waarom ?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
Mag het nu gedaan zijn met de persoonlijke meningen en ervaringen wat betreft relaties, alsmede het oordelen over wat anderen hier 'roepen'?
De relatie van Brian en Amanda, prima, maar kunnen we het daar verder bij houden.
Amanda mocht willen dat die pruik er zo uit zagquote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Heel even dacht ik dat het Amanda's pruik was.
Kijk, zo zat Claire vanochtend stiekem te poepen. Schijtwijf.quote:
clair snapt jaap niet..quote:Op maandag 31 maart 2008 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verbazingwekkend is dat Jaap Claire dus echt helemaal niets te vertellen heeft.....en andersom blijft het ook stil van haar kant...
Het pak moet natuurlijk naar Kennie... daar mag geen hap uit genomen wordenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:29 schreef Ziet het volgende:
voor het eerst lig ik in een deuk om brian...
hij is bang voor tanner
en amanda moet hem goed vasthouden en opletten van hem
Ach zou wel leuk zijn, Tanner kan Brian zo'n harde trap verkopen dat hij zo terug naar Bonaire vliegt.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef Ziet het volgende:
pas op, hij geefty je zo een kopstoot,
dan word ik para op hem
Gelijk naar de slager met dat beest...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef Ziet het volgende:
pas op, hij geefty je zo een kopstoot,
dan word ik para op hem
Het is toch eigelijk belachelijk,krijgen ze opdracht om een rondje te lopen met een paard.Heb nog het meest gelachen om de stem toen die heel boos was en dat ze verplicht in het badje moesten gaan zitten en Sylvia en Bart in de chill.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda gingen spontaan een rondje lopen met Tanner,
beetje jammer dat de cameraman al klaar stond in de tuin .........
Omdat we hier commentaar op de streams geven, niet op het wel en wee van users die hier posten.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom ?
er zijn cossen volgeschreven over hoe erruuggg die relasie wel niet was
dus nu wat relativerings vermogen en zelfreflectie is best op z'n plaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |