quote:Op zondag 30 maart 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
De zinnige bijdrage van Claire is het pizzabakken, de rest liet het afweten, met name Amanda. Zij wacht tot een ander die voor haar bakt.
Dit is echt triest aan het worden..Die heeft echt hulp nodig..quote:Op zondag 30 maart 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
Zo te zien wordt het echt weer niet gewassen. Ze zal toch die tomatensap er uit moeten spoelen?![]()
[ afbeelding ]
Ben je gek, niks aan de hand, gewoon de streams van die weghalen en tukken maar.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
Redaktie , maak die 2 ff wakker want volgens mij liggen ze te slapen !!
Het was toch duidelijk te zien dat haar hele achterkant onder het meel zat,quote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda wast maar 1 kant van de pruik...de rest heeft ze opgestoken.
Die andere 3 kwart is niet vies volgens Brian en hoeft dus niet gewassen te worden.
Nee hoor, dat is om zichzelf te bedwelmen.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marieke.![]()
Waarom ligt Brian als een bosmongool in haar pruik te snuiven? Moet hij ons ervan overtuigen dat het lekker ruikt ofzo?
[ afbeelding ]
Ja dacht ik ook ...quote:Op zondag 30 maart 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, niks aan de hand als je de streams van die 2 wegdraaid?
Die heeft echt zoals ze het zeggen een bad hairday/week/month..year?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk te zien dat haar hele achterkant onder het meel zat,
wat een ongelooflijk vies wijf!
Snap ook echt niet dat ze zo vies kan zijn.Ze heeft daar alle tijd om mooi te wezen en lekker te tutten.Enige wat ze doet is lagen plamuur opsmeren.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk te zien dat haar hele achterkant onder het meel zat,
wat een ongelooflijk vies wijf!
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
Ze stond wel te föhnen, maar ik zie geen nat haar
[ afbeelding ]
En Dementor eet ook pizza.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
Brian is inmiddels boven, Claire doet gezellig mee met pizzabakken, Amanda niet in beeld.
PeterNB geniet van Sergio.
Eet smakelijk.quote:
misschien gaat het wel naar eigengebakken brood ruikenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:06 schreef Ziet het volgende:
wat zou er gebeuren als je meel in je haar tangt?
Hou het op 300 ! Naad en Lieke waren freebees van achter... Succes er meequote:Op zondag 30 maart 2008 21:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat is het ook een viezerik he hij zegt ik ga betalen en dan doet hij net alsof hij het vergeet ,en dan vergeet de regie het ook en is ie mooi er weer doorheen geschoten de smiecht
dus REGIE die RAT moet nog 600 CP betalen !!!!!!
Is nicotine verslavend?quote:
450 dan, Lieke is discutabel, Nadia kwam voor een uur en Jaap vroeg ernaar en Amanda zei dus zelf dat het voor punten was en dan oom en tante van Brian nog 300quote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou het op 300 ! Naad en Lieke waren freebees van achter... Succes er mee
Als ik dgk_fan was zou ik zeggen dat ik hem muur-groot gingquote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Peter de pizzabakkerboy lover
Lekker makkelijk ook allemaal. Effe bellen voor een bossie. ECHTE vriendschap !!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Nena is morgen jarig, Amanda belt naar achter om te vragen of ze een bos bloemen kunnen laten bezorgen.
Hallo allemaal
En zo spontaan ookquote:Op zondag 30 maart 2008 21:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ook allemaal. Effe bellen voor een bossie. ECHTE vriendschap !!
Alweer een djquote:Op zondag 30 maart 2008 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Visite?
Weer iemand om Brian over de zeik te helpen?
Precies, weer een dj die voor Jan met de korte achternaam komt.....how sad.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Een dj dus!
Welke dj wilt er nu nog draaien in de kooi na de afgang van afgelopen vrijdag?
Dan wordt het weer eens tijd om de familie De Mol te gaan betalenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:57 schreef Carlaa het volgende:
err.. wat is er in vredesnaam met de streams aan de hand? ik heb lage kwaliteit zonder geluid!
Maar dan krijg je toch het betaal scherm voor je?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan wordt het weer eens tijd om de familie De Mol te gaan betalen
Niets mis met de mijnequote:Op zondag 30 maart 2008 21:57 schreef Carlaa het volgende:
err.. wat is er in vredesnaam met de streams aan de hand? ik heb lage kwaliteit zonder geluid!
Doe ff een CCquote:Op zondag 30 maart 2008 22:02 schreef dieenebart het volgende:
gelezen op het gastenboek van Claire:
"Huub draagt nog de ring van Hedda..."
Klopt dat?
Dat klopt, niks mis mee toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:02 schreef dieenebart het volgende:
Klopt dat?
Geen idee eerlijk gezegd. Ik kijk al vanaf juli 'semi-legaal'quote:Op zondag 30 maart 2008 22:00 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch het betaal scherm voor je?
Staat er in het gastenboek van Claire ook dat hupert de namen van 3 dames op zijn rug heeft staanquote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klopt, niks mis mee toch?![]()
Wat een kutmuziek draait die dj.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:02 schreef dieenebart het volgende:
Klopt dat?
Zonder drank gaat het saai worden.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
wat zit huub er uitgeblust bij, niet echt in een feeststemming
Hij wilde met Sergio het fotoboek kijken,maar Sergio moest weg van de buren.En Huub moest denk verplicht naar de chill.quote:
Slaat nergens meer op dit soort "feestjes", alleen Wicawdo danst en wordt gedoogd omdat José er niet zodat hij de zooi op kan ruimen. De keurslager is er ook is er ook weer......quote:
Not that I care, en dat van die tattoos was ik ook vergetenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ach kan er maar 1 ding over zeggen
laaje nie gek maakuh!!!!!
het is een drama..........ik zie slabek met matten rondzwiepen en claire met haar hoofd wiebelenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Not that I care, en dat van die tattoos was ik ook vergeten![]()
gebeurt verder weinig?
En Ricardo staat weer eens op de voorgrond met de allergrootste mondquote:Op zondag 30 maart 2008 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het is een drama..........ik zie slabek met matten rondzwiepen en claire met haar hoofd wiebelen
zoals die jongen zich op de dansvloer beweegt tsjah dat is ook dramatisch met die billen zo tegenelkaaraangeknepenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Ricardo staat weer eens op de voorgrond met de allergrootste mond
als het deze amusementswaarde heeft ,nou dan kan ik niet wachten............quote:Op zondag 30 maart 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Het zou Jaap niets verbazen als Huub meegaat naar het nieuwe reality-programma
Huub gaf Japio een paar hele duidelijke hints. Vooral niet zo negatief en sarcastisch optreden naar bepaalde mensen 'achter' en bij het boekingskantoor. Japio maakt die mensen gepast en ongepast belachelijk en Huub denkt dat hij daardoor veel sympathie en medewerking kwijt is geraakt.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Het zou Jaap niets verbazen als Huub meegaat naar het nieuwe reality-programma
Ik weet het, maar niemand heeft haar nummerquote:Op zondag 30 maart 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Nena is morgen jarig, Amanda belt naar achter om te vragen of ze een bos bloemen kunnen laten bezorgen.
Hallo allemaal
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar niemand heeft haar nummer![]()
![]()
Goede zomertijd allemaal
Waarom ziet Jaap haar niet zitten dan?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Suzanne, paaldanseres, wilde gastspeelster worden. Japio hoorde dat van haar en heeft direct bij ST (Stephan) van de FEBO geklaagd ....... Suzanne wordt dus geen gastspeelster meer.
Typisch Japio, alles, maar dan ook ALLES, kapot maken .....
ik zou het proberen op dr verjaardag als ik jou was, op dat nummer...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het nummer waarop ze bereikbaar is bedoel ik Guus
en iedereen is het niks-doen van LafJaap zatquote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef Borga het volgende:
Jaap is het slappe gelul van Held Huub zat
Als je goed op FOK had gelezen, dan had je helemaal in het begin haar nummer kunnen lezen. Ik heb het wel, maar zal het zeker niet hier plaatsen.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar niemand heeft haar nummer![]()
![]()
Goede zomertijd allemaal
dat nummer heb ik al aan ruud gegeven (PM), maar het schijnt dat ze niet opneemt...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je goed op FOK had gelezen, dan had je helemaal in het begin haar nummer kunnen lezen. Ik heb het wel, maar zal het zeker niet hier plaatsen.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je goed op FOK had gelezen, dan had je helemaal in het begin haar nummer kunnen lezen. Ik heb het wel, maar zal het zeker niet hier plaatsen.
Ik geloof nooit dat ze nummer nog steeds heeft als dat op FOK! heeft gestaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In een pm-etje naar Ruud dan? Of wil je het voor jezelf houden?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik ben het "tv-maken" van Jaap zat. Huub voreg ook al aan Jaap of ze een serieus gesprek gingen hebben of hij met zijn tv-moment bezig ging zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef Borga het volgende:
Jaap is het slappe gelul van Held Huub zat
Misschien is dat wel het nummer dat ik van Guus kreeg ( en ook gebeld heb). Niet bereikbaar... dan respecteer ik datquote:Op zondag 30 maart 2008 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ze nummer nog steeds heeft als dat op FOK! heeft gestaan.
Ik proef bij Huub een zekere irritatie over manier waarop Japio reageert. Of over de rug van wie en wat dan ook gewoon een TV-minuutje neemt, gepast of ongepast.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben het "tv-maken" van Jaap zat. Huub voreg ook al aan Jaap of ze een serieus gesprek gingen hebben of hij met zijn tv-moment bezig ging zijn.
Van mij kan Jaap naar huis, hij doet alleen nog maar voor spek en bonus mee.
En dat kan ik me helemaal voorstellen. Jaap zegt Huub's teammattie te zijn, maar tijdens eens serieus gesprek denkt hij alleen aan zijn tv-momenten. Daarbij zei Huub net al dat Jaap niet zo gauw mensen vertrouwd, maar Jaap is zelf ook niet te vertrouwen, en natuurlijk het is een spel waarin het ieder voor zich is, maar Jaap is zelf zo onbetrouwbaar als wat.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik proef bij Huub een zekere irritatie over manier waarop Japio reageert. Of over de rug van wie en wat dan ook gewoon een TV-minuutje neemt, gepast of ongepast.
Dat mag jij vinden. Maar ik vind dat er zoveel in zat dat de kans niet heeft gekregen om er uit te komen. Alleen al de uitspraken dat ze die doos van een Amanda al zo vaak voor erger behoed heeft. (meercellig wezenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef ericahysterica het volgende:
ruud ik zeg een bossie rode rozen voor Nena, omdat ze zo mooi is, maar god wat vond ik dat een indolent stuk vreten.........
jaap heeft goed begrepen dat zolang hij tv-minuutjes maakt, hij er niet uit gekickt wordt door achter. Alleen zou hij nu onderhand moeten begrijpen dat hij zo never nooit door de finale komt...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik proef bij Huub een zekere irritatie over manier waarop Japio reageert. Of over de rug van wie en wat dan ook gewoon een TV-minuutje neemt, gepast of ongepast.
indolentquote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef ericahysterica het volgende:
ruud ik zeg een bossie rode rozen voor Nena, omdat ze zo mooi is, maar god wat vond ik dat een indolent stuk vreten.........
Guus, ik ben geen Huub-fan, geen Brian-fan , om over de dozen maar te zwijgen... Ook geen Jaap-fan. Maar als ik moet kiezen uit drie kloothommels dan toch Jaapquote:Op zondag 30 maart 2008 22:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jaap heeft goed begrepen dat zolang hij tv-minuutjes maakt, hij er niet uit gekickt wordt door achter. Alleen zou hij nu onderhand moeten begrijpen dat hij zo never nooit door de finale komt...
Van mij mag ie vandaag nog zn spullen pakken, de niksnut.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
indolent
1. onverschillig, suf, traag, lusteloos
2. ongevoelig zijn voor pijn
3. iets wat geen pijn veroorzaakt
Ze heeft toevallig wel Brian heel hard geschopt
Okee, mooiquote:Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guus, ik ben geen Huub-fan, geen Brian-fan , om over de dozen maar te zwijgen... Ook geen Jaap-fan. Maar als ik moet kiezen uit drie kloothommels dan toch Jaap
Jaap heeft in het begin genoeg terror moment gemaakt!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Okee, mooi.
Maar waarom verdient hij dan iets? Waarmee heeft hij je 'gewonnen'? Hij zit ALTIJD op kantoor, en 90% van de tijd alleen. Wat is het laatste wat hij zelf bedacht heeft, bijvoorbeeld tegen B, A of H? Ik weet het niet meer... Wat is zijn laatste tv-momentje wat van hem is uitgegaan? Dus niet bij het tv-momentje van iemand anders gaan staan, maar een eigen tv-momentje? Ik weet het niet.
Hij zegt tegen huub dat ie gaat flippen tegen B en A wanneer ze met zn vieren zijn. Never nooit niet. Wat hij daarmee bedoeld is "jij moet claire wegstemmen".
Ik denk dat je voor jaap bent omdat de andere hebben laten zien dat ze fout zijn... Dat klopt, maar wat heeft jaap laten zien? Niks. Dus daarom is hij de betere keus? Ik vind van niet...
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die halve zool hangt weer de keurslager uit
zo'n maand of 9 geleden ongeveer ??quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap heeft in het begin genoeg terror moment gemaakt!
Vorig jaar zomer toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap heeft in het begin genoeg terror moment gemaakt!
Mooi, maar dat is eerder de Slager van de Balkanquote:
Het is vijf over 1.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe laat is het in godsnaam? Er is echt wat vaags loos hier. Teletekst zegt 11 uur, mijn wekkerradio 10 uur, en laptop geeft 12 uur aan
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe laat is het in godsnaam? Er is echt wat vaags loos hier. Teletekst zegt 11 uur, mijn wekkerradio 10 uur, en laptop geeft 12 uur aan
Hear Hearquote:Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guus, ik ben geen Huub-fan, geen Brian-fan , om over de dozen maar te zwijgen... Ook geen Jaap-fan. Maar als ik moet kiezen uit drie kloothommels dan toch Jaap
Nee de forumtijd loopt nog op vorig jaar wintertijd, het is nu dus 1:06.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het één en ander niet goed gegaan, het is 11 uur.
Toch?
als, alsquote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
Het is dat RTL de terror niet wilde hebben anders maakte Jaap nog steeds TV.
Zie je ergens als staanquote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als, als![]()
niet zo boeiend wie de schuld krijgt. dan bedenkt ie maar een andere manier om iets lauks te gaan doen.
Ik kots van Brian, Huubke met zijn enorm grote bek en alles neuken wat een gleuf heeft gun ik het ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Okee, mooi.
Maar waarom verdient hij dan iets? Waarmee heeft hij je 'gewonnen'? Hij zit ALTIJD op kantoor, en 90% van de tijd alleen. Wat is het laatste wat hij zelf bedacht heeft, bijvoorbeeld tegen B, A of H? Ik weet het niet meer... Wat is zijn laatste tv-momentje wat van hem is uitgegaan? Dus niet bij het tv-momentje van iemand anders gaan staan, maar een eigen tv-momentje? Ik weet het niet.
Hij zegt tegen huub dat ie gaat flippen tegen B en A wanneer ze met zn vieren zijn. Never nooit niet. Wat hij daarmee bedoeld is "jij moet claire wegstemmen".
Ik denk dat je voor jaap bent omdat de andere hebben laten zien dat ze fout zijn... Dat klopt, maar wat heeft jaap laten zien? Niks. Dus daarom is hij de betere keus? Ik vind van niet...
Waar bedoel je Kinga?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:12 schreef Kinga het volgende:
omg, wat een oetlul ben ik. Wist niet dat we een uur vooruit zijn gegaan. Ik denk al, wtf is hier aan de hand?!
Es ist mir ganz egal.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kots van Brian, Huubke met zijn enorm grote bek en alles neuken wat een gleuf heet gun ik het ook niet.
Jaap, die niks anders doet als TV-momentjes claimen verdient het ook al niet. Dan maar een van die meidenGeef jou visie dan maar
![]()
Dan toch maar iemand die af en toe eens na kan denken.Jaap dus...
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Claire : Huubje, Amanda heeft hier gewoon contactpunten voor betaald.
Zal me ook worst wezenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Es ist mir ganz egal.
Maar ik gun het niemand die maanden niks heeft uitgevoerd. Zelfs B en A maken veel en veel meer TV dan jaap.
Maar ja, Claire is ook een zoutzak die geen zak uitvreet, dus zij ook niet.
Bij mij gaat het denk ik tussen Huub en Amanda. Maar ik vind Amanda een ontzettend dom en gruwelendig irritant wijf (lief uitgedrukt).
Aber es ist mir ganz egal
en het liefst in je bedquote:Op zondag 30 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me ook worst wezenMaar Nenaatje.....
Al lang uit het oog maar nooit meer uit het hart
![]()
Zover ik het met streams zonder geluid heb kunnen volgen:quote:Op zondag 30 maart 2008 23:27 schreef avonne het volgende:
Beetje stomme vraag, misschien, maar gewoon voor de statistieken:
- Heeft Huub nog opmerkingen naar B&A gemaakt over hun relatie?
- Heeft Huub al een keer afgeluisterd?
- Hebben H&C nog wat jaloezie zitten wekken mbt het huwelijk?
(hadden ze zich allemaal voorgenomen)
oh, vertel !quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zover ik het met streams zonder geluid heb kunnen volgen:
1. Ja
2. Ja
3. Brian is niet meer te genieten vanaf dat hij er lucht van heeft gekregen.
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, vertel !
Wanneer en wat heeft Huub afgeluisterd?
Hij heeft een onuitwisbare indruk achter gelatenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef avonne het volgende:
o, de dj (wiens naam niemand kent) gaat weg.
Dollen en lol rond pizzatijd? Dat levert wel weer wat tv-beelden en fans op?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend niet interessant, de streams.
truste danquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb vandaag hier ergens gelezen dat hij de intentie daartoe had. Weet niet wanneer
![]()
Maar ik ben er nu weg van om om 4 uur mijn busje te laten ronken![]()
ik moet je wat PM-en maar dat gaat niet, wat nu?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dollen en lol rond pizzatijd? Dat levert wel weer wat tv-beelden op.
http://www.clipser.com/watch_video/138941&mvpageno=1
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
truste dan![]()
en alvast gefeliciteerd met nena dr verjaardag
ST z'n achternaam is Timmermans of zoiets. Bij de TV-uitzending staat z'n naam bij uitvoerend producent. Stijn heeft die functie nooit gehad, hij zat immers bij 'de spelleiding', de FEBO kortweg. De taak van producent is veel meer omvattend, dan praat je ook over camera's, geluid, techniek, logistiek. De rol van Stephan is 1e man na Flens (Zij is Directeur Talpa Productions)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus ST is Stephan , is hij de opvolger van Stijn, uitvoerend producent?
(Huub : Vreemd allemaal, Lieke 2 uren op visite, dag later Nadia, Amanda mocht mee met spullen kopen
voor Mike zijn huis en Brian brengt Dilana en Mike weg naar het nieuwe huis..........
Jaap : En allemaal goed gekeurd door ST.
Huub: Wat is er wel niet allemaal afgedeald, 4 freebees?
Claire : Huubje, Amanda heeft hier gewoon contactpunten voor betaald.)
"intentie" hmmmquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb vandaag hier ergens gelezen dat hij de intentie daartoe had. Weet niet wanneer
![]()
Maar ik ben er nu weg van om om 4 uur mijn busje te laten ronken![]()
bovenaan op de pagina op dit klikkenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet starten? Ik heb 5 berichten van modjes las ik elders,
maar weet niet hoe ik moet openen.
kan dat niet via de envelopje helemaal bovenaan de pagina?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet starten? Ik heb 5 berichten van modjes las ik elders,
Bedankt, ik had meer dit soort vragen , maar zag je minder, weet je of het klopt wat Jaap en Amandaquote:Op zondag 30 maart 2008 23:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ST z'n achternaam is Timmermans of zoiets.
De rol van Stephan is 1e man na Flens (Zij is Directeur Talpa Productions)
Bedankt, ach wat leuk, Gelukt, modje Paddy die schrijft dat ze de streamverslagen waardeert .quote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef avonne het volgende:
kan dat niet via de envelopje helemaal bovenaan de pagina?
Gewoon in haken zal ik maar zeggenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:49 schreef petraa het volgende:
Moet ik teruglezen! offe zeggen jullie haak maar in!
Goeieavond allemaal.
Klopt, ik ben wat minder hier omdat DGK vaak saai is. Maar je mag me altijd een PM sturen (PM moet je wel eerst op een of andere manier aanzetten)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, ik had meer dit soort vragen , maar zag je minder, weet je of het klopt wat Jaap en Amanda
zeggen dat er een halve finale komt , daarna nog een tv-uitzending en dan een 2 uur durende op 29 mei?
Lief Fluitertjequote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, ach wat leuk, Gelukt, modje Paddy die schrijft dat ze de streamverslagen waardeert .
Jaap is, voor zo ver dat mogelijk is in dat hok, veruit de normaalste.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef bosb het volgende:
hahaha die jaap spoort echt niet, wat een verhalen..
Toch vond ik de verhalen van z'n neef, konijnenfokker in Afrika, en z'n oom Piet Agoras een stukje beter !quote:
Ja, de groeten. Als die verhalen echt waar zijn is jaap echt wel een vreemde.... Wel een geweldige vreemde maargoed.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Jaap is, voor zo ver dat mogelijk is in dat hok, veruit de normaalste.
Klopt, denk dat dat het moment was dat ik het hardst om DGK gelachen heb. Die geweldige waarzegster.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch vond ik de verhalen van z'n neef, konijnenfokker in Afrika, en z'n oom Piet Agoras een stukje beter !
En de verhalen van de dierenambulancequote:Op maandag 31 maart 2008 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch vond ik de verhalen van z'n neef, konijnenfokker in Afrika, en z'n oom Piet Agoras een stukje beter !
die was geweldig idd......... tranen over mijn kakenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. En het succes was mede zo groot omdat die waarzegster 'n hele tijd niet eens in de gaten had dat ze vanaf de eerste seconde in de maling werd genomen.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:28 schreef Desii het volgende:
[..]
die was geweldig idd......... tranen over mijn kaken
Hoorde later Jaap zeggen dat het niet in de uitzending was geweest, om het beoogde publiek niet zou weten wie/wat Piet Agoras is/betekend
nee, die brief kwam ivm het gooien van het gebaksbordje van Huubquote:Op maandag 31 maart 2008 00:41 schreef Lady-night het volgende:
Die brief die ze gisteren kregen was dat niet meer een hint aan Brian gericht.....leek me wel!!
http://www.clipser.com/watch_video/137712&mvpageno=1
geen idee.... maar als ik goed begrijp hebben ze iets geblust met water en azijnquote:Op maandag 31 maart 2008 00:46 schreef bosb het volgende:
frituurpan ontploft???? ik was anders stream aan het volgen..
lijkt me ook....quote:Op maandag 31 maart 2008 00:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh wat een fucking fucking fucking domme mensen, elke mongool weet toch dat je hete olie niet met water moet behandelen
Nee, Amanda zat aan de tafel. Ricardo was in dit geval de schuldige.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:51 schreef Desii het volgende:
[..]
lijkt me ook....![]()
Maar het was Amanda
gas uitdraaien en deksel op de pan...was verstandiger geweest...... maar alles voor tievie
meen je dat........ ik vind zoveel dommigheid... teenkrommend irritantquote:Op maandag 31 maart 2008 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hilarisch ...... Ricardo begint de frituurolie met stoffer en blik op te vegen van de keukenvloer. Gaat heel goed met zo'n natuursteen vloer !
Jazeker. Hij staat een citroen uit te knijpen over de kooktafel ..... "Het desinfecteerd en geeft glans"quote:
Als Ricardo het achtereind van een varken ziet, dan doet hij er iets anders mee .....quote:Op maandag 31 maart 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
ricardo is dus ook zo dom als het achtereind van een varken...
Ricardo is een varkenquote:Op maandag 31 maart 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
ricardo is dus ook zo dom als het achtereind van een varken...
Ja hahaha, kijk ik net zie ik overspringende streamlocks en af en toe hoor een bezopen muts en een vage relnicht.quote:
En die vette meneer zit als eerste fricandellen met heul veul mayo en ketchup te vreten. En tussen twee happen door besteld hij een paar kroketten ! Die vette meneer wordt nog vetter !quote:Op maandag 31 maart 2008 01:11 schreef akveor het volgende:
Met dank aan die vette meneer
[ afbeelding ]
Hai Lady-Night, volgens mij mogen ze dat nooit meer, we krijgen een vage bruiloft, nog wat prachtige beelden van A en B en Japio vliegt als eerste nu de poort uit.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:14 schreef Lady-night het volgende:
Wanneer mogen H&J nu los op B&A??? Ik wacht erop???
Niet eerlijk!!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 maart 2008 01:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hai Lady-Night, volgens mij mogen ze dat nooit meer, we krijgen een vage bruiloft, nog wat prachtige beelden van A en B en Japio vliegt als eerste nu de poort uit.
Hier en daar een rijlesje, velen tandarts/dokterbezoekjes voor A en B, bezoek en uitjes voor A en B zonder punten en Huub gaat zich meer en meer vervelen.
Dat dus.
Ik was aan het teruglezen met de streams op de achtergrond en toen hoorde ik Jaap tegen Claire zeggen dat ST, Sven Teringlijer is. Ik weet niet of hij een geintje maakte.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ST z'n achternaam is Timmermans of zoiets. Bij de TV-uitzending staat z'n naam bij uitvoerend producent. Stijn heeft die functie nooit gehad, hij zat immers bij 'de spelleiding', de FEBO kortweg. De taak van producent is veel meer omvattend, dan praat je ook over camera's, geluid, techniek, logistiek. De rol van Stephan is 1e man na Flens (Zij is Directeur Talpa Productions)
Ja, dat was zeker een geintje. Sven bestaat wel, hij is de contactpersoon van Japio. Maar hij heeft echt wel een andere achternaam.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:23 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik was aan het teruglezen met de streams op de achtergrond en toen hoorde ik Jaap tegen Claire zeggen dat ST, Sven Teringlijer is. Ik weet niet of hij een geintje maakte.
Ik begrijp ook wel dat hij geen teringlijer heet van zijn achternaamquote:Op maandag 31 maart 2008 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker een geintje. Sven bestaat wel, hij is de contactpersoon van Japio. Maar hij heeft echt wel een andere achternaam.
Owww dan is het moet een douche nemen....quote:Op maandag 31 maart 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
Amanda gaat een douche nemen, ah ze wil sex
ST.... is waarschijnlijk ene Stephan (timmermans???)quote:Op maandag 31 maart 2008 01:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat hij geen teringlijer heet van zijn achternaam, maar ik dacht dat ze misschien ene Sven zo aanduidden. Maar goed, zal idd wel een geintje zijn.
jaap kan het nietquote:Op maandag 31 maart 2008 01:14 schreef Lady-night het volgende:
Wanneer mogen H&J nu los op B&A??? Ik wacht erop???
Ik las het al, toch bedankt.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:33 schreef Desii het volgende:
[..]
ST.... is waarschijnlijk ene Stephan (timmermans???)
Moet ik ineens denken aan die discussie toen Huub hem betrapte.... hele verhalen over calorieën... en hoe weinig er wel niet in zat. Met de theorie zit het wel goed... maar verder....quote:Op maandag 31 maart 2008 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En die vette meneer vreet nog maar een bakje ijs na ......... Na die drie extra kroketten !
Dit doet me denken aan een hele beroemde uitspraak van Jan. L.A. van de Snepscheut :quote:Op maandag 31 maart 2008 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet ik ineens denken aan die discussie toen Huub hem betrapte.... hele verhalen over calorieën... en hoe weinig er wel niet in zat. Met de theorie zit het wel goed... maar verder....
puppy lovequote:Op maandag 31 maart 2008 02:01 schreef Prospera het volgende:
Amanda gilt: Brian
oh Brian wat je doet, oe dat doe je goed.
Tegen Brian onder de douche
Brian, Brihan
Die meid is echt verliefd.
[ afbeelding ]
Mooie uitspraak!quote:Op maandag 31 maart 2008 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een hele beroemde uitspraak van Jan. L.A. van de Snepscheut :
"In theory, there is no difference between theory and practice, but in practice, there is"
Jan. L.A. van de Snepscheut is een Amerikaanse wetenschapper, van oorsprong Nederlander
Na 5 relaties niet meerquote:
Google maar even, veel referentie's en zelfs een Wiki-pagina over hem .......quote:Op maandag 31 maart 2008 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie uitspraak!
Thanks voor de uitleg... Nooit van gehoord. Ik moest, nav die naam, denken aan een karakter van Wim T. Schippers... lol
Boeiend, Het voorspel heeft nog geen 5 minuten geduurd en zijn leuter hangt er alweer in!quote:Op maandag 31 maart 2008 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Na 5 relaties niet meer![]()
Ricardo: ik hoop dat de nieuwe gastspeler een jongen is, eentje die van alle markten thuis is.
Amanda wordt weer achterlangs genomen.
Euh heeft hij een bacopuni in zijn gezicht![]()
Hij doet life verslag van het neukgebeuren
"Kein Tierchen so froh wie ein Spermatoso"quote:Op maandag 31 maart 2008 02:12 schreef Lady-night het volgende:
Echt.....beesten zijn er niets bij....vergeleken met die twee......walgelijk
quote:Op maandag 31 maart 2008 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Google maar even, veel referentie's en zelfs een Wiki-pagina over hem .......
..... en als je ziet waar hij heeft gewerkt en weet waar ik werk, dan snap je waarom ik hem kende.
Die is leukquote:Op maandag 31 maart 2008 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Kein Tierchen so froh wie ein Spermatoso"
Niets erger dan vrouwen van 40 of 50+ die zich gedragen als bakvissen....quote:Op maandag 31 maart 2008 02:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste Huubfans 40 of 50+
misschien geeft hij haar wel een derde orgasme, in wat, 13 maanden tijd?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:20 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft voorspel gekregen van Brian en ze geniet in elk geval, goed zo Brian, je kan het
Nee, in december had ze er al 3 gehad.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:25 schreef miesy het volgende:
[..]
misschien geeft hij haar wel een derde orgasme, in wat, 13 maanden tijd?
woah!
Ow dat filmpje van Man bijt hondquote:Op maandag 31 maart 2008 02:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets erger dan vrouwen van 40 of 50+ die zich gedragen als bakvissen....![]()
(En de Libelle lezen)
OMG...lucky girlquote:Op maandag 31 maart 2008 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, in december had ze er al 3 gehad.
hij zei vandaag nog tegen jaap dat zijn voornaamste reden om hem erin te houden was zodatquote:Op maandag 31 maart 2008 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij zit Huub heel hard te piekeren hoe nu verder te gaan !
Hij leek vanavond zich te ergeren aan Japio, maar durft hij hem weg te sturen ?
Heeft hij voldoende steun van Claire in het eindspel ? of zal ze hem een loer draaien ?
Zal een (fake?) trouwpartij hem 'punten opleveren' in het eindspel of wellicht 'stemmen kosten' ?
Wat denk jezelf?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft hij voldoende steun van Claire in het eindspel ? of zal ze hem een loer draaien ?
Zal een (fake?) trouwpartij hem 'punten opleveren' in het eindspel of wellicht 'stemmen kosten' ?
Wat wil je dan, dat ze "AFSTAND" roepen ? ...... Hoewel, dat mag wel volgens de spelregels ......quote:Op maandag 31 maart 2008 02:34 schreef Prospera het volgende:
Werkelijk van de gekke dat je neukt, terwijl op 2 meter afstand mensen rondlopen
Het lukt Huub niet om Jaap tot aktie te bewegen.... persoonlijk zou ikhem as ontslag ronde weggesturen. Ik vind hem te gemaakt. Ik denk dat het eindspel individueel is dus dan maakt het niet veel uit. Het wachten is of ze weker weten dat april de laatste is. Persoonlijk denk ik het wel. Daarna komt er denk ik een oprotpremie voor nummer 4 zonder dat de ander gevaar loopt.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik zie Jaap alleen maar wachten om Huub een loer te draaien. Hij praat Huub wat naar de mond en laat hem in die waan. Ik denk dat Huub wel doorheeft wat jaap van Plan is.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:37 schreef miesy het volgende:
[..]
hij zei vandaag nog tegen jaap dat zijn voornaamste reden om hem erin te houden was zodat
hij en jaap in de finale keihard tegen B en A gaan spelen. jaap laat huub denken dat dat dan ook
gaat gebeuren maar ikzelf geloof daar helemaal niets van. als er iemand is die in de afgelopen
vele maanden tegewerking van jaap heeft gehad, dan is dat huub wel. en waarom zou dat opeens veranderen?
Ik denk dat kiezen voor Claire slecht is, kiezen voor Japio nog slechter. Van Japio weet hij inmiddels heel zeker dat hij 100% onbetrouwbaar is.quote:
ik zou dat niet eens kunnen verdragen, een neukend stel naast mijn bed...getverquote:Op maandag 31 maart 2008 02:34 schreef Prospera het volgende:
Werkelijk van de gekke dat je neukt, terwijl op 2 meter afstand mensen rondlopen
ik hoop het maar..dat pleziertje gun ik jaap niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie Jaap alleen maar wachten om Huub een loer te draaien. Hij praat Huub wat naar de mond en laat hem in die waan. Ik denk dat Huub wel doorheeft wat jaap van Plan is.
Nee iid omgekeerd ook niet.. Privacy .. Maar goed ik zou me ook niet opgeven voor zoietsquote:Op maandag 31 maart 2008 02:41 schreef miesy het volgende:
[..]
ik zou dat niet eens kunnen verdragen, een neukend stel naast mijn bed...getver
Maar Jaapje heeft geen andere optie dan Huub en heeft zeker de buren niet achter hem staan.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat kiezen voor Claire slecht is, kiezen voor Japio nog slechter. Van Japio weet hij inmiddels heel zeker dat hij 100% onbetrouwbaar is.
De afgelopen dagen had ik het idee dat Brian ook aan Jaap dacht. Hup Amanda dumpen in de hoop dat de A SMS-ers overlopen naar B.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar Jaapje heeft geen andere optie dan Huub en heeft zeker de buren niet achter hem staan.
Top Prospera.... Vol? Nee dus.... nog eentje.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:46 schreef Prospera het volgende:
Shit, het einde is er al, ik gooi er een nieuwe in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |