Breng de post van Anna maar ff binnen!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
De lijst gaat verder: Maatpakken en nieuwe oorbellen.....toe maar.
yup...... ik las op NL dat ze de brief wilde richten aan Huub, Amanda & Brianquote:Op maandag 31 maart 2008 11:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Breng de post van Anna maar ff binnen!
Het ging toch specifiek over de ' alleenstaande moeders' cd van Brian?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef Desii het volgende:
[..]
yup...... ik las op NL dat ze de brief wilde richten aan Huub, Amanda & Brian
ja, maar ze wilde niet dat Brian de brief zou verbranden of iets dergelijks.......... of er een Brian's swing aangeven (dus enkel zeggen dat hij een "lieve" brief gekregen heeft van een alleenstaande moeder)quote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het ging toch specifiek over de ' alleenstaande moeders' cd van Brian?
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, maar ze wilde niet dat Brian de brief zou verbranden of iets dergelijks.......... of er een Brian's swing aangeven (dus enkel zeggen dat hij een "lieve" brief gekregen heeft van een alleenstaande moeder)
Die Eros?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:32 schreef Lobasca het volgende:
Brian gaat ' dat stylingproduct' weer in zijn haar mieteren
Maar hun kijken altijd naar een ander, nooit naar hun eigen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef trettie het volgende:
goede morgen allemaal!
Brian gaat nog even zijn gardarobe aanvullen voor 22 mei.
Altijd handig.
Lieke was de inhalerige volgens hem maar ik wil straks wel eens zien wie het meest dat huis uitdraagt!
Ik denk dat Kenneth ook al tijden geen winkel meer gezien heeft die geniet ook van al het moois van Brian.
Er zijn immers al zakkenvol naar huis gegaan!
En Amanda ......... tja dat is een verhaal apart, kreeg en krijgt nog steeds de meeste kleding, maar als er dan een ricardo (Rachel) in huis loopt kan je ook nog eens lenen van hem!
En als ie ernaar vraagt weet ze weer niet waar het is maar zij heeft het echt terruggelegd hoor!!!
Niet te lang, want daar valt zijn haar uitquote:Op maandag 31 maart 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Eros?
Past wel prima bij dat glijhoofd, maar wat een dombo.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hun kijken altijd naar een ander, nooit naar hun eigen.
juist.... de splinters bij een ander, zien ze duidelijk zitten.... alleen die balk in eigen oog is wat lastigquote:Op maandag 31 maart 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
hunnebed voor hun harsesquote:Op maandag 31 maart 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou me heel erg verbazen als die brief binnenkomt, geloof het helaas nietquote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef Desii het volgende:
[..]
yup...... ik las op NL dat ze de brief wilde richten aan Huub, Amanda & Brian
begrafenis..... nee hoor die stop je een stuk worst in zijn kont en de honden slepen hem wel wegquote:Op maandag 31 maart 2008 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het pak voor zijn begrafenis heeft ie al aan.. bespaart de afleggers een hoop werk
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
begrafenis..... nee hoor die stop je een stuk worst in zijn kont en de honden slepen hem wel weg
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:17 schreef fredfik het volgende:
Brian zal later wel bekend staan als 'die gozer die zijn vriendin dumpte vlak voor de finale, en toen alsnog verloor van Claire...'
![]()
![]()
Voorlopig komen er nog familieleden die niet allemaal tegelijk zullen komen volgens Brian en Huub, daarnaast hebben Huub en Amanda de lessen buiten die nog wel ff duren.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:De gastspelers moeten de tent verlaten en de uitjes worden langzaam stopgezet. De spelers gaan zich richten op de finale, hetgeen nog veel meer spanning brengt. Maar zijn ze wel bestand tegen de druk?
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oehhh..if there's a God..show it to me now!!!
Ik herken er ook wel wat van, moet ik helaas bekennen. Een relatie die gewoon niet werkt, en het wel aanvoelen, maar in willen zien; ho maar. Elke keer weer meer water bij de wijn doen, aan jezelf gaan twijfelen en in die twijfel ook nog gesterkt worden door de ander die elke schuld van het niet lopen in jouw schoenen schuift.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
Ondanks dat het rare lui zijn, blijven het ook gewoon twee mensen met relatie-problemen. En nu even eerlijk, Fok!, wie herkent zich niet in de situatie tussen Brian en Amanda? Dat hulpeloze gevoel van onmacht? Ik heb me al een paar keer betrapt op oprecht medelijden met die twee. (heb zelf net ook een heftige relatie achter de rug, en ik herken het allemaal wel.)
hier kan ik me helemaal bij aansluitenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Sorry dieenebart, maar ik herken helemaal niks van mezelf en mijn partner in de ruhlaasie van Brian en Amanda.
Neuken voor back up, daar is die ruhlaasie op gestoelt, niks meer en niks minder. En medelijden, echt niet
Hij ging je ook altijd weer opkoetsiekoeën als je het niet meer zag zitten.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
En come to think of it, was die relaasie van mij eigenlijk op niets anders gestoeld dan geile lust.
Hellup ... ik ben een Amanda.
Zo te horen zijn de meningen verdeeld. Mooi.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
En come to think of it, was die relaasie van mij eigenlijk op niets anders gestoeld dan geile lust.
Ach, voor een poosje is dat toch helemaal niet erg. Je bent er iig achter gekomen dat je een tijdelijke Amanda was en is het overgegaan ( hoop ik).quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
LOL. Nee, dat deed ie nog net niet, maar wel met suffe grappen de aandacht proberen te verleggen. Waar ik natuurlijk weer niet intrapte en dan was ik weer de boevrouwquote:Op maandag 31 maart 2008 12:27 schreef noekje het volgende:
Hij ging je ook altijd weer opkoetsiekoeën als je het niet meer zag zitten.
Maar geen enkele relatie is perfect en ieder zal zich weleens wanhopig hebben gevoeld. Is het niet in deze relatie geweest dan wel in een voorgaande. Ik kan alleen geen greintje medelijden opbrengen voor hun relatie. Vind ze zo stom!
Nou nee hoor, jouw Nederlands is beter, ik zie nooit een capslock aanval met "STERRUF JONGE!", misschien dat je in het verleden niet helemaal wist wat je wilde maar een Amanda, nee echt niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
Heb je al matten?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
Een badmat en een deurmat ...quote:Op maandag 31 maart 2008 12:36 schreef Verida het volgende:
Heb je al matten?
Stuur em eens niet hierheenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Wicawdo zit weer te janken, hij mist zijn vader. Ga lekker naar Spanje jongen, zijn wij van je af.
Dat zegt Amanda ook.quote:
Die zegt ook dat ze 20 is, 26 was het toch?quote:
Brian voelt zich boven Amanda staan. Heeft te veel ergernissen opgebouwd. Daarbij lijkt hij me iemand die niet kan vergeten. Wil dat zijn relatie zich aan hem aanpast. Bij Brian is het voornamelijk nemen (liefst anaalquote:Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
knipperdeknip
Amanda en Brian zitten in de meest lastige fase van hun relaasie. Ergens vind ik het wel zielug voor ze. Amanda probeert koste wat kost er nog wat van te maken; Brian probeert uit alle macht zo ver mogelijk bij haar vandaan te blijven. Amanda denkt dat ze hun problemen kan oplossen met veel aandacht en lekker knuffelen, maar daar zie ik Brian nog niet aan beginnen![]()
meer knipperdeknip
Brian zal later wel bekend staan als 'die gozer die zijn vriendin dumpte vlak voor de finale, en toen alsnog verloor van Claire...'
![]()
![]()
Wel knus te maken, maar Mikey had het over een hele grote slaapkamer met een hemelbedquote:Op maandag 31 maart 2008 12:36 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze Mike op een zolderkamertje gepropt? Leuk promofilmpje voor Brian en Amanda.![]()
Mike's nieuwe optrekje.
Yep, ik vond het wel een leuk filmpje, bepaald groot is het niet en een eenpersoonsbed vind ik wat armoedig.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wel knus te maken, maar Mikey had het over een hele grote slaapkamer met een hemelbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |