quote:Op zondag 30 maart 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
De zinnige bijdrage van Claire is het pizzabakken, de rest liet het afweten, met name Amanda. Zij wacht tot een ander die voor haar bakt.
Dit is echt triest aan het worden..Die heeft echt hulp nodig..quote:Op zondag 30 maart 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
Zo te zien wordt het echt weer niet gewassen. Ze zal toch die tomatensap er uit moeten spoelen?![]()
[ afbeelding ]
Ben je gek, niks aan de hand, gewoon de streams van die weghalen en tukken maar.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
Redaktie , maak die 2 ff wakker want volgens mij liggen ze te slapen !!
Het was toch duidelijk te zien dat haar hele achterkant onder het meel zat,quote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda wast maar 1 kant van de pruik...de rest heeft ze opgestoken.
Die andere 3 kwart is niet vies volgens Brian en hoeft dus niet gewassen te worden.
Nee hoor, dat is om zichzelf te bedwelmen.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marieke.![]()
Waarom ligt Brian als een bosmongool in haar pruik te snuiven? Moet hij ons ervan overtuigen dat het lekker ruikt ofzo?
[ afbeelding ]
Ja dacht ik ook ...quote:Op zondag 30 maart 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, niks aan de hand als je de streams van die 2 wegdraaid?
Die heeft echt zoals ze het zeggen een bad hairday/week/month..year?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk te zien dat haar hele achterkant onder het meel zat,
wat een ongelooflijk vies wijf!
Snap ook echt niet dat ze zo vies kan zijn.Ze heeft daar alle tijd om mooi te wezen en lekker te tutten.Enige wat ze doet is lagen plamuur opsmeren.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk te zien dat haar hele achterkant onder het meel zat,
wat een ongelooflijk vies wijf!
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
Ze stond wel te föhnen, maar ik zie geen nat haar
[ afbeelding ]
En Dementor eet ook pizza.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
Brian is inmiddels boven, Claire doet gezellig mee met pizzabakken, Amanda niet in beeld.
PeterNB geniet van Sergio.
Eet smakelijk.quote:
misschien gaat het wel naar eigengebakken brood ruikenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:06 schreef Ziet het volgende:
wat zou er gebeuren als je meel in je haar tangt?
Hou het op 300 ! Naad en Lieke waren freebees van achter... Succes er meequote:Op zondag 30 maart 2008 21:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat is het ook een viezerik he hij zegt ik ga betalen en dan doet hij net alsof hij het vergeet ,en dan vergeet de regie het ook en is ie mooi er weer doorheen geschoten de smiecht
dus REGIE die RAT moet nog 600 CP betalen !!!!!!
Is nicotine verslavend?quote:
450 dan, Lieke is discutabel, Nadia kwam voor een uur en Jaap vroeg ernaar en Amanda zei dus zelf dat het voor punten was en dan oom en tante van Brian nog 300quote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou het op 300 ! Naad en Lieke waren freebees van achter... Succes er mee
Als ik dgk_fan was zou ik zeggen dat ik hem muur-groot gingquote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Peter de pizzabakkerboy lover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |