Claire was er ook:quote:Op zondag 30 maart 2008 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dollen en lol rond pizzatijd? Dat levert wel weer wat tv-beelden en fans op?
http://www.clipser.com/watch_video/138941&mvpageno=1
Claire en Huub zijn met elkaar bezig?
http://www.clipser.com/watch_video/138929&mvpageno=1
2 films, bedankt Deceny.
Amanda bestaat uit pruik en dat is haar identiteitquote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda wast maar 1 kant van de pruik...de rest heeft ze opgestoken.
Die andere 3 kwart is niet vies volgens Brian en hoeft dus niet gewassen te worden.
Jaquote:Op zondag 30 maart 2008 22:02 schreef dieenebart het volgende:
gelezen op het gastenboek van Claire:
"Huub draagt nog de ring van Hedda..."
Klopt dat?
Nog meer over de bond tussen Huub en Jaap, is het spel of echt?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaf Japio een paar hele duidelijke hints. Vooral niet zo negatief en sarcastisch optreden naar bepaalde mensen 'achter' en bij het boekingskantoor. Japio maakt die mensen gepast en ongepast belachelijk en Huub denkt dat hij daardoor veel sympathie en medewerking kwijt is geraakt.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat kan ik me helemaal voorstellen. Jaap zegt Huub's teammattie te zijn, maar tijdens eens serieus gesprek denkt hij alleen aan zijn tv-momenten. Daarbij zei Huub net al dat Jaap niet zo gauw mensen vertrouwd, maar Jaap is zelf ook niet te vertrouwen, en natuurlijk het is een spel waarin het ieder voor zich is, maar Jaap is zelf zo onbetrouwbaar als wat.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Joepie !!! Amanda heeft een pan op heel hoog vuur gezet met frituurolie. Het werd te heet en Ricardo gooide er azijn en water bij ...... Het spoot aan alle kanten uit de pan !
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh wat een fucking fucking fucking domme mensen, elke mongool weet toch dat je hete olie niet met water moet behandelen
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zag je dat ...... Brian goot de fles wijn even snel leeg in de gootsteen !
Moslims eten geen varkens, dat is kannibalisme, zegt iemand.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
ricardo is dus ook zo dom als het achtereind van een varken...
Hij is wel een stuk ontspannender sinds z'n tante&oom er waren,quote:Op maandag 31 maart 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
Amanda gaat een douche nemen, ah ze wil sex
quote:
Dan denk ik eerder dat die SMS-ers naar Amanda overlopen. Zijn acties van de laatste dagen .......quote:Op maandag 31 maart 2008 02:46 schreef akveor het volgende:
[..]
De afgelopen dagen had ik het idee dat Brian ook aan Jaap dacht. Hup Amanda dumpen in de hoop dat de A SMS-ers overlopen naar B.
Als Amanda gedumpt is heeft dat weinig zin hè....quote:Op maandag 31 maart 2008 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat die SMS-ers naar Amanda overlopen. Zijn acties van de laatste dagen .......
Als je die theorie volgt, zou het zomaar kunnen dat Amanda hulp zoekt (en krijgt) om Brian weg te knikkeren. Amanda is daar brutaal genoeg voor en Huub zou best wel eens oren voor dat plan kunnen hebben. En als Japio dan inziet dat er maar 1 persoon weg kan worden gestemd, Brian, dan zal hij meegaan in die stemming !quote:Op maandag 31 maart 2008 02:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Amanda gedumpt is heeft dat weinig zin hè....![]()
Amanda ziet lijkt het maar een optie: Met Brian in de finale.....
Brian en Jaap tegen Claire en Huub? Lijkt melastig. Maar in mijn ogen wil Jaap eigenlijk liever met Brian Huub wegwerken. In het spel kan Jaap Huub niet uitstaan.
Wooow da's bijna een natte droom....quote:Op maandag 31 maart 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je die theorie volgt, zou het zomaar kunnen dat Amanda hulp zoekt (en krijgt) om Brian weg te knikkeren. Amanda is daar brutaal genoeg voor en Huub zou best wel eens oren voor dat plan kunnen hebben. En als Japio dan inziet dat er maar 1 persoon weg kan worden gestemd, Brian, dan zal hij meegaan in die stemming !
Amanda is, voor mij, zeker een kanshebster. Dat heb ik al eens eerder geschreven en herhaal dat nog maar eens. Als het er op aan komt, kan ze Brian binnen 1 uur helemaal over de rooie krijgen. Het lef heeft ze er zeker voor.quote:Op maandag 31 maart 2008 03:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Wooow da's bijna een natte droom....
In dat geval zou Amanda wel eens kunnen winnen.... da's dan weer een nachtmerrie.
Persoonlijk denk ik dat Brian niet in staat is te verliezen. Als bijv. Huub zou winnen wordt ie gek. De l;angst zittende miljonair gaat met niets naar huis. Mooie krantekop. (En Mr. Greedy heeft ook al 50.000. Een mooi salaris voor al die tijd)
quote:Op maandag 31 maart 2008 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denk je, slaapt Amanda op een afdruiprekje ? ( Niks douchen, niks opfrissen ..... )
Ty Bsolquote:Op maandag 31 maart 2008 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prospera, weer een TOP-OP !!
Prachtig en vooral zeer treffend geschreven..als dit tot hem doordringt pleegt 'ie misschien eindelijk...quote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op maandag 31 maart 2008 08:45 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemoggel !!!
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar op NoLife staat een
ZEER TREFFENDE open brief van een alleenstaande moeder aan Bwian:
Nou deze dame weet het een en ander heel goed te schetsen. Helaas vrees ik dat die smerige Rat dit nooit onder ogen zal krijgen. Ik heb er in elk geval van kunnen genieten!
Erg hè? Lopen wij ons alweer op te vreten op de maandagmorgen dat die engbek hier niks van mee zal krijgen..quote:Op maandag 31 maart 2008 08:59 schreef milk-shake het volgende:
een superbrief...........................maar dit zal het "kindje van god" wel bespaard blijven ...goffer
palma kan zomaar binnen komen glijdenquote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef avonne het volgende:
Krijg ik met mijn wantrouwende aard toch weer het idee dat ze expres bloem door de keuken hebben gegooid en de frituur hebben laten ontploffen om Palma een vreselijk welkom te heten
Ik bedoel: dat is toch een nachtmerrie om schoon te maken?
Lekker binnenkomen...
Brian had dat in iedergeval niet voor inval Hoofhuishouding Karima gedaan,quote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef avonne het volgende:
Krijg ik met mijn wantrouwende aard toch weer het idee dat ze
expres bloem door de keuken hebben gegooid en de frituur hebben
laten ontploffen om Palma een vreselijk welkom te heten
Ik bedoel: dat is toch een nachtmerrie om schoon te maken?
Lekker binnenkomen...
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:10 schreef jassy het volgende:
Brian ligt er overigens behoorlijk 'aiaiai' bij!
Goedemorgen PeterNB, kun je deze misschien ook in Brian zijn topic zetten? Eventueel bedankt.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:45 schreef PeterNB het volgende:
Brian,
.En bewust zeg ik geen lieve of beste, dat vindt ik zeker aan mijn boodschap afdoen,
ik val met de deur in huis en zeg geen ehh, ehhh, laat me niet van de wijs brengen door wat er gaande is
Ik kijk uit naar je reactie.
Anna
Done !!!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen PeterNB, kun je deze misschien ook in Brian zijn topic zetten? Eventueel bedankt.
letterlijk zitten?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft ongeveer 2 minuten onder de waterstraal gestaan maar bijft in de douche cabine zitten, waarom.....I dunno.
Yep, op het toilet.quote:
Wat gaat dat verwende nest het moeilijk krijgen na 22 mei, ik geniet nu al.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef Lobasca het volgende:
brian en Amanda denken dat ze na de kooi..overdag televisie optredens en interviews hebben..Amanda heeft liever overdag vrij..
Slabekquote:Op maandag 31 maart 2008 10:14 schreef Lobasca het volgende:
'Gaan we in de private samen eten? ' Schijthoer, je gaat maar mooi bij de rest aan tafel zitten!!
Zullen we privé en de Kooi gescheiden houden slacouvert? Lust je rauw!quote:
Ik heb het over de Kooi, bekkiequote:Op maandag 31 maart 2008 10:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we privé en de Kooi gescheiden houden slacouvert? Lust je rauw!
Anders Amanda wel; Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper, Oh, meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut etc..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:28 schreef avonne het volgende:
Als je er op let heeft Claire een onuitputtelijke voorraad van synoniemen en zinnetjes voor "snap ik".
Ze zegt inhoudelijk echt he-le-maal niets.
heb je de streams wel aan?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders Amanda wel; Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper, Oh, meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut etc..![]()
Ja, die heb ik aan..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:31 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je de streams wel aan?
Amanda zit van alles te vertellen
Wat een sick fuck is het ook met z'n kleuter poep en pies humor.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, volgens die rat zat Claire stiekem te poepen, bah.....vies kind.
Stiekem nog wel. Hij zit weer behoorlijk te kreunen en steunen. Zij stem klinkt vertraagd.
Yep, het crème de la crème zou komen jeu de boulen met hem.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Lobasca het volgende:
jeus de boules staat niet meer op het rooster.. Stond het erop dan
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik het zeker. Ik wil dat Brian wint. Of Amanda. Die poepen tenminste niet. Zeker niet meermalen per dag en al helemaal niet stiekem.
Was ik Brian (of Amanda) dan zou ik de hele dag achter Claire aan gaan lopen: 'Schijtwijf! Poephoer! Stinksnol!' en vervolgens zou ik van een steile klif afspringen ....
"Humor" ?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een sick fuck is het ook met z'n kleuter poep en pies humor.
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik het zeker. Ik wil dat Brian wint. Of Amanda. Die poepen tenminste niet. Zeker niet meermalen per dag en al helemaal niet stiekem.
Was ik Brian (of Amanda) dan zou ik de hele dag achter Claire aan gaan lopen: 'Schijtwijf! Poephoer! Stinksnol!' en vervolgens zou ik van een steile klif afspringen ....
Meel-tomatensapmatten en pruik.quote:
he... ben jij er ook zo éénquote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Done !!!
(En dat in de baas zijn tijd....ik moet eigenlijk werken nu, maar ik heb HELEMAAAAAL geen zin)
Ik snap ook niet waar dar kind de euvele moed vandaan haalt om dat zonder Brian's toestemming te doen. Er zal wel een boete volgen voor Claire.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef RSie het volgende:OMG WTFBBQ!!! wat lees ik nou???
![]()
heeft Claire stiekem zitten poepen?![]()
wat een sneak, als je dat soort dingen gaat doen dan vertel je dat toch gewoon even!
of op zijn minst even een stemming houden of iedereen het ermee akkoord is.
Het pak voor zijn begrafenis heeft ie al aan.. bespaart de afleggers een hoop werkquote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft maar een klein zetje nodig hoor.
[ afbeelding ]
En een geluiddemper op die kringspier. Anders kan Brian wel valiumpjes blijven kauwen, die arme gevoelige jongen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef RSie het volgende:OMG WTFBBQ!!! wat lees ik nou???
![]()
wat een sneak, als je dat soort dingen gaat doen dan vertel je dat toch gewoon even!
Ja, dat vind hij grappig. Hij gaat er ook altijd bij gniffelen en gillen. Een combi van gniffelen en gillen met lange uithaaltjes en stootjes. Hij doet iemand afplassen (whehe, ik zei plassen hi hoe ha ha oeh) en moet daar dan zelf om lachen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
"Humor" ?
Dus het was een grapje. Kan me nog herinneren dat hij vol walging over Lieke sprak, want die zat op het toilet en toen kwam daar gelúid vandaan. Nou dát was me toch wat. Brian beweerde toen ook dat een "echte dame" geen geluiden maakt op het toilet.
Vertellen of vragen?? Midden op het aanrechtblad gaan schijten, dat zal ze leren. Daarbij blijven roepen als een malle,' Eet smakelijk hoor!!! Is het lekker??'quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef RSie het volgende:OMG WTFBBQ!!! wat lees ik nou???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |