Dit doet me denken aan een hele beroemde uitspraak van Jan. L.A. van de Snepscheut :quote:Op maandag 31 maart 2008 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet ik ineens denken aan die discussie toen Huub hem betrapte.... hele verhalen over calorieën... en hoe weinig er wel niet in zat. Met de theorie zit het wel goed... maar verder....
puppy lovequote:Op maandag 31 maart 2008 02:01 schreef Prospera het volgende:
Amanda gilt: Brian
oh Brian wat je doet, oe dat doe je goed.
Tegen Brian onder de douche
Brian, Brihan
Die meid is echt verliefd.
[ afbeelding ]
Mooie uitspraak!quote:Op maandag 31 maart 2008 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een hele beroemde uitspraak van Jan. L.A. van de Snepscheut :
"In theory, there is no difference between theory and practice, but in practice, there is"
Jan. L.A. van de Snepscheut is een Amerikaanse wetenschapper, van oorsprong Nederlander
Na 5 relaties niet meerquote:
Google maar even, veel referentie's en zelfs een Wiki-pagina over hem .......quote:Op maandag 31 maart 2008 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie uitspraak!
Thanks voor de uitleg... Nooit van gehoord. Ik moest, nav die naam, denken aan een karakter van Wim T. Schippers... lol
Boeiend, Het voorspel heeft nog geen 5 minuten geduurd en zijn leuter hangt er alweer in!quote:Op maandag 31 maart 2008 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Na 5 relaties niet meer![]()
Ricardo: ik hoop dat de nieuwe gastspeler een jongen is, eentje die van alle markten thuis is.
Amanda wordt weer achterlangs genomen.
Euh heeft hij een bacopuni in zijn gezicht![]()
Hij doet life verslag van het neukgebeuren
"Kein Tierchen so froh wie ein Spermatoso"quote:Op maandag 31 maart 2008 02:12 schreef Lady-night het volgende:
Echt.....beesten zijn er niets bij....vergeleken met die twee......walgelijk
quote:Op maandag 31 maart 2008 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Google maar even, veel referentie's en zelfs een Wiki-pagina over hem .......
..... en als je ziet waar hij heeft gewerkt en weet waar ik werk, dan snap je waarom ik hem kende.
Die is leukquote:Op maandag 31 maart 2008 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Kein Tierchen so froh wie ein Spermatoso"
Niets erger dan vrouwen van 40 of 50+ die zich gedragen als bakvissen....quote:Op maandag 31 maart 2008 02:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste Huubfans 40 of 50+
misschien geeft hij haar wel een derde orgasme, in wat, 13 maanden tijd?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:20 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft voorspel gekregen van Brian en ze geniet in elk geval, goed zo Brian, je kan het
Nee, in december had ze er al 3 gehad.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:25 schreef miesy het volgende:
[..]
misschien geeft hij haar wel een derde orgasme, in wat, 13 maanden tijd?
woah!
Ow dat filmpje van Man bijt hondquote:Op maandag 31 maart 2008 02:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets erger dan vrouwen van 40 of 50+ die zich gedragen als bakvissen....![]()
(En de Libelle lezen)
OMG...lucky girlquote:Op maandag 31 maart 2008 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, in december had ze er al 3 gehad.
hij zei vandaag nog tegen jaap dat zijn voornaamste reden om hem erin te houden was zodatquote:Op maandag 31 maart 2008 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij zit Huub heel hard te piekeren hoe nu verder te gaan !
Hij leek vanavond zich te ergeren aan Japio, maar durft hij hem weg te sturen ?
Heeft hij voldoende steun van Claire in het eindspel ? of zal ze hem een loer draaien ?
Zal een (fake?) trouwpartij hem 'punten opleveren' in het eindspel of wellicht 'stemmen kosten' ?
Wat denk jezelf?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft hij voldoende steun van Claire in het eindspel ? of zal ze hem een loer draaien ?
Zal een (fake?) trouwpartij hem 'punten opleveren' in het eindspel of wellicht 'stemmen kosten' ?
Wat wil je dan, dat ze "AFSTAND" roepen ? ...... Hoewel, dat mag wel volgens de spelregels ......quote:Op maandag 31 maart 2008 02:34 schreef Prospera het volgende:
Werkelijk van de gekke dat je neukt, terwijl op 2 meter afstand mensen rondlopen
Het lukt Huub niet om Jaap tot aktie te bewegen.... persoonlijk zou ikhem as ontslag ronde weggesturen. Ik vind hem te gemaakt. Ik denk dat het eindspel individueel is dus dan maakt het niet veel uit. Het wachten is of ze weker weten dat april de laatste is. Persoonlijk denk ik het wel. Daarna komt er denk ik een oprotpremie voor nummer 4 zonder dat de ander gevaar loopt.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik zie Jaap alleen maar wachten om Huub een loer te draaien. Hij praat Huub wat naar de mond en laat hem in die waan. Ik denk dat Huub wel doorheeft wat jaap van Plan is.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:37 schreef miesy het volgende:
[..]
hij zei vandaag nog tegen jaap dat zijn voornaamste reden om hem erin te houden was zodat
hij en jaap in de finale keihard tegen B en A gaan spelen. jaap laat huub denken dat dat dan ook
gaat gebeuren maar ikzelf geloof daar helemaal niets van. als er iemand is die in de afgelopen
vele maanden tegewerking van jaap heeft gehad, dan is dat huub wel. en waarom zou dat opeens veranderen?
Ik denk dat kiezen voor Claire slecht is, kiezen voor Japio nog slechter. Van Japio weet hij inmiddels heel zeker dat hij 100% onbetrouwbaar is.quote:
ik zou dat niet eens kunnen verdragen, een neukend stel naast mijn bed...getverquote:Op maandag 31 maart 2008 02:34 schreef Prospera het volgende:
Werkelijk van de gekke dat je neukt, terwijl op 2 meter afstand mensen rondlopen
ik hoop het maar..dat pleziertje gun ik jaap niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie Jaap alleen maar wachten om Huub een loer te draaien. Hij praat Huub wat naar de mond en laat hem in die waan. Ik denk dat Huub wel doorheeft wat jaap van Plan is.
Nee iid omgekeerd ook niet.. Privacy .. Maar goed ik zou me ook niet opgeven voor zoietsquote:Op maandag 31 maart 2008 02:41 schreef miesy het volgende:
[..]
ik zou dat niet eens kunnen verdragen, een neukend stel naast mijn bed...getver
Maar Jaapje heeft geen andere optie dan Huub en heeft zeker de buren niet achter hem staan.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat kiezen voor Claire slecht is, kiezen voor Japio nog slechter. Van Japio weet hij inmiddels heel zeker dat hij 100% onbetrouwbaar is.
De afgelopen dagen had ik het idee dat Brian ook aan Jaap dacht. Hup Amanda dumpen in de hoop dat de A SMS-ers overlopen naar B.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar Jaapje heeft geen andere optie dan Huub en heeft zeker de buren niet achter hem staan.
Top Prospera.... Vol? Nee dus.... nog eentje.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:46 schreef Prospera het volgende:
Shit, het einde is er al, ik gooi er een nieuwe in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |