dat nummer heb ik al aan ruud gegeven (PM), maar het schijnt dat ze niet opneemt...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je goed op FOK had gelezen, dan had je helemaal in het begin haar nummer kunnen lezen. Ik heb het wel, maar zal het zeker niet hier plaatsen.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je goed op FOK had gelezen, dan had je helemaal in het begin haar nummer kunnen lezen. Ik heb het wel, maar zal het zeker niet hier plaatsen.
Ik geloof nooit dat ze nummer nog steeds heeft als dat op FOK! heeft gestaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In een pm-etje naar Ruud dan? Of wil je het voor jezelf houden?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik ben het "tv-maken" van Jaap zat. Huub voreg ook al aan Jaap of ze een serieus gesprek gingen hebben of hij met zijn tv-moment bezig ging zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:38 schreef Borga het volgende:
Jaap is het slappe gelul van Held Huub zat
Misschien is dat wel het nummer dat ik van Guus kreeg ( en ook gebeld heb). Niet bereikbaar... dan respecteer ik datquote:Op zondag 30 maart 2008 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ze nummer nog steeds heeft als dat op FOK! heeft gestaan.
Ik proef bij Huub een zekere irritatie over manier waarop Japio reageert. Of over de rug van wie en wat dan ook gewoon een TV-minuutje neemt, gepast of ongepast.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben het "tv-maken" van Jaap zat. Huub voreg ook al aan Jaap of ze een serieus gesprek gingen hebben of hij met zijn tv-moment bezig ging zijn.
Van mij kan Jaap naar huis, hij doet alleen nog maar voor spek en bonus mee.
En dat kan ik me helemaal voorstellen. Jaap zegt Huub's teammattie te zijn, maar tijdens eens serieus gesprek denkt hij alleen aan zijn tv-momenten. Daarbij zei Huub net al dat Jaap niet zo gauw mensen vertrouwd, maar Jaap is zelf ook niet te vertrouwen, en natuurlijk het is een spel waarin het ieder voor zich is, maar Jaap is zelf zo onbetrouwbaar als wat.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik proef bij Huub een zekere irritatie over manier waarop Japio reageert. Of over de rug van wie en wat dan ook gewoon een TV-minuutje neemt, gepast of ongepast.
Dat mag jij vinden. Maar ik vind dat er zoveel in zat dat de kans niet heeft gekregen om er uit te komen. Alleen al de uitspraken dat ze die doos van een Amanda al zo vaak voor erger behoed heeft. (meercellig wezenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef ericahysterica het volgende:
ruud ik zeg een bossie rode rozen voor Nena, omdat ze zo mooi is, maar god wat vond ik dat een indolent stuk vreten.........
jaap heeft goed begrepen dat zolang hij tv-minuutjes maakt, hij er niet uit gekickt wordt door achter. Alleen zou hij nu onderhand moeten begrijpen dat hij zo never nooit door de finale komt...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik proef bij Huub een zekere irritatie over manier waarop Japio reageert. Of over de rug van wie en wat dan ook gewoon een TV-minuutje neemt, gepast of ongepast.
indolentquote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef ericahysterica het volgende:
ruud ik zeg een bossie rode rozen voor Nena, omdat ze zo mooi is, maar god wat vond ik dat een indolent stuk vreten.........
Guus, ik ben geen Huub-fan, geen Brian-fan , om over de dozen maar te zwijgen... Ook geen Jaap-fan. Maar als ik moet kiezen uit drie kloothommels dan toch Jaapquote:Op zondag 30 maart 2008 22:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jaap heeft goed begrepen dat zolang hij tv-minuutjes maakt, hij er niet uit gekickt wordt door achter. Alleen zou hij nu onderhand moeten begrijpen dat hij zo never nooit door de finale komt...
Van mij mag ie vandaag nog zn spullen pakken, de niksnut.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
indolent
1. onverschillig, suf, traag, lusteloos
2. ongevoelig zijn voor pijn
3. iets wat geen pijn veroorzaakt
Ze heeft toevallig wel Brian heel hard geschopt
Okee, mooiquote:Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guus, ik ben geen Huub-fan, geen Brian-fan , om over de dozen maar te zwijgen... Ook geen Jaap-fan. Maar als ik moet kiezen uit drie kloothommels dan toch Jaap
Jaap heeft in het begin genoeg terror moment gemaakt!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Okee, mooi.
Maar waarom verdient hij dan iets? Waarmee heeft hij je 'gewonnen'? Hij zit ALTIJD op kantoor, en 90% van de tijd alleen. Wat is het laatste wat hij zelf bedacht heeft, bijvoorbeeld tegen B, A of H? Ik weet het niet meer... Wat is zijn laatste tv-momentje wat van hem is uitgegaan? Dus niet bij het tv-momentje van iemand anders gaan staan, maar een eigen tv-momentje? Ik weet het niet.
Hij zegt tegen huub dat ie gaat flippen tegen B en A wanneer ze met zn vieren zijn. Never nooit niet. Wat hij daarmee bedoeld is "jij moet claire wegstemmen".
Ik denk dat je voor jaap bent omdat de andere hebben laten zien dat ze fout zijn... Dat klopt, maar wat heeft jaap laten zien? Niks. Dus daarom is hij de betere keus? Ik vind van niet...
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die halve zool hangt weer de keurslager uit
zo'n maand of 9 geleden ongeveer ??quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap heeft in het begin genoeg terror moment gemaakt!
Vorig jaar zomer toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap heeft in het begin genoeg terror moment gemaakt!
Mooi, maar dat is eerder de Slager van de Balkanquote:
Het is vijf over 1.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe laat is het in godsnaam? Er is echt wat vaags loos hier. Teletekst zegt 11 uur, mijn wekkerradio 10 uur, en laptop geeft 12 uur aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |