Ja ik had nog maar 1 wodkaatje extra genomen, inclusief die van thuis was dat dus 2, nou, daar draai ik m'n hand niet voor om hoor: hupsa, in 1 rechte lijn naar huis.quote:
quote:
Ik ben dol op kokosgeurquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:58 schreef Greys het volgende:
Da's handig, MM!
Co, girl, ik ben trots op je!![]()
En over drank gesproken... ik ruik naar een glas Malibu. Mijn kokos-smeersel voor na het badderen is wel erg fanatiek geurend
O ja ik heb ook zo'n geel potje met kokos vet om bruin te worden (zonder factor dus bepaald niet aan te raden voor de eerste dagen) Die shampoo heette iets met Palm d'rin en ik kocht het bij de blackhair store op de van Woustraat, maar ik geloof dat die weg is...(daar kocht ik ook die gewéldige oranje potjes met murray's haarvet, dat kon je met geen 10 paarden nog uit je haar krijgen, eenmaal opgebrachtquote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Ontzèttende el cheapo bodybutter van de Zeeman!
Ik kwam daar voor microvezeldoekjes en ik zag 'kokos' op een potje staan en moest het hebben!
En nu het ergste er af is ruikt het inderdaad wel lekkerIk ben ook dol op kokos, ik ben in de zomer ook zo dol op die kokosolie om jezelf mee in te smeren
Ik wil ook kokos shampoo!
O fijn! Wanneer doen we de meet?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Co, ik herinner me net dat ik 2 potten van dat spul heb gekocht.
Ik hou er eentje voor je dicht! En donderdagmiddag even kijken of ze er nog een paar hebben, voor 2.99 euro wil ik nog wel een stapel
Ja, maar dan gaat de wekker ook ineens om kwart over 5..quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk is het pas half negen he Morrie!
Slaap lekker
Ik ga serieus nekken van beide geuren. overdosis gehad toen EW klein was en er niet veel haarproducten voor hem waren. Dus wat bleef over? Palmers cocos haarvet.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben dol op kokosgeur![]()
(en vanille, dat ook.) Ik had ooit shampoo met kokos en hoewel ik daar onwijs roos van kreeg ben ik het heel lang blijven doorgebruiken omdat ik zo lekker naar kokos rook
![]()
Hoe heet jouw badspulletje?
Ziet Chip eruit alsof ze ook maar iets tekort komt?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat de wekker ook ineens om kwart over 5..En voor Ravage om half 5..
![]()
![]()
Wat een heerlijk betrapte foto Nok!
MM en MB, waarom krijgen jullie katten vitamines? Zou dat voor Chip ook nodig zijn?
Het regent hier..
Neuh.. Das waarquote:Op woensdag 2 april 2008 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ziet Chip eruit alsof ze ook maar iets tekort komt?
Die bodyshop bodybutter hebben we hier op het werk als handcreme. En dan de aarbeiengeur.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga dus morgenmiddag niet alleen naar de Zeeman maar ook ECHT even naar de Bodyshop!
Zie! **KLIK**
Sanne had zo'n tube voor de kittens en dat vonden ze zo lekker dat ik het ook voor Ziggy gekocht hebquote:Op woensdag 2 april 200808:51 schreef Morretje het volgende:
MM en MB, waarom krijgen jullie katten vitamines? Zou dat voor Chip ook nodig zijn?
Hm ik had eigenlijk niet eens overna gedacht hoe ze daarna zouden zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Hier zijn bijna alle vlooien compleet resistent tegen frontline en exil.
Ik gebruik nu pipetjes van tic fence, werken ook meteen tegen teken en tot nu toe werken ze goed.
Ik vind t ook zo goor, als ik heel de honden onder moet sprayen.
Maar jij hebt t over katten denk ik?
Na ja even vies lijkt me dat...
Naast de tic fence geef ik ook af en toe wat knoflook en wat poempoenzaad en spray ik Karel in met tea tree mix voor we naar veld en bos gaan, want die is zo mega mega allergisch voor vlooien dat ik niet voorzichtig genoeg kan zijn helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |