Done !!!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen PeterNB, kun je deze misschien ook in Brian zijn topic zetten? Eventueel bedankt.
letterlijk zitten?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft ongeveer 2 minuten onder de waterstraal gestaan maar bijft in de douche cabine zitten, waarom.....I dunno.
Yep, op het toilet.quote:
Wat gaat dat verwende nest het moeilijk krijgen na 22 mei, ik geniet nu al.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef Lobasca het volgende:
brian en Amanda denken dat ze na de kooi..overdag televisie optredens en interviews hebben..Amanda heeft liever overdag vrij..
Slabekquote:Op maandag 31 maart 2008 10:14 schreef Lobasca het volgende:
'Gaan we in de private samen eten? ' Schijthoer, je gaat maar mooi bij de rest aan tafel zitten!!
Zullen we privé en de Kooi gescheiden houden slacouvert? Lust je rauw!quote:
Ik heb het over de Kooi, bekkiequote:Op maandag 31 maart 2008 10:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we privé en de Kooi gescheiden houden slacouvert? Lust je rauw!
Anders Amanda wel; Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper, Oh, meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut etc..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:28 schreef avonne het volgende:
Als je er op let heeft Claire een onuitputtelijke voorraad van synoniemen en zinnetjes voor "snap ik".
Ze zegt inhoudelijk echt he-le-maal niets.
heb je de streams wel aan?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders Amanda wel; Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper, Oh, meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut etc..![]()
Ja, die heb ik aan..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:31 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je de streams wel aan?
Amanda zit van alles te vertellen
Wat een sick fuck is het ook met z'n kleuter poep en pies humor.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, volgens die rat zat Claire stiekem te poepen, bah.....vies kind.
Stiekem nog wel. Hij zit weer behoorlijk te kreunen en steunen. Zij stem klinkt vertraagd.
Yep, het crème de la crème zou komen jeu de boulen met hem.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Lobasca het volgende:
jeus de boules staat niet meer op het rooster.. Stond het erop dan
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik het zeker. Ik wil dat Brian wint. Of Amanda. Die poepen tenminste niet. Zeker niet meermalen per dag en al helemaal niet stiekem.
Was ik Brian (of Amanda) dan zou ik de hele dag achter Claire aan gaan lopen: 'Schijtwijf! Poephoer! Stinksnol!' en vervolgens zou ik van een steile klif afspringen ....
"Humor" ?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een sick fuck is het ook met z'n kleuter poep en pies humor.
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik het zeker. Ik wil dat Brian wint. Of Amanda. Die poepen tenminste niet. Zeker niet meermalen per dag en al helemaal niet stiekem.
Was ik Brian (of Amanda) dan zou ik de hele dag achter Claire aan gaan lopen: 'Schijtwijf! Poephoer! Stinksnol!' en vervolgens zou ik van een steile klif afspringen ....
Meel-tomatensapmatten en pruik.quote:
he... ben jij er ook zo éénquote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Done !!!
(En dat in de baas zijn tijd....ik moet eigenlijk werken nu, maar ik heb HELEMAAAAAL geen zin)
Ik snap ook niet waar dar kind de euvele moed vandaan haalt om dat zonder Brian's toestemming te doen. Er zal wel een boete volgen voor Claire.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef RSie het volgende:OMG WTFBBQ!!! wat lees ik nou???
![]()
heeft Claire stiekem zitten poepen?![]()
wat een sneak, als je dat soort dingen gaat doen dan vertel je dat toch gewoon even!
of op zijn minst even een stemming houden of iedereen het ermee akkoord is.
Het pak voor zijn begrafenis heeft ie al aan.. bespaart de afleggers een hoop werkquote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft maar een klein zetje nodig hoor.
[ afbeelding ]
En een geluiddemper op die kringspier. Anders kan Brian wel valiumpjes blijven kauwen, die arme gevoelige jongen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef RSie het volgende:OMG WTFBBQ!!! wat lees ik nou???
![]()
wat een sneak, als je dat soort dingen gaat doen dan vertel je dat toch gewoon even!
Ja, dat vind hij grappig. Hij gaat er ook altijd bij gniffelen en gillen. Een combi van gniffelen en gillen met lange uithaaltjes en stootjes. Hij doet iemand afplassen (whehe, ik zei plassen hi hoe ha ha oeh) en moet daar dan zelf om lachen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
"Humor" ?
Dus het was een grapje. Kan me nog herinneren dat hij vol walging over Lieke sprak, want die zat op het toilet en toen kwam daar gelúid vandaan. Nou dát was me toch wat. Brian beweerde toen ook dat een "echte dame" geen geluiden maakt op het toilet.
Vertellen of vragen?? Midden op het aanrechtblad gaan schijten, dat zal ze leren. Daarbij blijven roepen als een malle,' Eet smakelijk hoor!!! Is het lekker??'quote:Op maandag 31 maart 2008 11:01 schreef RSie het volgende:OMG WTFBBQ!!! wat lees ik nou???
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |