Done !!!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen PeterNB, kun je deze misschien ook in Brian zijn topic zetten? Eventueel bedankt.
letterlijk zitten?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft ongeveer 2 minuten onder de waterstraal gestaan maar bijft in de douche cabine zitten, waarom.....I dunno.
Yep, op het toilet.quote:
Wat gaat dat verwende nest het moeilijk krijgen na 22 mei, ik geniet nu al.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef Lobasca het volgende:
brian en Amanda denken dat ze na de kooi..overdag televisie optredens en interviews hebben..Amanda heeft liever overdag vrij..
Slabekquote:Op maandag 31 maart 2008 10:14 schreef Lobasca het volgende:
'Gaan we in de private samen eten? ' Schijthoer, je gaat maar mooi bij de rest aan tafel zitten!!
Zullen we privé en de Kooi gescheiden houden slacouvert? Lust je rauw!quote:
Ik heb het over de Kooi, bekkiequote:Op maandag 31 maart 2008 10:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we privé en de Kooi gescheiden houden slacouvert? Lust je rauw!
Anders Amanda wel; Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper, Oh, meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut etc..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:28 schreef avonne het volgende:
Als je er op let heeft Claire een onuitputtelijke voorraad van synoniemen en zinnetjes voor "snap ik".
Ze zegt inhoudelijk echt he-le-maal niets.
heb je de streams wel aan?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders Amanda wel; Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper, Oh, meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut etc..![]()
Ja, die heb ik aan..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:31 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je de streams wel aan?
Amanda zit van alles te vertellen
Wat een sick fuck is het ook met z'n kleuter poep en pies humor.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, volgens die rat zat Claire stiekem te poepen, bah.....vies kind.
Stiekem nog wel. Hij zit weer behoorlijk te kreunen en steunen. Zij stem klinkt vertraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |