quote:Op maandag 31 maart 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, ik had bij mijn vorige fototoestel al een statief, en die past dus ook weer op deze
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem amper gebruik... waar denk jij aan om hem te gebruiken?
En als je op het F-je drukt, dat aparte ronde knopje, dan krijg je een optie met 'Kwaliteit'', als tweede van boven in je beeld. Hoe lager het aantal foto's dat er achter staat, hoe hoger je bestandsformaat!
Naja,voor de zomer enzo. Buiten foto's van Baloe of zonsondergang of meeuwen e.d vanaf het balkon ofzo. Heb jij een zwaar statief? Ik kwam namelijk 1 tegen op marktplaza een walimex van ruim 3,5 kg.quote:Q, ik had bij mijn vorige fototoestel al een statief, en die past dus ook weer op deze
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem amper gebruik... waar denk jij aan om hem te gebruiken?
En als je op het F-je drukt, dat aparte ronde knopje, dan krijg je een optie met 'Kwaliteit'', als tweede van boven in je beeld. Hoe lager het aantal foto's dat er achter staat, hoe hoger je bestandsformaat!
Wat raar, ik had gedacht dat ie op elke resolutie wel zou passen in beeld en dat er anders scrollbalken zouden verschijnen... Nou ja, het is opgelostquote:Op dinsdag 1 april 200811:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ligt aan je resolutie en grootte van je scherm ook
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 200815:35 schreef Greys het volgende:
De site is echt super geworden, en je foto's zijn ook prachtig!
Lief van Dizer!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
Dizer is een lekker ding en nog aardig ook! Het is dat ik al bezet ben, anders ging ik hem stalken
Oh jongens, ik denk toch echt dat het geen 1 april grap was, dat Georgina filmpje
Die reactie op de site van Jort is eigenlijk best zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |