Haar mascara moet opnieuw, kwestie van pioriteiten, het meel zit aan de achterkant.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:50 schreef Kinga het volgende:
Die witte plek op die pruik achter![]()
Die blijft 4 dagen zitten.
Walgelijk figuur...zelf niet in staat iets te creeëren en lift mee op een anders zijn TV momentjes... ff domme kop trekkenen weer klaar.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:45 schreef Kinga het volgende:
Jaap heeft weer 'doorgekregen' dat er een tv moment gaande is.
Excuses voor late reactie, ik zit de cos door te lezen, deze oom (vaderskant) en tante waren ookquote:Op zondag 30 maart 2008 17:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Stem van die vrouw lijkt op die van Netty
Ik dacht eigenlijk dat Brian de geur van die pruik onverdraaglijk vindt en er daarom expres meel in gooit, nu moet ze 'm wel wassen.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Excuses voor late reactie, ik zit de cos door te lezen, deze oom (vaderskant) en tante waren ook
17 februari bij K1 MAX. Ze staan op de foto op een van de K1 max wedstrijdfoto's .
Nou dit meel gooien lijkt wel het de scene van 2 weken geleden van het appeltaart bakken,
Huub kreeg een productie-telefoontje en ging met meel gooien.......![]()
Orginele actie he?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Excuses voor late reactie, ik zit de cos door te lezen, deze oom (vaderskant) en tante waren ook
17 februari bij K1 MAX. Ze staan op de foto op een van de K1 max wedstrijdfoto's .
Nou dit meel gooien lijkt wel het de scene van 2 weken geleden van het appeltaart bakken,
Als het zo is, kan hem geen ongelijk gevenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
Dus Brian heeft meel en tomatensap over de pruik van Amanda gegooid zodat ze hem eindelijk eens gaat wassen?
En Brian en Amanda vonden dat toen echt een heel belachelijk gedoequote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ach, pruiken werden in vroegere tijden ook flink gepoederd ... en ook toen stonken de dragers doorgaans een uur in de wind.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat ze heur haar niet gaat wassen.....![]()
Is Brian dronken of gedrogeerd?
Omdat ze toen de hoofdrol niet hadden, nu zal het wel orgineel zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Brian en Amanda vonden dat toen echt een heel belachelijk gedoe
Nee die silicone zakken zijn lek,heeft die tering RAT gedaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:19 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda zegt: Kijk hier (toont haar borst)
allemaal aders gesprongen..
' Hoe dan?' vraagt Brian
Amanda: ' door de sex'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |