Blegh gevoelens zijn stomquote:Op maandag 31 maart 2008 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Al 3 nachten nare dromen en gewoon een algeheel bleghgevoel
Jij... jij... jij... partypooper!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef Frutsel het volgende:
tja...
zonnetje... geniet er nog maar ff van dames
zondag alweer vorst
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef Frutsel het volgende:
tja...
zonnetje... geniet er nog maar ff van dames
zondag alweer vorst
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid, vandaar dat ik even jullie bedje spreidquote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij... jij... jij... partypooper!!!!!!!!!
Woknankaquote:
Fruts!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid, vandaar dat ik even jullie benen spreid![]()
[..]
Woknanka![]()
:*
![]()
:
Verklaart inderdaad welke boeken jij leestquote:Op maandag 31 maart 2008 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fruts!![]()
![]()
*duikt snel weer in der erotische boeken
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verklaart inderdaad welke boeken jij leest
Hmm... rare dingen zijn best leuk hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, valt tegen hoor...maar na een hele tijd leren word ik zo flauw als een garnaal en dan ga ik rare dingen zeggen.
Normaal gesproken doe ik dit soort dingen niet hoor![]()
Greys, tsjek m'n avatar, hij is al klaar!
Ik niequote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef Nonneke het volgende:
ik zie Muse met zonneke en palmpje !
Droom 1: er kwam al schietend een man op de klantenservicebalies af op het werk, iedereen ging op de grond liggen inc ikzelf maar ik werd geraakt in mn hals (waar je slagader zit) en toen werd ik wakker en was het op die plek helemaal koud enzo.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef nokwanda het volgende:
gaaf Non, tenminste.... ik hoop dat jij dat vindt.
Ik heb vandaag bloemetjes geplant.
Laatst al een rozenstruikje voor bij Roosjenu een paar bakken volgezet met gewone kleine dingetjes.
Lente in de bol, maar geen tijd voor de echt grote schoonmaak.
MM vallen er dromen te verklaren? Kommaar op
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid, vandaar dat ik even jullie bedje spreid![]()
[..]
Woknanka![]()
:*
![]()
:
Een bewegend poezie? Die heb ik althans..quote:Op maandag 31 maart 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Fruts, ik zie bi jou een poezie!
Ik zit in de nieuwe layout geloof ik... welke moet ik dan hebben?![]()
Leuke onderbewustzijns test voor jullie: http://users.skynet.be/freakazoidz/onderbewustzijn.htm
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wok?
Er zijn andere manieren om mij warm te krijgen
Ik moest er mijn avatar voor wijzigen, maar ik houd mijn benen gesloten jahquote:Op maandag 31 maart 2008 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid, vandaar dat ik even jullie benen spreid![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Fruts, ik zie bi jou een poezie!
Ik zit in de nieuwe layout geloof ik... welke moet ik dan hebben?![]()
Leuke onderbewustzijns test voor jullie: http://users.skynet.be/freakazoidz/onderbewustzijn.htm
Hoe had ik dat moeten weten dan, dat je dat omkeren aan moet hebben staan?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een bewegend poezie? Die heb ik althans..
Je moet in opties en dan bij tabblad "Weergave" onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op JA hebben staan
oew, koffiequote:Op maandag 31 maart 2008 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ik moest ff mijn koffie uit mijn neus halen
voor je oordeelt, quote dan ff Inge, zij zit mijn post te edittenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moest er mijn avatar voor wijzigen, maar ik houd mijn benen gesloten jah
I know, ik vond het leuk om er op door te gaan. Enigszins laat, I know, ik ben traag vandaag en fok werkte ook niet echt mee met het wijzigen van mijn icoontje. Tijd voor bed of zo.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor je oordeelt, quote dan ff Inge, zij zit mijn post te editten
Het moet nietquote:Op maandag 31 maart 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten dan, dat je dat omkeren aan moet hebben staan?
Hoe wisten jullie dat?
Hmm.... je kan ook wel gewoon een bak koffie krijgen hoor...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oew, koffie![]()
was ik nu maar daar, dan zou ik je neus even uitzuigen voor je.
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Oh enneh, ik heb de mensen die ik al in MSN had staan een nieuw verzoek gestuurd gister met mijn nieuwe MSN, maar helemaal niemand reageert volgens mij
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een bewegend poezie? Die heb ik althans..
Je moet in opties en dan bij tabblad "Weergave" onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op JA hebben staan
ben nog niet online geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Oh enneh, ik heb de mensen die ik al in MSN had staan een nieuw verzoek gestuurd gister met mijn nieuwe MSN, maar helemaal niemand reageert volgens mij
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm.... je kan ook wel gewoon een bak koffie krijgen hoor...
Mijn neus is niet echt lekker om uit te zuigen, ben ook verkouden
Je mag wel ....Euhm.. Foei fruts... laat je niet afleiden door dat onderbewustzijnstestje
Tussen alle leuke vrouwen hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |