En dan vergeet ik nog:quote:
Joris komt toch die week of heeft Huub zijn eigen weer laten omlullen achter.Nou Claire nodig dan ook maar een ex uit.Bart kan jij niet gaan zogenaamd als ex van Claire.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
huub heeft hedda uitgenodigd en komt met allemaal kulargumenten bij Claire en ik kan zo voldoende argumente aanvoeren om haar niet uit te nodigen huub......maar ja claire begrijpt het natuurlijk allemaal ook weer zo goed........is ook zooooowwwwwww
Maar wat is er in de grond dan zoveel anders bij Amanda en Brian dan bij zoveel andere relaties(twee op de drie gaan uit elkaar)?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar.Nou dan zullen we maar zeggen ik ben blij dat ik nog nooit zo,n relatie heb gehad als Amanda en Brian.
Ach, het maakt niet uit, de meesten zullen alleen het door de douche rammen roepen als je ze vraagt naar de relatie tussen B&A, maar afgezien van het feit dat ze een zeer ongezonde relatie hebben, hebben ze wel een relatie.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan vergeet ik nog:
Je stuk ergeren aan de één of andere vreemde gewoonte of geluid van de ander
Niet de minste willen zijn (ego)
Agressie (normaal gesproken verbaal maar ik geef ze niet graag de kost waar het net iets verder gaat)
Die relaties zijn allemaal zo nep als het maar kan,ja ook die van Huub en Lieke en huub en Claire.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar wat is er in de grond dan zoveel anders bij Amanda en Brian dan bij zoveel andere relaties(twee op de drie gaan uit elkaar)?
Als ik Huub en Lieke er tegenover zet, dan zie ik totaal geen verschil, sterker nog, dat was nog veel smeriger vond ik, valser, doortrapter.....doordat die twee net iets slimmer waren.
Aan het eindresultaat doet het echter niets af....ze zijn uit elkaar, zoals ook Brian en Amanda uit elkaar zullen gaan (vermoed ik)
klopt niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die relaties zijn allemaal zo nep als het maar kan,ja ook die van Huub en Lieke en huub en Claire.
De relaties in die kooi zijn vooral gebaseerd op overleven in het spel en tijdverdrijf.
En dat is, buiten de laatste woorden die doorgestreept zijn, in de buitenwereld net zo vaak aan de hand. Gemakzucht, angst om het alleen te moeten doen, whatever, het doet velen besluiten om maar door te modderen van die één op de drie stellen die wel bij elkaar blijven. Maar, gelukkig zijn ze niet.....heel veel samen hebben ze ook niet. Althans, zo kijk ik er tegenaan.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die relaties zijn allemaal zo nep als het maar kan,ja ook die van Huub en Lieke en huub en Claire.
De relaties in die kooi zijn vooral gebaseerd op overleven in het spel en tijdverdrijf.
Zou kunnen kloppen,alleen in mijn omgeving en familie zijn het allemaal stabiele relaties.Er is heus wel eens mot,ook hier hoor,maar we zijn wel gelijkwaardig aan elkaar en vechten er voor.Ben denk een ouderwetse trut die al 15 jaar is getrouwd en nog elke dag gelukkig met mijn relatiequote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat is, buiten de laatste woorden die doorgestreept zijn, in de buitenwereld net zo vaak aan de hand. Gemakzucht, angst om het alleen te moeten doen, whatever, het doet velen besluiten om maar door te modderen van die één op de drie stellen die wel bij elkaar blijven. Maar, gelukkig zijn ze niet.....heel veel samen hebben ze ook niet. Althans, zo kijk ik er tegenaan.
Ik begrijp dat het wat te dicht bij komt.....en zal aan je verzoek voldoen.....quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
De relatie van Brian en Amanda, prima, maar kunnen we het daar verder bij houden.
Dat ging over dat lijstje van de 3 mensen die een week mogen komen en volgens mij gaan ze die 3 mensen verspreiden, dus het kan zijn dat Hedda 3 dagen komt, Huub zijn pa een dag en dan joris de rest. (als voorbeeld)quote:Op maandag 31 maart 2008 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
huub heeft hedda uitgenodigd en komt met allemaal kulargumenten bij Claire en ik kan zo voldoende argumente aanvoeren om haar niet uit te nodigen huub......maar ja claire begrijpt het natuurlijk allemaal ook weer zo goed........is ook zooooowwwwwww
Amper 20 jaarquote:
LOL. Heel even dacht ik dat het Amanda's pruik wasquote:Op maandag 31 maart 2008 15:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Fries achterpoten staan verkeerd
waarom ?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
Mag het nu gedaan zijn met de persoonlijke meningen en ervaringen wat betreft relaties, alsmede het oordelen over wat anderen hier 'roepen'?
De relatie van Brian en Amanda, prima, maar kunnen we het daar verder bij houden.
Amanda mocht willen dat die pruik er zo uit zagquote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Heel even dacht ik dat het Amanda's pruik was.
Kijk, zo zat Claire vanochtend stiekem te poepen. Schijtwijf.quote:
clair snapt jaap niet..quote:Op maandag 31 maart 2008 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verbazingwekkend is dat Jaap Claire dus echt helemaal niets te vertellen heeft.....en andersom blijft het ook stil van haar kant...
Het pak moet natuurlijk naar Kennie... daar mag geen hap uit genomen wordenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:29 schreef Ziet het volgende:
voor het eerst lig ik in een deuk om brian...
hij is bang voor tanner
en amanda moet hem goed vasthouden en opletten van hem
Ach zou wel leuk zijn, Tanner kan Brian zo'n harde trap verkopen dat hij zo terug naar Bonaire vliegt.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef Ziet het volgende:
pas op, hij geefty je zo een kopstoot,
dan word ik para op hem
Gelijk naar de slager met dat beest...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef Ziet het volgende:
pas op, hij geefty je zo een kopstoot,
dan word ik para op hem
Het is toch eigelijk belachelijk,krijgen ze opdracht om een rondje te lopen met een paard.Heb nog het meest gelachen om de stem toen die heel boos was en dat ze verplicht in het badje moesten gaan zitten en Sylvia en Bart in de chill.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda gingen spontaan een rondje lopen met Tanner,
beetje jammer dat de cameraman al klaar stond in de tuin .........
Omdat we hier commentaar op de streams geven, niet op het wel en wee van users die hier posten.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom ?
er zijn cossen volgeschreven over hoe erruuggg die relasie wel niet was
dus nu wat relativerings vermogen en zelfreflectie is best op z'n plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |