Hmm....daar hoopte je toch ook op?quote:
Neej... daar wil ik niet uit kiezenquote:
Woon je soms alleen of is het soms fijn?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:45 schreef Frutsel het volgende:
whehehe, toch fijn dat je soms alleen woont
Ik heb je al toegevoegd hoor, maar sta offline.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Oh enneh, ik heb de mensen die ik al in MSN had staan een nieuw verzoek gestuurd gister met mijn nieuwe MSN, maar helemaal niemand reageert volgens mij
Ik woon alleen, naja, met mijn mormels danquote:Op maandag 31 maart 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Woon je soms alleen of is het soms fijn?
En diepe zucht.....mannen die niet kunnen/willen kiezen
Tis met vlagen idd supertraagquote:Op maandag 31 maart 2008 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij mij laadt fok! ontzettend traag en ik moet naar bed. Ik kom er echt nauwelijks uit elke ochtend.
Ach...smerig... dat doe je als je alleen bent. idd soms wel handig.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik woon alleen, naja, met mijn mormels danMaar deed ff iets 'smerigs'
![]()
diepe zucht... vrouwen die altijd hun post editen... nadat ie al gepost is
ow?? jij? nu?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach...smerig... dat doe je als je alleen bent. idd soms wel handig.
Maar je kunt er beter luchtig over doenben een echte vrouw, ja
behalve dan in de zojuist vaag beschreven activiteit waarin ik het van jou zou winnen
Huh? Hebben we het over wie ik denk dat het gaat?quote:
Poeh hey... heftig.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
straks weer afleveringetje kijken van 24, droger is bijna klaar
ja ja, die heb ik vaker gehoord, afhankelijk van de vaag omschreven vage activiteit die je nu vaag aanhaalt
![]()
Gebruik um eigenlijk niet zoveelquote:Op maandag 31 maart 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jij
hebt
een
droger
![]()
Ik heb alleen een kapotte droger
ik nam aan dat je het over ruften had. Ik hoop dat ik geen referenties op hoef te geven
Ja en meneer Maes zit in Amerika dus ik ben nog alleenstaande (stief)moeder ook.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, heb je het over de dochter van meneer Maes?![]()
Wat vervelend voor haar...
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en meneer Maes zit in Amerika dus ik ben nog alleenstaande (stief)moeder ook.
Baal wel dat de mijne niet werkt. ik hing ook het meeste op,maar voor EW's broeken was het wel tof.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gebruik um eigenlijk niet zoveelHang meeste was nog gewoon op @:
Euh nee, ik had het over boeren...Referentie is niet nodig.. maar wedstrijdje kan leuk zijn
![]()
Word je daar warm van dan?
![]()
Ja maar, jij weet volgens mij nog wel hoe of wat er gaande is/kan zijn... ik kom te weinig om alles te volgenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik verder ook niet hoor Fruts, maar ik kan me indenken dat het geen fijne situatie is voor beide partijen.
Nachtje of twee of drie over slapen en de zaken opnieuw bekijken, inclusief de paniek opzich.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja en meneer Maes zit in Amerika dus ik ben nog alleenstaande (stief)moeder ook.
Je mag de mijne wel keertje lenen hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Baal wel dat de mijne niet werkt. ik hing ook het meeste op,maar voor EW's broeken was het wel tof.
van boeren word ik bepaald niet warm, maar ruften zijn gewoon doorgaans warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel keertje lenen hoor
Droog mag ook hoor, heb ook een wasmachine... dan kan je ze nog droog vervoeren.. .en dan pas nat in de droger doenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]zie je me aankomen met mijn natte wasje?
Al zingend: kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in mijn wasmachien.
Hai die Frutsquote:Op maandag 31 maart 2008 22:47 schreef Frutsel het volgende:![]()
conleche
![]()
![]()
Ik heb nog altijd dezelfde avatar conleche, maar als jij iets in je instellingen veranderd hebt?
Zoiets heb ik hier boven wel beschreven hoe je dat moet doen en dan zie je idd andere avatars
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Fruts...niet dromen over de natte was van Nok he?![]()
Trusten Fruts...niet dromen over de natte was van Nok he?![]()
Trusten Fruts...niet dromen over natte Nok he?![]()
Zijn vrouwen toch goed in? meerdere dingen tegelijk doen?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Hai die FrutsJa ik heb dus psies gedaan wat je zei, bij de instelingen; ik wilde ook wel palmboompjes zien enzo, maar nu bewegen d'r ook allemaal poezen en Nok heeft plots een oranje ava. Moet ff omschakelen....
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
verslik ik me verdorie weer in mijn pringles
Zoals mijn dinnetje me vrijwel dagelijks commandeert: get your mind out of the gutter!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Ja, ik wilde naar bed gaan en nu zie ik hier weer allerlei gezelligs
Co!![]()
Ik heb eerst McDreamy en McSteamy gezien, daarvan werd ik zelf McSleazy en daarna de onderbewustzijnstest... dat is geen goeie, kan ik je vertellen
Soms glip je daar zomaar in he....quote:Op maandag 31 maart 2008 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals mijn dinnetje me vrijwel dagelijks commandeert: get your mind out of the gutter!
Ja ik denk dat ik vannacht ga dromen van mcSteamy. Hoe hij keek toen hij zei tegen M'dith: "Nobel but stupid"quote:Op maandag 31 maart 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Ja, ik wilde naar bed gaan en nu zie ik hier weer allerlei gezelligs
Co!![]()
Ik heb eerst McDreamy en McSteamy gezien, daarvan werd ik zelf McSleazy en daarna de onderbewustzijnstest... dat is geen goeie, kan ik je vertellen
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms glip je daar zomaar in he....
Net toen ik dacht dat ik er weer helemaal uit was
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik vannacht ga dromen van mcSteamy. Hoe hij keek toen hij zei tegen M'dith: "Nobel but stupid"
Ik glee van de bank af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |