Die is eigenlijk vandaag maar dat hebben we gisteravond gevierdquote:Op maandag 31 maart 2008 11:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een gezellige verhaardag is dat geweest!
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Droop heeft een wascomplex en pluizig haar.
En een beetje kat kotst niet op 1 plek, maar gewoon lkker overal. En het liefst in je schoenen
Had ik ooit ook. was ik vergeten. Geen idee waar dat ding gebleven is.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:31 schreef Morretje het volgende:
Ing.. Omringd door kots?![]()
Gek dat 1 poezz daar zoveel last van heeft, en de andere 3 niet..![]()
Heb nog maar 1 haarbalkledder gevonden. Heb wel een handschoen gekocht met van die rubberen nopjes gekocht om mevrouw te aaien.. Vind ze prima en het werkt ook goed..
Droopy alleen vandaag al 2 keerquote:Op maandag 31 maart 2008 12:50 schreef MissBliss het volgende:
Kotsende poeziesIk hoop dat de pasta helpt, Ingetje!
Ziggy heeft in al die tijd dat ze hier is maar 2 keer gekotst![]()
quote:Op maandag 31 maart 200813:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Droopy alleen vandaag al 2 keer![]()
Nok, vrat die George het op?![]()
Ik ben absoluut niet vies van kattenkots, ook 's ochtends niet.
Maar als het net uitgekotst is dan is het nog warm, dan wacht ik ff 10 minuten
quote:Op maandag 31 maart 200813:01 schreef Litso het volgende:
Mogge
Hoe bevalt de dvd MB? Ik ben erg benieuwd
Op lowlands waren ze erg goed iig
Van je schoonzusje of allebei je zusjes, wat is het? Maar als nog, mensen die stiekem trouwenquote:Op maandag 31 maart 2008 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Werkse Morretje![]()
Lag hier net een kaart op de mat van m'n schone zusjes.... "Wij zijn getrouwd"
Wtf
Mijn schoonzusje valt op vrouwen, dus vandaar schoonzusjesquote:Op maandag 31 maart 2008 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van je schoonzusje of allebei je zusjes, wat is het? Maar als nog, mensen die stiekem trouwen
Waar zeg ik dat ik het niet begrijp?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef Qwea het volgende:
och, ik snap best dat mensen stiekem trouwen. Genoeg mensen die geen zin hebben in grote feesten en alle troep er omheen.
Dames damesquote:Op maandag 31 maart 2008 19:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het niet begrijp?![]()
Ik zeg alleenomdat dit meestal je reactie is als je de kaart leest. Maar ik dacht altijd dat men vaak echt directe familie als nog wel uitnodigde en dat is bij Ingetje duidelijk niet het geval.
Is vast een stuk gezelliger gok ikquote:Op maandag 31 maart 2008 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja stiekem trouwen en dan wel cadeau's verwachten. Zo scheef vind ik dat altijd.
Maar goed ieder zijn keuze natuurlijk. Al zou ik wel mijn directe familie uitnodigen. Laat je dan vrienden getuige zijn of twee onbekenden?![]()
Jij hebt een schoonloeder begrijp ik?
Ditch die familie en kom hier freggels kijken
Q, ik had bij mijn vorige fototoestel al een statief, en die past dus ook weer op dezequote:Op maandag 31 maart 2008 16:18 schreef Qwea het volgende:
okeuj
Hey Greys? Heb jij bij je finepix eigenlijk een statief? En heb jij enig idee of je de bestandsformaat groter kunt maken? Hij slaat ze bij mij nu op met +- 4 MB.
Vroeg me af of dat groter zou kunnen. Ik wilde namelijk pics laten drukken op linnen.
Wij konden nog nèt op tijd zappen! Ik wil daar niet zomaar mee geconfronteerd worden.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:57 schreef oh-oh het volgende:Ik zag net op het journaal een man een zeehondenbabietje doodknuppelen en ik ben dr echt zo naar van
![]()
Mén, zulke dingen wil ik toch echt gewoon niet zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |