quote:Op maandag 31 maart 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, ik had bij mijn vorige fototoestel al een statief, en die past dus ook weer op deze
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem amper gebruik... waar denk jij aan om hem te gebruiken?
En als je op het F-je drukt, dat aparte ronde knopje, dan krijg je een optie met 'Kwaliteit'', als tweede van boven in je beeld. Hoe lager het aantal foto's dat er achter staat, hoe hoger je bestandsformaat!
Naja,voor de zomer enzo. Buiten foto's van Baloe of zonsondergang of meeuwen e.d vanaf het balkon ofzo. Heb jij een zwaar statief? Ik kwam namelijk 1 tegen op marktplaza een walimex van ruim 3,5 kg.quote:Q, ik had bij mijn vorige fototoestel al een statief, en die past dus ook weer op deze
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem amper gebruik... waar denk jij aan om hem te gebruiken?
En als je op het F-je drukt, dat aparte ronde knopje, dan krijg je een optie met 'Kwaliteit'', als tweede van boven in je beeld. Hoe lager het aantal foto's dat er achter staat, hoe hoger je bestandsformaat!
Wat raar, ik had gedacht dat ie op elke resolutie wel zou passen in beeld en dat er anders scrollbalken zouden verschijnen... Nou ja, het is opgelostquote:Op dinsdag 1 april 200811:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ligt aan je resolutie en grootte van je scherm ook
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 200815:35 schreef Greys het volgende:
De site is echt super geworden, en je foto's zijn ook prachtig!
Lief van Dizer!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
Dizer is een lekker ding en nog aardig ook! Het is dat ik al bezet ben, anders ging ik hem stalken
Oh jongens, ik denk toch echt dat het geen 1 april grap was, dat Georgina filmpje
Die reactie op de site van Jort is eigenlijk best zielig
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:25 schreef conleche het volgende:Jort liegt over zijn leeftijd, hij is zooooo niet van 1969, zoals op zijn website staat, maar van '64.
Dat was het eerste wat me opviel toen ik even ging kijken wat hij erover te zeggen had (en dát was dan weer een beetje zielig)
Maar liegen over je leeftijd is dan wel weer wat nichterig en daar zijn we dan misschien aanbelandt![]()
bij de reden waarom La George moest bekken met een ander
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef conleche het volgende:
Ik zou eigenlijk vandaag de venkelsoep maken van Dizzy miss lizzy, maar dat verhuist naar morgen. Sinds ik thuis ben bleef die stomme telefoon maar rinkelen en het recept is mij iets te bewerkelijk om nu nog aan te beginnen, dus ik eet vanavond kliekjes. Ook lekker.....
O ja en ik ben zo busted: zit ik in m'n knalroze badjasje voor de computer aan een wodkaatje en bakje chips (light weliswaar), maar ik had geen zin in iedere keer vieze handen omdat ik aan het typen ben, dus ik pakte iedere x met m'n tong een chipie uit het bakje. Kijk ik naar buiten: zie ik aan de overkant 2 lachende gezichtenTypisch.
Nou, hier in huis niet hoor.quote:
is ie het niet eens met hun keuze om te trouwen of om stiekem te trouwen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, hier in huis niet hoor.
Ik zei net tegen hem dat ze niet van me hoeven te verwachten dat ik zondag vol blijdschap binnenstap. En ook dat ik er persoonlijk niet blij mee ben, maar hun keuze wel respecteer.
Hij dus niet...
Het trouwen op zich staat ie wel achter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is ie het niet eens met hun keuze om te trouwen of om stiekem te trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |