Prachtig en vooral zeer treffend geschreven..als dit tot hem doordringt pleegt 'ie misschien eindelijk...quote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op maandag 31 maart 2008 08:45 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemoggel !!!
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar op NoLife staat een
ZEER TREFFENDE open brief van een alleenstaande moeder aan Bwian:
Nou deze dame weet het een en ander heel goed te schetsen. Helaas vrees ik dat die smerige Rat dit nooit onder ogen zal krijgen. Ik heb er in elk geval van kunnen genieten!
Erg hè? Lopen wij ons alweer op te vreten op de maandagmorgen dat die engbek hier niks van mee zal krijgen..quote:Op maandag 31 maart 2008 08:59 schreef milk-shake het volgende:
een superbrief...........................maar dit zal het "kindje van god" wel bespaard blijven ...goffer
palma kan zomaar binnen komen glijdenquote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef avonne het volgende:
Krijg ik met mijn wantrouwende aard toch weer het idee dat ze expres bloem door de keuken hebben gegooid en de frituur hebben laten ontploffen om Palma een vreselijk welkom te heten
Ik bedoel: dat is toch een nachtmerrie om schoon te maken?
Lekker binnenkomen...
Brian had dat in iedergeval niet voor inval Hoofhuishouding Karima gedaan,quote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef avonne het volgende:
Krijg ik met mijn wantrouwende aard toch weer het idee dat ze
expres bloem door de keuken hebben gegooid en de frituur hebben
laten ontploffen om Palma een vreselijk welkom te heten
Ik bedoel: dat is toch een nachtmerrie om schoon te maken?
Lekker binnenkomen...
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:10 schreef jassy het volgende:
Brian ligt er overigens behoorlijk 'aiaiai' bij!
Goedemorgen PeterNB, kun je deze misschien ook in Brian zijn topic zetten? Eventueel bedankt.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:45 schreef PeterNB het volgende:
Brian,
.En bewust zeg ik geen lieve of beste, dat vindt ik zeker aan mijn boodschap afdoen,
ik val met de deur in huis en zeg geen ehh, ehhh, laat me niet van de wijs brengen door wat er gaande is
Ik kijk uit naar je reactie.
Anna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |