Claire was er ook:quote:Op zondag 30 maart 2008 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dollen en lol rond pizzatijd? Dat levert wel weer wat tv-beelden en fans op?
http://www.clipser.com/watch_video/138941&mvpageno=1
Claire en Huub zijn met elkaar bezig?
http://www.clipser.com/watch_video/138929&mvpageno=1
2 films, bedankt Deceny.
Amanda bestaat uit pruik en dat is haar identiteitquote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda wast maar 1 kant van de pruik...de rest heeft ze opgestoken.
Die andere 3 kwart is niet vies volgens Brian en hoeft dus niet gewassen te worden.
Jaquote:Op zondag 30 maart 2008 22:02 schreef dieenebart het volgende:
gelezen op het gastenboek van Claire:
"Huub draagt nog de ring van Hedda..."
Klopt dat?
Nog meer over de bond tussen Huub en Jaap, is het spel of echt?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaf Japio een paar hele duidelijke hints. Vooral niet zo negatief en sarcastisch optreden naar bepaalde mensen 'achter' en bij het boekingskantoor. Japio maakt die mensen gepast en ongepast belachelijk en Huub denkt dat hij daardoor veel sympathie en medewerking kwijt is geraakt.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat kan ik me helemaal voorstellen. Jaap zegt Huub's teammattie te zijn, maar tijdens eens serieus gesprek denkt hij alleen aan zijn tv-momenten. Daarbij zei Huub net al dat Jaap niet zo gauw mensen vertrouwd, maar Jaap is zelf ook niet te vertrouwen, en natuurlijk het is een spel waarin het ieder voor zich is, maar Jaap is zelf zo onbetrouwbaar als wat.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Joepie !!! Amanda heeft een pan op heel hoog vuur gezet met frituurolie. Het werd te heet en Ricardo gooide er azijn en water bij ...... Het spoot aan alle kanten uit de pan !
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh wat een fucking fucking fucking domme mensen, elke mongool weet toch dat je hete olie niet met water moet behandelen
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zag je dat ...... Brian goot de fles wijn even snel leeg in de gootsteen !
Moslims eten geen varkens, dat is kannibalisme, zegt iemand.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
ricardo is dus ook zo dom als het achtereind van een varken...
Hij is wel een stuk ontspannender sinds z'n tante&oom er waren,quote:Op maandag 31 maart 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
Amanda gaat een douche nemen, ah ze wil sex
quote:
Dan denk ik eerder dat die SMS-ers naar Amanda overlopen. Zijn acties van de laatste dagen .......quote:Op maandag 31 maart 2008 02:46 schreef akveor het volgende:
[..]
De afgelopen dagen had ik het idee dat Brian ook aan Jaap dacht. Hup Amanda dumpen in de hoop dat de A SMS-ers overlopen naar B.
Als Amanda gedumpt is heeft dat weinig zin hè....quote:Op maandag 31 maart 2008 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat die SMS-ers naar Amanda overlopen. Zijn acties van de laatste dagen .......
Als je die theorie volgt, zou het zomaar kunnen dat Amanda hulp zoekt (en krijgt) om Brian weg te knikkeren. Amanda is daar brutaal genoeg voor en Huub zou best wel eens oren voor dat plan kunnen hebben. En als Japio dan inziet dat er maar 1 persoon weg kan worden gestemd, Brian, dan zal hij meegaan in die stemming !quote:Op maandag 31 maart 2008 02:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Amanda gedumpt is heeft dat weinig zin hè....![]()
Amanda ziet lijkt het maar een optie: Met Brian in de finale.....
Brian en Jaap tegen Claire en Huub? Lijkt melastig. Maar in mijn ogen wil Jaap eigenlijk liever met Brian Huub wegwerken. In het spel kan Jaap Huub niet uitstaan.
Wooow da's bijna een natte droom....quote:Op maandag 31 maart 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je die theorie volgt, zou het zomaar kunnen dat Amanda hulp zoekt (en krijgt) om Brian weg te knikkeren. Amanda is daar brutaal genoeg voor en Huub zou best wel eens oren voor dat plan kunnen hebben. En als Japio dan inziet dat er maar 1 persoon weg kan worden gestemd, Brian, dan zal hij meegaan in die stemming !
Amanda is, voor mij, zeker een kanshebster. Dat heb ik al eens eerder geschreven en herhaal dat nog maar eens. Als het er op aan komt, kan ze Brian binnen 1 uur helemaal over de rooie krijgen. Het lef heeft ze er zeker voor.quote:Op maandag 31 maart 2008 03:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Wooow da's bijna een natte droom....
In dat geval zou Amanda wel eens kunnen winnen.... da's dan weer een nachtmerrie.
Persoonlijk denk ik dat Brian niet in staat is te verliezen. Als bijv. Huub zou winnen wordt ie gek. De l;angst zittende miljonair gaat met niets naar huis. Mooie krantekop. (En Mr. Greedy heeft ook al 50.000. Een mooi salaris voor al die tijd)
quote:Op maandag 31 maart 2008 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denk je, slaapt Amanda op een afdruiprekje ? ( Niks douchen, niks opfrissen ..... )
Ty Bsolquote:Op maandag 31 maart 2008 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prospera, weer een TOP-OP !!
Prachtig en vooral zeer treffend geschreven..als dit tot hem doordringt pleegt 'ie misschien eindelijk...quote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op maandag 31 maart 2008 08:45 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemoggel !!!
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar op NoLife staat een
ZEER TREFFENDE open brief van een alleenstaande moeder aan Bwian:
Nou deze dame weet het een en ander heel goed te schetsen. Helaas vrees ik dat die smerige Rat dit nooit onder ogen zal krijgen. Ik heb er in elk geval van kunnen genieten!
Erg hè? Lopen wij ons alweer op te vreten op de maandagmorgen dat die engbek hier niks van mee zal krijgen..quote:Op maandag 31 maart 2008 08:59 schreef milk-shake het volgende:
een superbrief...........................maar dit zal het "kindje van god" wel bespaard blijven ...goffer
palma kan zomaar binnen komen glijdenquote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef avonne het volgende:
Krijg ik met mijn wantrouwende aard toch weer het idee dat ze expres bloem door de keuken hebben gegooid en de frituur hebben laten ontploffen om Palma een vreselijk welkom te heten
Ik bedoel: dat is toch een nachtmerrie om schoon te maken?
Lekker binnenkomen...
Brian had dat in iedergeval niet voor inval Hoofhuishouding Karima gedaan,quote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef avonne het volgende:
Krijg ik met mijn wantrouwende aard toch weer het idee dat ze
expres bloem door de keuken hebben gegooid en de frituur hebben
laten ontploffen om Palma een vreselijk welkom te heten
Ik bedoel: dat is toch een nachtmerrie om schoon te maken?
Lekker binnenkomen...
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:10 schreef jassy het volgende:
Brian ligt er overigens behoorlijk 'aiaiai' bij!
Goedemorgen PeterNB, kun je deze misschien ook in Brian zijn topic zetten? Eventueel bedankt.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:45 schreef PeterNB het volgende:
Brian,
.En bewust zeg ik geen lieve of beste, dat vindt ik zeker aan mijn boodschap afdoen,
ik val met de deur in huis en zeg geen ehh, ehhh, laat me niet van de wijs brengen door wat er gaande is
Ik kijk uit naar je reactie.
Anna
Done !!!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen PeterNB, kun je deze misschien ook in Brian zijn topic zetten? Eventueel bedankt.
letterlijk zitten?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft ongeveer 2 minuten onder de waterstraal gestaan maar bijft in de douche cabine zitten, waarom.....I dunno.
Yep, op het toilet.quote:
Wat gaat dat verwende nest het moeilijk krijgen na 22 mei, ik geniet nu al.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef Lobasca het volgende:
brian en Amanda denken dat ze na de kooi..overdag televisie optredens en interviews hebben..Amanda heeft liever overdag vrij..
Slabekquote:Op maandag 31 maart 2008 10:14 schreef Lobasca het volgende:
'Gaan we in de private samen eten? ' Schijthoer, je gaat maar mooi bij de rest aan tafel zitten!!
Zullen we privé en de Kooi gescheiden houden slacouvert? Lust je rauw!quote:
Ik heb het over de Kooi, bekkiequote:Op maandag 31 maart 2008 10:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we privé en de Kooi gescheiden houden slacouvert? Lust je rauw!
Anders Amanda wel; Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper, Oh, meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut etc..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:28 schreef avonne het volgende:
Als je er op let heeft Claire een onuitputtelijke voorraad van synoniemen en zinnetjes voor "snap ik".
Ze zegt inhoudelijk echt he-le-maal niets.
heb je de streams wel aan?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders Amanda wel; Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper, Oh, meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut etc..![]()
Ja, die heb ik aan..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:31 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je de streams wel aan?
Amanda zit van alles te vertellen
Wat een sick fuck is het ook met z'n kleuter poep en pies humor.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, volgens die rat zat Claire stiekem te poepen, bah.....vies kind.
Stiekem nog wel. Hij zit weer behoorlijk te kreunen en steunen. Zij stem klinkt vertraagd.
Yep, het crème de la crème zou komen jeu de boulen met hem.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Lobasca het volgende:
jeus de boules staat niet meer op het rooster.. Stond het erop dan
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik het zeker. Ik wil dat Brian wint. Of Amanda. Die poepen tenminste niet. Zeker niet meermalen per dag en al helemaal niet stiekem.
Was ik Brian (of Amanda) dan zou ik de hele dag achter Claire aan gaan lopen: 'Schijtwijf! Poephoer! Stinksnol!' en vervolgens zou ik van een steile klif afspringen ....
"Humor" ?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een sick fuck is het ook met z'n kleuter poep en pies humor.
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik het zeker. Ik wil dat Brian wint. Of Amanda. Die poepen tenminste niet. Zeker niet meermalen per dag en al helemaal niet stiekem.
Was ik Brian (of Amanda) dan zou ik de hele dag achter Claire aan gaan lopen: 'Schijtwijf! Poephoer! Stinksnol!' en vervolgens zou ik van een steile klif afspringen ....
Meel-tomatensapmatten en pruik.quote:
he... ben jij er ook zo éénquote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Done !!!
(En dat in de baas zijn tijd....ik moet eigenlijk werken nu, maar ik heb HELEMAAAAAL geen zin)
Ik snap ook niet waar dar kind de euvele moed vandaan haalt om dat zonder Brian's toestemming te doen. Er zal wel een boete volgen voor Claire.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef RSie het volgende:OMG WTFBBQ!!! wat lees ik nou???
![]()
heeft Claire stiekem zitten poepen?![]()
wat een sneak, als je dat soort dingen gaat doen dan vertel je dat toch gewoon even!
of op zijn minst even een stemming houden of iedereen het ermee akkoord is.
Het pak voor zijn begrafenis heeft ie al aan.. bespaart de afleggers een hoop werkquote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft maar een klein zetje nodig hoor.
[ afbeelding ]
En een geluiddemper op die kringspier. Anders kan Brian wel valiumpjes blijven kauwen, die arme gevoelige jongen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef RSie het volgende:OMG WTFBBQ!!! wat lees ik nou???
![]()
wat een sneak, als je dat soort dingen gaat doen dan vertel je dat toch gewoon even!
Ja, dat vind hij grappig. Hij gaat er ook altijd bij gniffelen en gillen. Een combi van gniffelen en gillen met lange uithaaltjes en stootjes. Hij doet iemand afplassen (whehe, ik zei plassen hi hoe ha ha oeh) en moet daar dan zelf om lachen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
"Humor" ?
Dus het was een grapje. Kan me nog herinneren dat hij vol walging over Lieke sprak, want die zat op het toilet en toen kwam daar gelúid vandaan. Nou dát was me toch wat. Brian beweerde toen ook dat een "echte dame" geen geluiden maakt op het toilet.
Vertellen of vragen?? Midden op het aanrechtblad gaan schijten, dat zal ze leren. Daarbij blijven roepen als een malle,' Eet smakelijk hoor!!! Is het lekker??'quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef RSie het volgende:OMG WTFBBQ!!! wat lees ik nou???
![]()
Breng de post van Anna maar ff binnen!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
De lijst gaat verder: Maatpakken en nieuwe oorbellen.....toe maar.
yup...... ik las op NL dat ze de brief wilde richten aan Huub, Amanda & Brianquote:Op maandag 31 maart 2008 11:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Breng de post van Anna maar ff binnen!
Het ging toch specifiek over de ' alleenstaande moeders' cd van Brian?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef Desii het volgende:
[..]
yup...... ik las op NL dat ze de brief wilde richten aan Huub, Amanda & Brian
ja, maar ze wilde niet dat Brian de brief zou verbranden of iets dergelijks.......... of er een Brian's swing aangeven (dus enkel zeggen dat hij een "lieve" brief gekregen heeft van een alleenstaande moeder)quote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het ging toch specifiek over de ' alleenstaande moeders' cd van Brian?
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, maar ze wilde niet dat Brian de brief zou verbranden of iets dergelijks.......... of er een Brian's swing aangeven (dus enkel zeggen dat hij een "lieve" brief gekregen heeft van een alleenstaande moeder)
Die Eros?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:32 schreef Lobasca het volgende:
Brian gaat ' dat stylingproduct' weer in zijn haar mieteren
Maar hun kijken altijd naar een ander, nooit naar hun eigen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef trettie het volgende:
goede morgen allemaal!
Brian gaat nog even zijn gardarobe aanvullen voor 22 mei.
Altijd handig.
Lieke was de inhalerige volgens hem maar ik wil straks wel eens zien wie het meest dat huis uitdraagt!
Ik denk dat Kenneth ook al tijden geen winkel meer gezien heeft die geniet ook van al het moois van Brian.
Er zijn immers al zakkenvol naar huis gegaan!
En Amanda ......... tja dat is een verhaal apart, kreeg en krijgt nog steeds de meeste kleding, maar als er dan een ricardo (Rachel) in huis loopt kan je ook nog eens lenen van hem!
En als ie ernaar vraagt weet ze weer niet waar het is maar zij heeft het echt terruggelegd hoor!!!
Niet te lang, want daar valt zijn haar uitquote:Op maandag 31 maart 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Eros?
Past wel prima bij dat glijhoofd, maar wat een dombo.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hun kijken altijd naar een ander, nooit naar hun eigen.
juist.... de splinters bij een ander, zien ze duidelijk zitten.... alleen die balk in eigen oog is wat lastigquote:Op maandag 31 maart 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
hunnebed voor hun harsesquote:Op maandag 31 maart 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou me heel erg verbazen als die brief binnenkomt, geloof het helaas nietquote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef Desii het volgende:
[..]
yup...... ik las op NL dat ze de brief wilde richten aan Huub, Amanda & Brian
begrafenis..... nee hoor die stop je een stuk worst in zijn kont en de honden slepen hem wel wegquote:Op maandag 31 maart 2008 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het pak voor zijn begrafenis heeft ie al aan.. bespaart de afleggers een hoop werk
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
begrafenis..... nee hoor die stop je een stuk worst in zijn kont en de honden slepen hem wel weg
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:17 schreef fredfik het volgende:
Brian zal later wel bekend staan als 'die gozer die zijn vriendin dumpte vlak voor de finale, en toen alsnog verloor van Claire...'
![]()
![]()
Voorlopig komen er nog familieleden die niet allemaal tegelijk zullen komen volgens Brian en Huub, daarnaast hebben Huub en Amanda de lessen buiten die nog wel ff duren.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:De gastspelers moeten de tent verlaten en de uitjes worden langzaam stopgezet. De spelers gaan zich richten op de finale, hetgeen nog veel meer spanning brengt. Maar zijn ze wel bestand tegen de druk?
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oehhh..if there's a God..show it to me now!!!
Ik herken er ook wel wat van, moet ik helaas bekennen. Een relatie die gewoon niet werkt, en het wel aanvoelen, maar in willen zien; ho maar. Elke keer weer meer water bij de wijn doen, aan jezelf gaan twijfelen en in die twijfel ook nog gesterkt worden door de ander die elke schuld van het niet lopen in jouw schoenen schuift.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
Ondanks dat het rare lui zijn, blijven het ook gewoon twee mensen met relatie-problemen. En nu even eerlijk, Fok!, wie herkent zich niet in de situatie tussen Brian en Amanda? Dat hulpeloze gevoel van onmacht? Ik heb me al een paar keer betrapt op oprecht medelijden met die twee. (heb zelf net ook een heftige relatie achter de rug, en ik herken het allemaal wel.)
hier kan ik me helemaal bij aansluitenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Sorry dieenebart, maar ik herken helemaal niks van mezelf en mijn partner in de ruhlaasie van Brian en Amanda.
Neuken voor back up, daar is die ruhlaasie op gestoelt, niks meer en niks minder. En medelijden, echt niet
Hij ging je ook altijd weer opkoetsiekoeën als je het niet meer zag zitten.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
En come to think of it, was die relaasie van mij eigenlijk op niets anders gestoeld dan geile lust.
Hellup ... ik ben een Amanda.
Zo te horen zijn de meningen verdeeld. Mooi.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
En come to think of it, was die relaasie van mij eigenlijk op niets anders gestoeld dan geile lust.
Ach, voor een poosje is dat toch helemaal niet erg. Je bent er iig achter gekomen dat je een tijdelijke Amanda was en is het overgegaan ( hoop ik).quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
LOL. Nee, dat deed ie nog net niet, maar wel met suffe grappen de aandacht proberen te verleggen. Waar ik natuurlijk weer niet intrapte en dan was ik weer de boevrouwquote:Op maandag 31 maart 2008 12:27 schreef noekje het volgende:
Hij ging je ook altijd weer opkoetsiekoeën als je het niet meer zag zitten.
Maar geen enkele relatie is perfect en ieder zal zich weleens wanhopig hebben gevoeld. Is het niet in deze relatie geweest dan wel in een voorgaande. Ik kan alleen geen greintje medelijden opbrengen voor hun relatie. Vind ze zo stom!
Nou nee hoor, jouw Nederlands is beter, ik zie nooit een capslock aanval met "STERRUF JONGE!", misschien dat je in het verleden niet helemaal wist wat je wilde maar een Amanda, nee echt niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
Heb je al matten?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
Een badmat en een deurmat ...quote:Op maandag 31 maart 2008 12:36 schreef Verida het volgende:
Heb je al matten?
Stuur em eens niet hierheenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Wicawdo zit weer te janken, hij mist zijn vader. Ga lekker naar Spanje jongen, zijn wij van je af.
Dat zegt Amanda ook.quote:
Die zegt ook dat ze 20 is, 26 was het toch?quote:
Brian voelt zich boven Amanda staan. Heeft te veel ergernissen opgebouwd. Daarbij lijkt hij me iemand die niet kan vergeten. Wil dat zijn relatie zich aan hem aanpast. Bij Brian is het voornamelijk nemen (liefst anaalquote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
knipperdeknip
Amanda en Brian zitten in de meest lastige fase van hun relaasie. Ergens vind ik het wel zielug voor ze. Amanda probeert koste wat kost er nog wat van te maken; Brian probeert uit alle macht zo ver mogelijk bij haar vandaan te blijven. Amanda denkt dat ze hun problemen kan oplossen met veel aandacht en lekker knuffelen, maar daar zie ik Brian nog niet aan beginnen![]()
meer knipperdeknip
Brian zal later wel bekend staan als 'die gozer die zijn vriendin dumpte vlak voor de finale, en toen alsnog verloor van Claire...'
![]()
![]()
Wel knus te maken, maar Mikey had het over een hele grote slaapkamer met een hemelbedquote:Op maandag 31 maart 2008 12:36 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze Mike op een zolderkamertje gepropt? Leuk promofilmpje voor Brian en Amanda.![]()
Mike's nieuwe optrekje.
Yep, ik vond het wel een leuk filmpje, bepaald groot is het niet en een eenpersoonsbed vind ik wat armoedig.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wel knus te maken, maar Mikey had het over een hele grote slaapkamer met een hemelbed
Fris zal ze niet ruiken en ze praat ook al poep idd.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Kahaarin, alles aan dat kind is lucht, letterlijk en figuurlijk, een vieze lucht dan hè?![]()
Ivar kan amper zijn lachen inhouden om het pianospel van Amanda, arme jongen.
[ afbeelding ]
Ik herken gelukkig helemaal niets in de relatie tussen Brein en Lamanda. En hoezo medelijden? De enige reden dat ze nog samen zijn is dat ze er anders gelijk uit gerot worden. Alles voor het spelletje. Toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
Als ik de commentaren lees, bekruipt me het gevoel dat er het e.e.a. op springen staat. Met name Brian, maar ook bij de rest beginnen sporen van metaalmoeheid zichtbaar te worden.
Jaap doet geen reet meer;
Huub is blij en gelukkig met Claire en maakt zich niet al te druk. Claire doet natuurlijk al helemaal nix.
Amanda en Brian zitten op een vulkaan, te wachten tot hij uitbarst.
De gastspelers moeten de tent verlaten en de uitjes worden langzaam stopgezet. De spelers gaan zich richten op de finale, hetgeen nog veel meer spanning brengt. Maar zijn ze wel bestand tegen de druk?
Met name Huub en Brian hebben zo veel tijd geinvesteerd in dit spelletje, dat ze absoluut niet willen verliezen. Dat gaat ten koste van hun geweten.
En als er een dealtje is gemaakt, dan worden we alsnog genept. Maar dat is logisch.
Amanda en Brian zitten in de meest lastige fase van hun relaasie. Ergens vind ik het wel zielug voor ze. Amanda probeert koste wat kost er nog wat van te maken; Brian probeert uit alle macht zo ver mogelijk bij haar vandaan te blijven. Amanda denkt dat ze hun problemen kan oplossen met veel aandacht en lekker knuffelen, maar daar zie ik Brian nog niet aan beginnen![]()
Ondanks dat het rare lui zijn, blijven het ook gewoon twee mensen met relatie-problemen. En nu even eerlijk, Fok!, wie herkent zich niet in de situatie tussen Brian en Amanda? Dat hulpeloze gevoel van onmacht? Ik heb me al een paar keer betrapt op oprecht medelijden met die twee. (heb zelf net ook een heftige relatie achter de rug, en ik herken het allemaal wel.)
![]()
![]()
Dit zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk. Die jongen heeft echt geen helder beeld van zichzelf, maar dat wordt hem net hard aangedragen door Amanda. Ze zitten allebei niet lekker in hun ego.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian voelt zich boven Amanda staan. Heeft te veel ergernissen opgebouwd. Daarbij lijkt hij me iemand die niet kan vergeten. Wil dat zijn relatie zich aan hem aanpast. Bij Brian is het voornamelijk nemen (liefst anaal) en hij denkt veel te geven. Maar wat hij in feite doet is proberen iemands persoonlijkheid te veranderen. Dat zal voor een tijdje misschien werken maar Amanda is zoals ze is. De ergernissen komen toch terug en die komen dan extra hard aan. De behoefte van de ander om te knuffelen zal dan verdere aversie veroorzaken omdat Amanda niet aan zijn voorwaarden heeft voldaan. Voorwaarden die hij stelt en oplegt. Terwijl je juist in een relatie zoveel mogelijk jezelf zou moeten kunnen zijn.
Claire lover....![]()
Iedereen mag wat mij betreft van Brian winnen. Brian denkt een winaarstype te zijn. Maar alleen maar omdat hij niet kan verliezen.
Zie je nou wel, het was gewoon een tijdelijke identiteitscrisis.quote:
Nee, wat mij betreft niet meer. Ze weten nu wanneer het gaat stoppen (binnenkort) en ze weten ook dat er niemand in de villa zal blijven wonen. Dat betekent dat ze binnenkort gewoon weer naar huis moeten, en ik zou een Brian of Amanda (of een Huub) in deze staat niet naast me willen hebben wonen. Die gasten denken dat ze zo belangrijk zijn (been there, done that, mijn buren vonden me ook niet leuk).quote:Op maandag 31 maart 2008 13:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik herken gelukkig helemaal niets in de relatie tussen Brein en Lamanda. En hoezo medelijden? De enige reden dat ze nog samen zijn is dat ze er anders gelijk uit gerot worden. Alles voor het spelletje. Toch?
mooiquote:Op maandag 31 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ruik momenteel naar bloemetjes en naar: [ afbeelding ] ,
douche elke dag, soms twee keer per dag en sta dan al gauw een minuut of tien onder de waterstraal; compleet met douchegel en andere toebehoren, trek elke dag schoon ondergoed aan en was mijn haren minstens drie keer per week.
Tel daarbij op dat ik een aantal échte diploma's heb, kan lezen, schrijven, praten én koken.
Thank God, I'm no Amanda.
Zie je wel, het valt wel mee, lekker geurtje is dat trouwens, ik heb nu:quote:Op maandag 31 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ruik momenteel naar bloemetjes en naar: [ afbeelding ] ,
douche elke dag, soms twee keer per dag en sta dan al gauw een minuut of tien onder de waterstraal; compleet met douchegel en andere toebehoren, trek elke dag schoon ondergoed aan en was mijn haren minstens drie keer per week.
Tel daarbij op dat ik een aantal échte diploma's heb, kan lezen, schrijven, praten én koken.
Thank God, I'm no Amanda.
Shhht! Strakt grienpies daar om hem terug te rollen!quote:Op maandag 31 maart 2008 13:25 schreef akveor het volgende:
Jaap ligt er bij als een gestrande walvis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus kunnen we zeggen dat jaap wel, na meer dan een jaar dgk, zichzelf is geblevenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:25 schreef akveor het volgende:
Jaap ligt er bij als een gestrande walvis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschil is wel dat Brian daarin wel érg ver doorslaat. Met z'n fantasiëen over dat hij "de mensen gaat helpen".quote:Op maandag 31 maart 2008 13:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft niet meer. Ze weten nu wanneer het gaat stoppen (binnenkort) en ze weten ook dat er niemand in de villa zal blijven wonen. Dat betekent dat ze binnenkort gewoon weer naar huis moeten, en ik zou een Brian of Amanda (of een Huub) in deze staat niet naast me willen hebben wonen. Die gasten denken dat ze zo belangrijk zijn (been there, done that, mijn buren vonden me ook niet leuk).
Amanda voelt wel aan dat Brian haar eigenlijk minacht, maar ze wil er niet aan, ze verdrukt die gedachte m.i.quote:Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die, bij het gedumpt worden, zeggen: "Oh, dat heb ik helemaal niet zien aankomen..."
Yeah right, moet je maar een beetje beter opletten. Luisteren in plaats van praten, dat breekt Amanda nu ook op.
als je me elke maand een brieft stuurt waarin staat wat je allemaal met mijn poen uitvreet wil best 1 euro per maand stortenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:35 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het met de theorieles van Amanda? Krijgt Brian de leerstof er al bij haar ingestampt?
Nomcr2: je mag me wel adopteren in de zin van geld op mijn rekening storten hoor!
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als je me elke maand een brieft stuurt waarin staat wat je allemaal met mijn poen uitvreet wil best 1 euro per maand storten
maar in principe doe ik alleen aan straatkatten enniet aan kopiekatten
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:41 schreef Nomrc2 het volgende:
als je me elke maand een brieft stuurt waarin staat wat je allemaal met mijn poen uitvreet wil best 1 euro per maand storten
maar in principe doe ik alleen aan straatkatten enniet aan kopiekatten
Hij zal wel weer stiekum de antwoorden kijken,zelfs een toets eerlijk maken is nog teveel gevraagdquote:Op maandag 31 maart 2008 13:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik lach me rot als brian straks gezakt is en amanda geslaagd met deze toets
gaan ze zo alweer sexen...k'hou d'r van.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:56 schreef akveor het volgende:
Dè strijd der sexen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amanda kent hem. Toen ze naar de wc ging, nam ze het boek mee omdat ze wist dat hij zou spieken. Omgekeerd rende hij haar achterna omdat hij dacht dat zíj zou spieken. Met Mikey speelde hij vaak vals met domino.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zal wel weer stiekum de antwoorden kijken,zelfs een toets eerlijk maken is nog teveel gevraagd
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen die niet iets in de relatie tussen Amanda en Brian herkennen, daarvan durf ik rustig te zeggen dat die nog nooit een relatie gehad hebben.....
Samen naar bed willenquote:
Brian: Wie is beter dan. Wie is beter dan.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:14 schreef ericahysterica het volgende:
12 fouten voor amanda en brian 10 fouten en brian vond het zooooooooooo makkelijk
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:17 schreef ericahysterica het volgende:
goed zo amanda wrijf het er maar in bij die smeerlap "jij bent gezakt "
(De tent)quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Samen naar bed willen
Ontbijt maken voor elkaar
De één die de ander mist
Goedmaaksex
Kritisch zijn op de ander
Ruzie maken
Elkaar versterken in een (foute) mening
Plannen maken voor later
Liever even niet bij de ander willen zijn
De vrouw die wil praten, de man die afstand wenst
Onmacht
Allemaal dingen die in iedere relatie in de één of andere vorm voorkomen. Iemand die zegt dat hij al die onderwerpen die bij A en B voorkomen niet kent in zijn of haar relatie....heeft er nog nooit eentje gehad
Ja zo lust ik er nog wel een paar.Nou dan zullen we maar zeggen ik ben blij dat ik nog nooit zo,n relatie heb gehad als Amanda en Brian.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Samen naar bed willen
Ontbijt maken voor elkaar
De één die de ander mist
Goedmaaksex
Kritisch zijn op de ander
Ruzie maken
Elkaar versterken in een (foute) mening
Plannen maken voor later
Liever even niet bij de ander willen zijn
De vrouw die wil praten, de man die afstand wenst
Onmacht
Allemaal dingen die in iedere relatie in de één of andere vorm voorkomen. Iemand die zegt dat hij al die onderwerpen die bij A en B voorkomen niet kent in zijn of haar relatie....heeft er nog nooit eentje gehad
En dan vergeet ik nog:quote:
Joris komt toch die week of heeft Huub zijn eigen weer laten omlullen achter.Nou Claire nodig dan ook maar een ex uit.Bart kan jij niet gaan zogenaamd als ex van Claire.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
huub heeft hedda uitgenodigd en komt met allemaal kulargumenten bij Claire en ik kan zo voldoende argumente aanvoeren om haar niet uit te nodigen huub......maar ja claire begrijpt het natuurlijk allemaal ook weer zo goed........is ook zooooowwwwwww
Maar wat is er in de grond dan zoveel anders bij Amanda en Brian dan bij zoveel andere relaties(twee op de drie gaan uit elkaar)?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar.Nou dan zullen we maar zeggen ik ben blij dat ik nog nooit zo,n relatie heb gehad als Amanda en Brian.
Ach, het maakt niet uit, de meesten zullen alleen het door de douche rammen roepen als je ze vraagt naar de relatie tussen B&A, maar afgezien van het feit dat ze een zeer ongezonde relatie hebben, hebben ze wel een relatie.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan vergeet ik nog:
Je stuk ergeren aan de één of andere vreemde gewoonte of geluid van de ander
Niet de minste willen zijn (ego)
Agressie (normaal gesproken verbaal maar ik geef ze niet graag de kost waar het net iets verder gaat)
Die relaties zijn allemaal zo nep als het maar kan,ja ook die van Huub en Lieke en huub en Claire.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar wat is er in de grond dan zoveel anders bij Amanda en Brian dan bij zoveel andere relaties(twee op de drie gaan uit elkaar)?
Als ik Huub en Lieke er tegenover zet, dan zie ik totaal geen verschil, sterker nog, dat was nog veel smeriger vond ik, valser, doortrapter.....doordat die twee net iets slimmer waren.
Aan het eindresultaat doet het echter niets af....ze zijn uit elkaar, zoals ook Brian en Amanda uit elkaar zullen gaan (vermoed ik)
klopt niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die relaties zijn allemaal zo nep als het maar kan,ja ook die van Huub en Lieke en huub en Claire.
De relaties in die kooi zijn vooral gebaseerd op overleven in het spel en tijdverdrijf.
En dat is, buiten de laatste woorden die doorgestreept zijn, in de buitenwereld net zo vaak aan de hand. Gemakzucht, angst om het alleen te moeten doen, whatever, het doet velen besluiten om maar door te modderen van die één op de drie stellen die wel bij elkaar blijven. Maar, gelukkig zijn ze niet.....heel veel samen hebben ze ook niet. Althans, zo kijk ik er tegenaan.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die relaties zijn allemaal zo nep als het maar kan,ja ook die van Huub en Lieke en huub en Claire.
De relaties in die kooi zijn vooral gebaseerd op overleven in het spel en tijdverdrijf.
Zou kunnen kloppen,alleen in mijn omgeving en familie zijn het allemaal stabiele relaties.Er is heus wel eens mot,ook hier hoor,maar we zijn wel gelijkwaardig aan elkaar en vechten er voor.Ben denk een ouderwetse trut die al 15 jaar is getrouwd en nog elke dag gelukkig met mijn relatiequote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat is, buiten de laatste woorden die doorgestreept zijn, in de buitenwereld net zo vaak aan de hand. Gemakzucht, angst om het alleen te moeten doen, whatever, het doet velen besluiten om maar door te modderen van die één op de drie stellen die wel bij elkaar blijven. Maar, gelukkig zijn ze niet.....heel veel samen hebben ze ook niet. Althans, zo kijk ik er tegenaan.
Ik begrijp dat het wat te dicht bij komt.....en zal aan je verzoek voldoen.....quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
De relatie van Brian en Amanda, prima, maar kunnen we het daar verder bij houden.
Dat ging over dat lijstje van de 3 mensen die een week mogen komen en volgens mij gaan ze die 3 mensen verspreiden, dus het kan zijn dat Hedda 3 dagen komt, Huub zijn pa een dag en dan joris de rest. (als voorbeeld)quote:Op maandag 31 maart 2008 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
huub heeft hedda uitgenodigd en komt met allemaal kulargumenten bij Claire en ik kan zo voldoende argumente aanvoeren om haar niet uit te nodigen huub......maar ja claire begrijpt het natuurlijk allemaal ook weer zo goed........is ook zooooowwwwwww
Amper 20 jaarquote:
LOL. Heel even dacht ik dat het Amanda's pruik wasquote:Op maandag 31 maart 2008 15:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Fries achterpoten staan verkeerd
waarom ?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
Mag het nu gedaan zijn met de persoonlijke meningen en ervaringen wat betreft relaties, alsmede het oordelen over wat anderen hier 'roepen'?
De relatie van Brian en Amanda, prima, maar kunnen we het daar verder bij houden.
Amanda mocht willen dat die pruik er zo uit zagquote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Heel even dacht ik dat het Amanda's pruik was.
Kijk, zo zat Claire vanochtend stiekem te poepen. Schijtwijf.quote:
clair snapt jaap niet..quote:Op maandag 31 maart 2008 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verbazingwekkend is dat Jaap Claire dus echt helemaal niets te vertellen heeft.....en andersom blijft het ook stil van haar kant...
Het pak moet natuurlijk naar Kennie... daar mag geen hap uit genomen wordenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:29 schreef Ziet het volgende:
voor het eerst lig ik in een deuk om brian...
hij is bang voor tanner
en amanda moet hem goed vasthouden en opletten van hem
Ach zou wel leuk zijn, Tanner kan Brian zo'n harde trap verkopen dat hij zo terug naar Bonaire vliegt.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef Ziet het volgende:
pas op, hij geefty je zo een kopstoot,
dan word ik para op hem
Gelijk naar de slager met dat beest...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef Ziet het volgende:
pas op, hij geefty je zo een kopstoot,
dan word ik para op hem
Het is toch eigelijk belachelijk,krijgen ze opdracht om een rondje te lopen met een paard.Heb nog het meest gelachen om de stem toen die heel boos was en dat ze verplicht in het badje moesten gaan zitten en Sylvia en Bart in de chill.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda gingen spontaan een rondje lopen met Tanner,
beetje jammer dat de cameraman al klaar stond in de tuin .........
Omdat we hier commentaar op de streams geven, niet op het wel en wee van users die hier posten.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom ?
er zijn cossen volgeschreven over hoe erruuggg die relasie wel niet was
dus nu wat relativerings vermogen en zelfreflectie is best op z'n plaats
Ze heeft er nu een van Anna Gedes.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Er is geen Hello Kitty agenda binnengekomen voor zakenvrouw Amanda.
Yup, Amanda praat met stemverheffing omdat ze weer een punt denkt te hebben.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een bosmongolen, de jaloezie druipt er vanaf met die onnozele vraagjes
Wat vragen ze allemaal dan? *streamloos hierquote:Op maandag 31 maart 2008 15:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een bosmongolen, de jaloezie druipt er vanaf met die onnozele vraagjes
En lafbek Jaap doet vrolijk mee.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:58 schreef miesy het volgende:
huub is even weg dus kunnen ze ongestoord even met z'n allen clair lastig vallen.
en oh oh wat hebben ze een lol.
Yay eindelijk een modje die het begrijpt!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat we hier commentaar op de streams geven, niet op het wel en wee van users die hier posten.
Het komt erop neer dat niemand gelooft dat het huwelijk doorgaat en Huub haar in de zeik neemt.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:58 schreef Scandalous het volgende:
Wat vragen ze allemaal dan? *streamloos hier
Of Claire niet bang is dat het allemaal voor de show is, of ze nog gaat trouwenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat vragen ze allemaal dan? *streamloos hier
Van mij mag het,hoe laf hij nu is.Tegen Brian doet hij niks.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Of Claire niet bang is dat het allemaal voor de show is, of ze nog gaat trouwen
als ze er eerst uitgestemd gaat worden, sex met Huub en wat de familie er van vindt,
en meer van dat soort onnozele onzin ......... zou toch zo mooi zijn als Huub uiteindelijk
voor Claire kiest, en die dikke vetzak er gewoon uitstemt
Verklaard wel waarom er allemaal vandie louche figuren binnenkomenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
@Ladynight bedankt voor je post.Alle bekende namen komen voorbij en het zou me niks verbazen als het allemaal waar is.
Die is als de dood voor zijn postitie onder het mom van: Ik vind het zo zielig voor Claire als het huwelijk niet doorgaat.quote:
Precies, weg met die vetklep....quote:Op maandag 31 maart 2008 16:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
als ze er eerst uitgestemd gaat worden, sex met Huub en wat de familie er van vindt,
en meer van dat soort onnozele onzin ......... zou toch zo mooi zijn als Huub uiteindelijk
jaap ziet niets liever dan dat huub clair een loer draait.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:00 schreef akveor het volgende:
Jaap is erg fanatiek aanhet lullen.. die ziet de bui al hangen... hij vind het zo zielig voor haar... want het doet psychisch zoveel met je dat trouwen.
bedanktquote:Op maandag 31 maart 2008 16:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Claire heeft ze wel goed op een rijtje... overigens zou het me niet verbazen dat zij meer weet over dat trouwen... net als haar familiequote:Op maandag 31 maart 2008 16:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Claire: snap je dat tegen Brian ...... (was wel even scherp), nadat ze antwoord gaf op
de vraag van die rat, of ze na de kooi wel aan Huub verbonden wilde blijven.
Claire blijft goed overeind tegen het trailer-trash en die laffe vetbol.
Een stelletje hyena s zijn hetquote:Op maandag 31 maart 2008 16:06 schreef Oma1 het volgende:
wat een rot lui zeg nu durven ze nu Huub weg is ik ben echt kwaad
Hier ook.. Jaap mag van mij weg.. kan alleen maar zitten stinken achter de pc.. doet verder geen tering..quote:Op maandag 31 maart 2008 16:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap gaat ook op mute, beetje jammer .... hij had zo veel potentie,
maar hij volgt op dit moment helaas de verkeerde adviezen ....
Ja van haar kant uit wel als je dit moet geloven.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:05 schreef Marieke_B het volgende:
Claire trouwt niet voor het spel want een huwelijk is echt.
Nu komt de aap uit de mouw.... Huub wegstemmen dus. Achterbakse klootzak zoals verwacht.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap gaat ook op mute, beetje jammer .... hij had zo veel potentie,
maar hij volgt op dit moment helaas de verkeerde adviezen ....
vet is niet erg maakt allemaal niets uit..........laf is toch een ander verhaalquote:Op maandag 31 maart 2008 16:08 schreef Dementor het volgende:
Zeg zeg omdat Jaap last heeft van overgewicht hoef je hem niet meteen zo negatief weg te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |