[SC] Deel 113: Goede humeuren en paarse keukensquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Ing, had je eigenlijk wel gemeld dat je examen vandaag was?
Heb ik er nou gewoon overheen gelezen?
Ik schaam mij diep! Echt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[SC] Deel 113: Goede humeuren en paarse keukens
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:08 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend leuk nieuws Nok! Merlijn, van verfrommelde asielrakker tot spelende wollebol
En ik heb de pics als bewijsquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:08 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend leuk nieuws Nok! Merlijn, van verfrommelde asielrakker tot spelende wollebol
Sinds Chip niet meer hier woont speelt ie iedere dag voorzichtig iets meer met de anderen. en de anderen zijn ook liever en knuffeliger naar elkaar en naar ons. Spice krijgt opeens weer een dikkere vacht en ligt vaak bij ons en zelfs Purrr doet weer minder afstandelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Het verhuizen van Chip heeft hier toe aan bijgedragen?
Net ook een speelsessie met onze Asielboef achter de rug.
Je gooit een ijzerdraaddingetje, hij rent er achter aan en legt het bij je neer.
En als je het probeert te pakken gaat ie in gevecht met je hand. Op een lieve manier dan![]()
We zijn echt zo blij met em
Hij kletst idd de hele dag door. Met zo'n verwijfd homo-mauwtjequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:00 schreef Greys het volgende:Hoi Maes!
Nok, echt goed om te horen joh!![]()
En Baloeloeloeloe ook al zo'n speelse asielrakkertttt (hij blijft een Rotterdammer he)
Ik weet niet hoe die knipoog bedoeld is... maar ik heb idd toestemming gekregen ervoor.quote:Op dinsdag 1 april 200817:06 schreef Nonneke het volgende:
Mooie Site MB, en idd prachtige foto's
Attent van de OUD ouders dat je de foto''s mocht gebruiken
Dizer
Hier een betraptpic van Kay gisterquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Nok, krijgen we de bestrapt-pics te zien?
Heeft Baloeloeloe een verwijfd mauwtje?
Hij is niet singlequote:Op dinsdag 1 april 200823:23 schreef Greys het volgende:
Pfff ik word een beetje gek van al die foutmeldingen op Fok, moet elke post meerdere malen typen.
In plaats van dat ik er nou aan denk om het even te kopiėren voordat ik het invoer...
Volgens mij twijfelt niemand er aan hoor MB, dat je toestemming hebt
Non is vast een OUD-lurkster die de foto's herkent![]()
Is Dizer eigenlijk single, MB? Zou toch zonde zijn als zoiets in het wild blijft rondlopen.
Hebben we niet nog een leuke single SC-ster die we kunnen koppelen?
Jammer dat koppelen meestal niet zo op prijs wordt gesteld, ik vind het zo leuk
Whehe, die blikquote:Op dinsdag 1 april 200823:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier een betraptpic van Kay gister
[afbeelding]
De rest moet ik even uploaden, maar photobucket doet raar
sterker nog.... doet niks. morgen weer.
quote:Op dinsdag 1 april 200823:33 schreef Greys het volgende:
Oh, da's nou jammer, ik was al aan het nadenken met wie we hem konden matchen![]()
Shit, daar gaat weer een levensdoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |