Je zou alleen al om de 2 Mc's moeten kijken.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat. heb dat nooit gezien, dus ik dacht eerst heel even van het lachen... maar in de context....
![]()
![]()
Ik denk dat ik dat best mag. Ik mag tenslotte ook zoenen met Brad Pittquote:Op maandag 31 maart 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
En dat mag jij van jezelf Co, dromen van een andere man?
Dan ben ik je partner in crime vannacht!![]()
Nok, ik ben normaal niet zo gutterig, maar every now and then...
Waddan niet?quote:
Nou, ik hou zelf de rode bedoening liefst ongemoeidquote:Op maandag 31 maart 2008 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waddan niet?
Heb jij geen Red Captain?
Nok had dat wel
Dat lijkt me een faire deal.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
Oh Co, ik zou ook zo'n regel willen! Dan weet ik wel iemand
Neem jij McSteamy vannacht, doe ik McDreamy. En dan ruilen we morgen!
De alcohol hakt er aardig in geloof ik!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik hou zelf de rode bedoening liefst ongemoeid
Oh god, wat zeg ik nou toch weer allemaal
dat hebben veel mensen, maar intussen zit dat the mind dieper in the gutter than everquote:Op maandag 31 maart 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik hou zelf de rode bedoening liefst ongemoeid
Oh god, wat zeg ik nou toch weer allemaal
Lopen is een beweging die in een dergelijk geval geen goed doetquote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
Dit loopt uit de hand; ik ga maar even afkoelen met de hond buiten
En tis zoooo makkelijk, geen voorspel nodigquote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat hebben veel mensen, maar intussen zit dat the mind dieper in the gutter than ever
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En tis zoooo makkelijk, geen voorspel nodig![]()
Oh god, ik ga me nog ff focussen op m'n uittreksel
Daar heb ik nou weinig ervaring meequote:Op maandag 31 maart 2008 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja leuk...zit ik net in het hoofdstuk over erectie-stoornissen
wie had het over alcohol?quote:
Zij had het over alcoholquote:Op maandag 31 maart 2008 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De alcohol hakt er aardig in geloof ik!![]()
Wel goed tegen buikpijntjes en zeeeeer goed voor je humeur.
Al hangt dat wel van de kapitein af
quote:
Dat heb ik gemist, linkje??quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Nok! Dat van die kapitein snap ik niet helemaal... maar dat zal wel aan het feit liggen dat ik geen alcohol op heb
Die Georgina Verbaan die gewoon heftig tongend met een ander is gefilmd met een mobieltje!![]()
Georgina Verbaan is vreemdgegaan. en dan het onderste linkjequote:Op dinsdag 1 april 2008 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, linkje??
Zo, hond weer geplast, mama weer afgekoeld........
Wat een mooie foto's!! Echt super!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:49 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Mijn website is af![]()
http://www.fotoleonie.nl
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |