandag 31 maart 2008 22:47 schreef Frutsel het volgende:![]()
conleche
![]()
![]()
Ik heb nog altijd dezelfde avatar conleche, maar als jij iets in je instellingen veranderd hebt?
Zoiets heb ik hier boven wel beschreven hoe je dat moet doen en dan zie je idd andere avatars
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Fruts...niet dromen over de natte was van Nok he?![]()
Trusten Fruts...niet dromen over de natte was van Nok he?![]()
Trusten Fruts...niet dromen over natte Nok he?![]()
Zijn vrouwen toch goed in? meerdere dingen tegelijk doen?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Hai die FrutsJa ik heb dus psies gedaan wat je zei, bij de instelingen; ik wilde ook wel palmboompjes zien enzo, maar nu bewegen d'r ook allemaal poezen en Nok heeft plots een oranje ava. Moet ff omschakelen....
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
verslik ik me verdorie weer in mijn pringles
Zoals mijn dinnetje me vrijwel dagelijks commandeert: get your mind out of the gutter!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Ja, ik wilde naar bed gaan en nu zie ik hier weer allerlei gezelligs
Co!![]()
Ik heb eerst McDreamy en McSteamy gezien, daarvan werd ik zelf McSleazy en daarna de onderbewustzijnstest... dat is geen goeie, kan ik je vertellen
Soms glip je daar zomaar in he....quote:Op maandag 31 maart 2008 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals mijn dinnetje me vrijwel dagelijks commandeert: get your mind out of the gutter!
Ja ik denk dat ik vannacht ga dromen van mcSteamy. Hoe hij keek toen hij zei tegen M'dith: "Nobel but stupid"quote:Op maandag 31 maart 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Ja, ik wilde naar bed gaan en nu zie ik hier weer allerlei gezelligs
Co!![]()
Ik heb eerst McDreamy en McSteamy gezien, daarvan werd ik zelf McSleazy en daarna de onderbewustzijnstest... dat is geen goeie, kan ik je vertellen
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms glip je daar zomaar in he....
Net toen ik dacht dat ik er weer helemaal uit was
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik vannacht ga dromen van mcSteamy. Hoe hij keek toen hij zei tegen M'dith: "Nobel but stupid"
Ik glee van de bank af
Je zou alleen al om de 2 Mc's moeten kijken.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat. heb dat nooit gezien, dus ik dacht eerst heel even van het lachen... maar in de context....
![]()
![]()
Ik denk dat ik dat best mag. Ik mag tenslotte ook zoenen met Brad Pittquote:Op maandag 31 maart 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
En dat mag jij van jezelf Co, dromen van een andere man?
Dan ben ik je partner in crime vannacht!![]()
Nok, ik ben normaal niet zo gutterig, maar every now and then...
Waddan niet?quote:
Nou, ik hou zelf de rode bedoening liefst ongemoeidquote:Op maandag 31 maart 2008 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waddan niet?
Heb jij geen Red Captain?
Nok had dat wel
Dat lijkt me een faire deal.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
Oh Co, ik zou ook zo'n regel willen! Dan weet ik wel iemand
Neem jij McSteamy vannacht, doe ik McDreamy. En dan ruilen we morgen!
De alcohol hakt er aardig in geloof ik!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik hou zelf de rode bedoening liefst ongemoeid
Oh god, wat zeg ik nou toch weer allemaal
dat hebben veel mensen, maar intussen zit dat the mind dieper in the gutter than everquote:Op maandag 31 maart 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik hou zelf de rode bedoening liefst ongemoeid
Oh god, wat zeg ik nou toch weer allemaal
Lopen is een beweging die in een dergelijk geval geen goed doetquote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
Dit loopt uit de hand; ik ga maar even afkoelen met de hond buiten
En tis zoooo makkelijk, geen voorspel nodigquote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat hebben veel mensen, maar intussen zit dat the mind dieper in the gutter than ever
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En tis zoooo makkelijk, geen voorspel nodig![]()
Oh god, ik ga me nog ff focussen op m'n uittreksel
Daar heb ik nou weinig ervaring meequote:Op maandag 31 maart 2008 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja leuk...zit ik net in het hoofdstuk over erectie-stoornissen
wie had het over alcohol?quote:
Zij had het over alcoholquote:Op maandag 31 maart 2008 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De alcohol hakt er aardig in geloof ik!![]()
Wel goed tegen buikpijntjes en zeeeeer goed voor je humeur.
Al hangt dat wel van de kapitein af
quote:
Dat heb ik gemist, linkje??quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Nok! Dat van die kapitein snap ik niet helemaal... maar dat zal wel aan het feit liggen dat ik geen alcohol op heb
Die Georgina Verbaan die gewoon heftig tongend met een ander is gefilmd met een mobieltje!![]()
Georgina Verbaan is vreemdgegaan. en dan het onderste linkjequote:Op dinsdag 1 april 2008 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, linkje??
Zo, hond weer geplast, mama weer afgekoeld........
Wat een mooie foto's!! Echt super!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:49 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Mijn website is af![]()
http://www.fotoleonie.nl
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, ik had bij mijn vorige fototoestel al een statief, en die past dus ook weer op deze
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem amper gebruik... waar denk jij aan om hem te gebruiken?
En als je op het F-je drukt, dat aparte ronde knopje, dan krijg je een optie met 'Kwaliteit'', als tweede van boven in je beeld. Hoe lager het aantal foto's dat er achter staat, hoe hoger je bestandsformaat!
Naja,voor de zomer enzo. Buiten foto's van Baloe of zonsondergang of meeuwen e.d vanaf het balkon ofzo. Heb jij een zwaar statief? Ik kwam namelijk 1 tegen op marktplaza een walimex van ruim 3,5 kg.quote:Q, ik had bij mijn vorige fototoestel al een statief, en die past dus ook weer op deze
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem amper gebruik... waar denk jij aan om hem te gebruiken?
En als je op het F-je drukt, dat aparte ronde knopje, dan krijg je een optie met 'Kwaliteit'', als tweede van boven in je beeld. Hoe lager het aantal foto's dat er achter staat, hoe hoger je bestandsformaat!
Wat raar, ik had gedacht dat ie op elke resolutie wel zou passen in beeld en dat er anders scrollbalken zouden verschijnen... Nou ja, het is opgelostquote:Op dinsdag 1 april 200811:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ligt aan je resolutie en grootte van je scherm ook
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 200815:35 schreef Greys het volgende:
De site is echt super geworden, en je foto's zijn ook prachtig!
Lief van Dizer!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
Dizer is een lekker ding en nog aardig ook! Het is dat ik al bezet ben, anders ging ik hem stalken
Oh jongens, ik denk toch echt dat het geen 1 april grap was, dat Georgina filmpje
Die reactie op de site van Jort is eigenlijk best zielig
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:25 schreef conleche het volgende:Jort liegt over zijn leeftijd, hij is zooooo niet van 1969, zoals op zijn website staat, maar van '64.
Dat was het eerste wat me opviel toen ik even ging kijken wat hij erover te zeggen had (en dát was dan weer een beetje zielig)
Maar liegen over je leeftijd is dan wel weer wat nichterig en daar zijn we dan misschien aanbelandt![]()
bij de reden waarom La George moest bekken met een ander
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef conleche het volgende:
Ik zou eigenlijk vandaag de venkelsoep maken van Dizzy miss lizzy, maar dat verhuist naar morgen. Sinds ik thuis ben bleef die stomme telefoon maar rinkelen en het recept is mij iets te bewerkelijk om nu nog aan te beginnen, dus ik eet vanavond kliekjes. Ook lekker.....
O ja en ik ben zo busted: zit ik in m'n knalroze badjasje voor de computer aan een wodkaatje en bakje chips (light weliswaar), maar ik had geen zin in iedere keer vieze handen omdat ik aan het typen ben, dus ik pakte iedere x met m'n tong een chipie uit het bakje. Kijk ik naar buiten: zie ik aan de overkant 2 lachende gezichtenTypisch.
Nou, hier in huis niet hoor.quote:
is ie het niet eens met hun keuze om te trouwen of om stiekem te trouwen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, hier in huis niet hoor.
Ik zei net tegen hem dat ze niet van me hoeven te verwachten dat ik zondag vol blijdschap binnenstap. En ook dat ik er persoonlijk niet blij mee ben, maar hun keuze wel respecteer.
Hij dus niet...
Het trouwen op zich staat ie wel achter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is ie het niet eens met hun keuze om te trouwen of om stiekem te trouwen?
[SC] Deel 113: Goede humeuren en paarse keukensquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Ing, had je eigenlijk wel gemeld dat je examen vandaag was?
Heb ik er nou gewoon overheen gelezen?
Ik schaam mij diep! Echt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[SC] Deel 113: Goede humeuren en paarse keukens
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:08 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend leuk nieuws Nok! Merlijn, van verfrommelde asielrakker tot spelende wollebol
En ik heb de pics als bewijsquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:08 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend leuk nieuws Nok! Merlijn, van verfrommelde asielrakker tot spelende wollebol
Sinds Chip niet meer hier woont speelt ie iedere dag voorzichtig iets meer met de anderen. en de anderen zijn ook liever en knuffeliger naar elkaar en naar ons. Spice krijgt opeens weer een dikkere vacht en ligt vaak bij ons en zelfs Purrr doet weer minder afstandelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Het verhuizen van Chip heeft hier toe aan bijgedragen?
Net ook een speelsessie met onze Asielboef achter de rug.
Je gooit een ijzerdraaddingetje, hij rent er achter aan en legt het bij je neer.
En als je het probeert te pakken gaat ie in gevecht met je hand. Op een lieve manier dan![]()
We zijn echt zo blij met em
Hij kletst idd de hele dag door. Met zo'n verwijfd homo-mauwtjequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:00 schreef Greys het volgende:Hoi Maes!
Nok, echt goed om te horen joh!![]()
En Baloeloeloeloe ook al zo'n speelse asielrakkertttt (hij blijft een Rotterdammer he)
Ik weet niet hoe die knipoog bedoeld is... maar ik heb idd toestemming gekregen ervoor.quote:Op dinsdag 1 april 200817:06 schreef Nonneke het volgende:
Mooie Site MB, en idd prachtige foto's
Attent van de OUD ouders dat je de foto''s mocht gebruiken
Dizer
Hier een betraptpic van Kay gisterquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Nok, krijgen we de bestrapt-pics te zien?
Heeft Baloeloeloe een verwijfd mauwtje?
Hij is niet singlequote:Op dinsdag 1 april 200823:23 schreef Greys het volgende:
Pfff ik word een beetje gek van al die foutmeldingen op Fok, moet elke post meerdere malen typen.
In plaats van dat ik er nou aan denk om het even te kopiëren voordat ik het invoer...
Volgens mij twijfelt niemand er aan hoor MB, dat je toestemming hebt
Non is vast een OUD-lurkster die de foto's herkent![]()
Is Dizer eigenlijk single, MB? Zou toch zonde zijn als zoiets in het wild blijft rondlopen.
Hebben we niet nog een leuke single SC-ster die we kunnen koppelen?
Jammer dat koppelen meestal niet zo op prijs wordt gesteld, ik vind het zo leuk
Whehe, die blikquote:Op dinsdag 1 april 200823:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier een betraptpic van Kay gister
[afbeelding]
De rest moet ik even uploaden, maar photobucket doet raar
sterker nog.... doet niks. morgen weer.
quote:Op dinsdag 1 april 200823:33 schreef Greys het volgende:
Oh, da's nou jammer, ik was al aan het nadenken met wie we hem konden matchen![]()
Shit, daar gaat weer een levensdoel
Ja ik had nog maar 1 wodkaatje extra genomen, inclusief die van thuis was dat dus 2, nou, daar draai ik m'n hand niet voor om hoor: hupsa, in 1 rechte lijn naar huis.quote:
quote:
Ik ben dol op kokosgeurquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:58 schreef Greys het volgende:
Da's handig, MM!
Co, girl, ik ben trots op je!![]()
En over drank gesproken... ik ruik naar een glas Malibu. Mijn kokos-smeersel voor na het badderen is wel erg fanatiek geurend
O ja ik heb ook zo'n geel potje met kokos vet om bruin te worden (zonder factor dus bepaald niet aan te raden voor de eerste dagen) Die shampoo heette iets met Palm d'rin en ik kocht het bij de blackhair store op de van Woustraat, maar ik geloof dat die weg is...(daar kocht ik ook die gewéldige oranje potjes met murray's haarvet, dat kon je met geen 10 paarden nog uit je haar krijgen, eenmaal opgebrachtquote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Ontzèttende el cheapo bodybutter van de Zeeman!
Ik kwam daar voor microvezeldoekjes en ik zag 'kokos' op een potje staan en moest het hebben!
En nu het ergste er af is ruikt het inderdaad wel lekkerIk ben ook dol op kokos, ik ben in de zomer ook zo dol op die kokosolie om jezelf mee in te smeren
Ik wil ook kokos shampoo!
O fijn! Wanneer doen we de meet?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Co, ik herinner me net dat ik 2 potten van dat spul heb gekocht.
Ik hou er eentje voor je dicht! En donderdagmiddag even kijken of ze er nog een paar hebben, voor 2.99 euro wil ik nog wel een stapel
Ja, maar dan gaat de wekker ook ineens om kwart over 5..quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk is het pas half negen he Morrie!
Slaap lekker
Ik ga serieus nekken van beide geuren. overdosis gehad toen EW klein was en er niet veel haarproducten voor hem waren. Dus wat bleef over? Palmers cocos haarvet.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben dol op kokosgeur![]()
(en vanille, dat ook.) Ik had ooit shampoo met kokos en hoewel ik daar onwijs roos van kreeg ben ik het heel lang blijven doorgebruiken omdat ik zo lekker naar kokos rook
![]()
Hoe heet jouw badspulletje?
Ziet Chip eruit alsof ze ook maar iets tekort komt?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat de wekker ook ineens om kwart over 5..En voor Ravage om half 5..
![]()
![]()
Wat een heerlijk betrapte foto Nok!
MM en MB, waarom krijgen jullie katten vitamines? Zou dat voor Chip ook nodig zijn?
Het regent hier..
Neuh.. Das waarquote:Op woensdag 2 april 2008 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ziet Chip eruit alsof ze ook maar iets tekort komt?
Die bodyshop bodybutter hebben we hier op het werk als handcreme. En dan de aarbeiengeur.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga dus morgenmiddag niet alleen naar de Zeeman maar ook ECHT even naar de Bodyshop!
Zie! **KLIK**
Sanne had zo'n tube voor de kittens en dat vonden ze zo lekker dat ik het ook voor Ziggy gekocht hebquote:Op woensdag 2 april 200808:51 schreef Morretje het volgende:
MM en MB, waarom krijgen jullie katten vitamines? Zou dat voor Chip ook nodig zijn?
Hm ik had eigenlijk niet eens overna gedacht hoe ze daarna zouden zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Hier zijn bijna alle vlooien compleet resistent tegen frontline en exil.
Ik gebruik nu pipetjes van tic fence, werken ook meteen tegen teken en tot nu toe werken ze goed.
Ik vind t ook zo goor, als ik heel de honden onder moet sprayen.
Maar jij hebt t over katten denk ik?
Na ja even vies lijkt me dat...
Naast de tic fence geef ik ook af en toe wat knoflook en wat poempoenzaad en spray ik Karel in met tea tree mix voor we naar veld en bos gaan, want die is zo mega mega allergisch voor vlooien dat ik niet voorzichtig genoeg kan zijn helaas.
ja, das kutsprayquote:Op woensdag 2 april 2008 14:29 schreef Nonneke het volgende:
Mijn moeder dacht dat ze de onze bij de Xenos gehaalt hadmaarja je wou het zeker weten
Hier hebben we vandaag alles ontwormt, en zowaar was het binnen een kwartiertje gepieptEn zelfs zonder halen en open wonden
![]()
Hadden ook gelijk vlooiendruppels meegenomen, en de lieve assistente rade ons de spray aan ipv de pipetjes, het scheelde zomaar ruim 30¤ met wat we normaal kwijt warenNou maar hopen dat ze niet al te groot drama gaan maken, want ze moeten helemaal ondergesprayed worden
Ben benieuwd of het net zo goed werkt als de pipetjes.
Iemand ervaring met de spray van Frontline ?
Nou dat scheelt, die van mij gaan(mogen) niet in het water mits zomer en/of de temp ervoorquote:Op woensdag 2 april 2008 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, das kutspray1x in het water en het is eraf. Baloe krijgt er jeuk van, en ook gewoon vlooien en teken. Ik heb advantage
Scheelde bij makatsi ruim 12 euro dan bij die andere vorige dierenarts.
*note to self ; Baloe vlooienspul doen starx
Ja, dat zeg ik tegen die van mij ook altijd. Mooi dat er niet geluisterd wordtquote:Op woensdag 2 april 2008 17:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou dat scheelt, die van mij gaan(mogen) niet in het water mits zomer en/of de temp ervoor![]()
En als het niks is hebben we pech, halen we volgende keer weer gewoon pipetjes
Jij doet je hond niet preventief invlooienspullen?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:07 schreef Morretje het volgende:Uitgewerkt..
![]()
Vanmiddag zo'n 2 uur met de kids in de zon en de wind een GPS-tocht gedaan. Dat was leuk..![]()
Geen ideeën over vlooienspul en harmonicarekjes... Sorry. Vlooien heeft de hond nog maar 1 keer gehad, en de poezz komt nog niet buiten.
Huh?? Was je jarig?? Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier vanavond.
Verjaardag overleefd, daar ben ik weer 364 dagen van af![]()
En nog steeds geen uitslag
Ohh. In dat geval is 1quote:Op woensdag 2 april 2008 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik niet...een oudtante die 77 werd.
Altijd supergezellig![]()
Ze is een soort kattenopvangdametje voor alle buurtkatten en sinds kort heeft ze ook een naaktkat rondlopen.
Erg lief, maar stiekem vond ik um best goor![]()
Ze noemt um Lelijkerd
O, die kan ook natuurlijk. Nou Ing, gefeliciflapsteert dan maar met je oudtante van 77.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef conleche het volgende:
[..]
O, die kan ook natuurlijk. Nou Ing, gefeliciflapsteert dan maar met je oudtante van 77.![]()
(ik ga niet eens naar verjaardagen van gewone tantes enzo, ben ik dan de enige??)
Ooo die vind ik nog lelijker dan naakthonden; naaktkattenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja t zijn net honden die sphynxen, wie laat zo'n kat nu buiten lopen zeg??
Ik wil m heus wel ff komen halen hoor haha.
OOIT komt dr hier een sphynxje, t zijn ook de enige katten waar ik tegen kan.
Nee, ik heb er een hekel aan, en hoe erg mn moeder ook aandringt dat ik 'toch eens moet gaan, want het is toch familie en anders komen ze ook nooit meer op jouw verjaardag', kan ik me er toch niet toe zetten om te gaanquote:Op woensdag 2 april 200823:26 schreef conleche het volgende:
[..]
O, die kan ook natuurlijk. Nou Ing, gefeliciflapsteert dan maar met je oudtante van 77.![]()
(ik ga niet eens naar verjaardagen van gewone tantes enzo, ben ik dan de enige??)
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ooo die vind ik nog lelijker dan naakthonden; naaktkatten![]()
![]()
Ik moet zeggen, jouw Billy starts to grow on me, dat vind ik eigenlijk wel een heel grappig beest met die kuif enzo. Maar een naaktkat?? Griezeldegriezel
Ja die vaste rekken kom je overal tegen (maar die zijn zo deur voor een stukkie hout. Die harmonica-dingen kosten een paar euro, en er zit toch een struik voor.)quote:Op woensdag 2 april 2008 15:51 schreef Greys het volgende:
Duderinnetje, ik weet het ook niet zeker.
Het eerste dat er in me opkomt is Overvecht Tuincentrum, maar nogmaals, niet 100% zeker.
Vooral het in/uitvouw gedeelte weet ik niet. Er zijn overal van die rekken voor achter je planten, maar niet die harmonicadingen. Kortom, je hebt geen moer aan me. Sorry
Heeft er niet nog iemand zo'n traprekje (die eerste gebruik werd om te voorkomen dat er een kind de trap af zou lazeren en die dan nu jouw plant omhoog kan houden?) Dat zijn toch ook van die vouwdingen? Die zijn vast wel creatief op te leuken en te metamorfosen tot plantendingquote:Op woensdag 2 april 2008 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja die vaste rekken kom je overal tegen (maar die zijn zo deur voor een stukkie hout. Die harmonica-dingen kosten een paar euro, en er zit toch een struik voor.)
Maar dank voor het meedenken.
Ik zit niet zo in een kinderrijk milieu vrees ik!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft er niet nog iemand zo'n traprekje (die eerste gebruik werd om te voorkomen dat er een kind de trap af zou lazeren en die dan nu jouw plant omhoog kan houden?) Dat zijn toch ook van die vouwdingen? Die zijn vast wel creatief op te leuken en te metamorfosen tot plantending
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Misschien kan je een steunmuurtje van wondersponsjes bouwen? Die dingen zijn goed voor ALLES, dus wie weet?
Thanks!quote:Ik heb volgens mij echt nog nooit zo'n vouwding gezien in een winkelMaar misschien omdat ik er niet echt naar op zoek was. Dus ik zal in elk geval mijn ogen voor je openhouden
Nou ik zou wachten tot hij op tv komt, er niet voor naar de Bios gaan. Jack is echt, echt oud geworden. Morgan Freeman blijft eigenlijk altijd hetzelfde, maar Jack is nu echt een dikke '70 tiger. (letterlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 00:00 schreef Greys het volgende:
Co! Ik wilde ook naar the Bucket List! Jack is my all time favourite!
Toch wel een aanrader dus? En je was lekker bezig vanavond![]()
Ik heb Sweet Home Alabama zitten kijken op tv en een beetje lopen MSN-en.
Heer G komt zo thuis van de bluesband repetitie. Bink en ik hadden het rijk alleen vanavond.
Nou ik vond het acteren eigenlijk nogal wisselend, van beiden overigens. Wel vreemd, want normaal zijn het echt heel goede acteurs. Het script was eik ook nogal zwak. Jammer, want op papier was dit een superfilm!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
Met mijn schwester, Ing, jij was er niet![]()
We hebben even samen () gezorgd dat zij een foto van een foto ging maken en dan op de computer zetten (hoe moet dat????) en dan op Hyves. Want ze had de foto's al eens ingescand maar die stonden op de computer die ze hebben weggegooid gisteren. My oh my....
![]()
Slaap lekker![]()
Co, echt?? Maar het gaat me bij Jack niet om het feit dat hij er goed uit zou moeten zien ofzo, ik vond hem in 'Something's gotta give' ook al bejaardensex-achtig. Maar toch... ik heb gewoon een zwak voor hem in a non sexual wayEn Sex and The City the movie laat ook al eeuwen op zich wachten, moet toch IETS bekijken in de bios? Die 27 Dresses waar ik heen geweest ben stelde eigenlijk ook geen moer voor, maar heb toch een gezellige avond gehad hahaha.
Hihi, nee niet meer gezien.....Rtlboulevard staat aan op de achtergrond en ze hebben het nog steeds over Jort en George.....quote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Greys het volgende:
Nou inderdaad, ik had eerlijk gezegd niet eens rekening gehouden met de mogelijkheid dat het zou kunnen tegenvallen!Maar je hebt toch een gezellige avond gehad zo te horen. Ben je de buren nog tegengekomen bij het weggaan die jou met je tong chips hadden zien eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |