quote:Op zondag 30 maart 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
De zinnige bijdrage van Claire is het pizzabakken, de rest liet het afweten, met name Amanda. Zij wacht tot een ander die voor haar bakt.
Dit is echt triest aan het worden..Die heeft echt hulp nodig..quote:Op zondag 30 maart 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
Zo te zien wordt het echt weer niet gewassen. Ze zal toch die tomatensap er uit moeten spoelen?![]()
[ afbeelding ]
Ben je gek, niks aan de hand, gewoon de streams van die weghalen en tukken maar.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
Redaktie , maak die 2 ff wakker want volgens mij liggen ze te slapen !!
Het was toch duidelijk te zien dat haar hele achterkant onder het meel zat,quote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda wast maar 1 kant van de pruik...de rest heeft ze opgestoken.
Die andere 3 kwart is niet vies volgens Brian en hoeft dus niet gewassen te worden.
Nee hoor, dat is om zichzelf te bedwelmen.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marieke.![]()
Waarom ligt Brian als een bosmongool in haar pruik te snuiven? Moet hij ons ervan overtuigen dat het lekker ruikt ofzo?
[ afbeelding ]
Ja dacht ik ook ...quote:Op zondag 30 maart 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, niks aan de hand als je de streams van die 2 wegdraaid?
Die heeft echt zoals ze het zeggen een bad hairday/week/month..year?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk te zien dat haar hele achterkant onder het meel zat,
wat een ongelooflijk vies wijf!
Snap ook echt niet dat ze zo vies kan zijn.Ze heeft daar alle tijd om mooi te wezen en lekker te tutten.Enige wat ze doet is lagen plamuur opsmeren.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk te zien dat haar hele achterkant onder het meel zat,
wat een ongelooflijk vies wijf!
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
Ze stond wel te föhnen, maar ik zie geen nat haar
[ afbeelding ]
En Dementor eet ook pizza.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
Brian is inmiddels boven, Claire doet gezellig mee met pizzabakken, Amanda niet in beeld.
PeterNB geniet van Sergio.
Eet smakelijk.quote:
misschien gaat het wel naar eigengebakken brood ruikenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:06 schreef Ziet het volgende:
wat zou er gebeuren als je meel in je haar tangt?
Hou het op 300 ! Naad en Lieke waren freebees van achter... Succes er meequote:Op zondag 30 maart 2008 21:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat is het ook een viezerik he hij zegt ik ga betalen en dan doet hij net alsof hij het vergeet ,en dan vergeet de regie het ook en is ie mooi er weer doorheen geschoten de smiecht
dus REGIE die RAT moet nog 600 CP betalen !!!!!!
Is nicotine verslavend?quote:
450 dan, Lieke is discutabel, Nadia kwam voor een uur en Jaap vroeg ernaar en Amanda zei dus zelf dat het voor punten was en dan oom en tante van Brian nog 300quote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou het op 300 ! Naad en Lieke waren freebees van achter... Succes er mee
Als ik dgk_fan was zou ik zeggen dat ik hem muur-groot gingquote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Peter de pizzabakkerboy lover
Lekker makkelijk ook allemaal. Effe bellen voor een bossie. ECHTE vriendschap !!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Nena is morgen jarig, Amanda belt naar achter om te vragen of ze een bos bloemen kunnen laten bezorgen.
Hallo allemaal
En zo spontaan ookquote:Op zondag 30 maart 2008 21:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ook allemaal. Effe bellen voor een bossie. ECHTE vriendschap !!
Alweer een djquote:Op zondag 30 maart 2008 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Visite?
Weer iemand om Brian over de zeik te helpen?
Precies, weer een dj die voor Jan met de korte achternaam komt.....how sad.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Een dj dus!
Welke dj wilt er nu nog draaien in de kooi na de afgang van afgelopen vrijdag?
Dan wordt het weer eens tijd om de familie De Mol te gaan betalenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:57 schreef Carlaa het volgende:
err.. wat is er in vredesnaam met de streams aan de hand? ik heb lage kwaliteit zonder geluid!
Maar dan krijg je toch het betaal scherm voor je?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan wordt het weer eens tijd om de familie De Mol te gaan betalen
Niets mis met de mijnequote:Op zondag 30 maart 2008 21:57 schreef Carlaa het volgende:
err.. wat is er in vredesnaam met de streams aan de hand? ik heb lage kwaliteit zonder geluid!
Doe ff een CCquote:Op zondag 30 maart 2008 22:02 schreef dieenebart het volgende:
gelezen op het gastenboek van Claire:
"Huub draagt nog de ring van Hedda..."
Klopt dat?
Dat klopt, niks mis mee toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:02 schreef dieenebart het volgende:
Klopt dat?
Geen idee eerlijk gezegd. Ik kijk al vanaf juli 'semi-legaal'quote:Op zondag 30 maart 2008 22:00 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch het betaal scherm voor je?
Staat er in het gastenboek van Claire ook dat hupert de namen van 3 dames op zijn rug heeft staanquote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klopt, niks mis mee toch?![]()
Wat een kutmuziek draait die dj.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:02 schreef dieenebart het volgende:
Klopt dat?
Zonder drank gaat het saai worden.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
wat zit huub er uitgeblust bij, niet echt in een feeststemming
Hij wilde met Sergio het fotoboek kijken,maar Sergio moest weg van de buren.En Huub moest denk verplicht naar de chill.quote:
Slaat nergens meer op dit soort "feestjes", alleen Wicawdo danst en wordt gedoogd omdat José er niet zodat hij de zooi op kan ruimen. De keurslager is er ook is er ook weer......quote:
Not that I care, en dat van die tattoos was ik ook vergetenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ach kan er maar 1 ding over zeggen
laaje nie gek maakuh!!!!!
het is een drama..........ik zie slabek met matten rondzwiepen en claire met haar hoofd wiebelenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Not that I care, en dat van die tattoos was ik ook vergeten![]()
gebeurt verder weinig?
En Ricardo staat weer eens op de voorgrond met de allergrootste mondquote:Op zondag 30 maart 2008 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het is een drama..........ik zie slabek met matten rondzwiepen en claire met haar hoofd wiebelen
zoals die jongen zich op de dansvloer beweegt tsjah dat is ook dramatisch met die billen zo tegenelkaaraangeknepenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Ricardo staat weer eens op de voorgrond met de allergrootste mond
als het deze amusementswaarde heeft ,nou dan kan ik niet wachten............quote:Op zondag 30 maart 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Het zou Jaap niets verbazen als Huub meegaat naar het nieuwe reality-programma
Huub gaf Japio een paar hele duidelijke hints. Vooral niet zo negatief en sarcastisch optreden naar bepaalde mensen 'achter' en bij het boekingskantoor. Japio maakt die mensen gepast en ongepast belachelijk en Huub denkt dat hij daardoor veel sympathie en medewerking kwijt is geraakt.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Het zou Jaap niets verbazen als Huub meegaat naar het nieuwe reality-programma
Ik weet het, maar niemand heeft haar nummerquote:Op zondag 30 maart 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Nena is morgen jarig, Amanda belt naar achter om te vragen of ze een bos bloemen kunnen laten bezorgen.
Hallo allemaal
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar niemand heeft haar nummer![]()
![]()
Goede zomertijd allemaal
Waarom ziet Jaap haar niet zitten dan?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Suzanne, paaldanseres, wilde gastspeelster worden. Japio hoorde dat van haar en heeft direct bij ST (Stephan) van de FEBO geklaagd ....... Suzanne wordt dus geen gastspeelster meer.
Typisch Japio, alles, maar dan ook ALLES, kapot maken .....
ik zou het proberen op dr verjaardag als ik jou was, op dat nummer...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het nummer waarop ze bereikbaar is bedoel ik Guus
en iedereen is het niks-doen van LafJaap zatquote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef Borga het volgende:
Jaap is het slappe gelul van Held Huub zat
Als je goed op FOK had gelezen, dan had je helemaal in het begin haar nummer kunnen lezen. Ik heb het wel, maar zal het zeker niet hier plaatsen.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar niemand heeft haar nummer![]()
![]()
Goede zomertijd allemaal
dat nummer heb ik al aan ruud gegeven (PM), maar het schijnt dat ze niet opneemt...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je goed op FOK had gelezen, dan had je helemaal in het begin haar nummer kunnen lezen. Ik heb het wel, maar zal het zeker niet hier plaatsen.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je goed op FOK had gelezen, dan had je helemaal in het begin haar nummer kunnen lezen. Ik heb het wel, maar zal het zeker niet hier plaatsen.
Ik geloof nooit dat ze nummer nog steeds heeft als dat op FOK! heeft gestaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In een pm-etje naar Ruud dan? Of wil je het voor jezelf houden?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik ben het "tv-maken" van Jaap zat. Huub voreg ook al aan Jaap of ze een serieus gesprek gingen hebben of hij met zijn tv-moment bezig ging zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef Borga het volgende:
Jaap is het slappe gelul van Held Huub zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |