quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe laat is het in godsnaam? Er is echt wat vaags loos hier. Teletekst zegt 11 uur, mijn wekkerradio 10 uur, en laptop geeft 12 uur aan
Hear Hearquote:Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guus, ik ben geen Huub-fan, geen Brian-fan , om over de dozen maar te zwijgen... Ook geen Jaap-fan. Maar als ik moet kiezen uit drie kloothommels dan toch Jaap
Nee de forumtijd loopt nog op vorig jaar wintertijd, het is nu dus 1:06.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het één en ander niet goed gegaan, het is 11 uur.
Toch?
als, alsquote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
Het is dat RTL de terror niet wilde hebben anders maakte Jaap nog steeds TV.
Zie je ergens als staanquote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als, als![]()
niet zo boeiend wie de schuld krijgt. dan bedenkt ie maar een andere manier om iets lauks te gaan doen.
Ik kots van Brian, Huubke met zijn enorm grote bek en alles neuken wat een gleuf heeft gun ik het ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Okee, mooi.
Maar waarom verdient hij dan iets? Waarmee heeft hij je 'gewonnen'? Hij zit ALTIJD op kantoor, en 90% van de tijd alleen. Wat is het laatste wat hij zelf bedacht heeft, bijvoorbeeld tegen B, A of H? Ik weet het niet meer... Wat is zijn laatste tv-momentje wat van hem is uitgegaan? Dus niet bij het tv-momentje van iemand anders gaan staan, maar een eigen tv-momentje? Ik weet het niet.
Hij zegt tegen huub dat ie gaat flippen tegen B en A wanneer ze met zn vieren zijn. Never nooit niet. Wat hij daarmee bedoeld is "jij moet claire wegstemmen".
Ik denk dat je voor jaap bent omdat de andere hebben laten zien dat ze fout zijn... Dat klopt, maar wat heeft jaap laten zien? Niks. Dus daarom is hij de betere keus? Ik vind van niet...
Waar bedoel je Kinga?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:12 schreef Kinga het volgende:
omg, wat een oetlul ben ik. Wist niet dat we een uur vooruit zijn gegaan. Ik denk al, wtf is hier aan de hand?!
Es ist mir ganz egal.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kots van Brian, Huubke met zijn enorm grote bek en alles neuken wat een gleuf heet gun ik het ook niet.
Jaap, die niks anders doet als TV-momentjes claimen verdient het ook al niet. Dan maar een van die meidenGeef jou visie dan maar
![]()
Dan toch maar iemand die af en toe eens na kan denken.Jaap dus...
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Claire : Huubje, Amanda heeft hier gewoon contactpunten voor betaald.
Zal me ook worst wezenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Es ist mir ganz egal.
Maar ik gun het niemand die maanden niks heeft uitgevoerd. Zelfs B en A maken veel en veel meer TV dan jaap.
Maar ja, Claire is ook een zoutzak die geen zak uitvreet, dus zij ook niet.
Bij mij gaat het denk ik tussen Huub en Amanda. Maar ik vind Amanda een ontzettend dom en gruwelendig irritant wijf (lief uitgedrukt).
Aber es ist mir ganz egal
en het liefst in je bedquote:Op zondag 30 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me ook worst wezenMaar Nenaatje.....
Al lang uit het oog maar nooit meer uit het hart
![]()
Zover ik het met streams zonder geluid heb kunnen volgen:quote:Op zondag 30 maart 2008 23:27 schreef avonne het volgende:
Beetje stomme vraag, misschien, maar gewoon voor de statistieken:
- Heeft Huub nog opmerkingen naar B&A gemaakt over hun relatie?
- Heeft Huub al een keer afgeluisterd?
- Hebben H&C nog wat jaloezie zitten wekken mbt het huwelijk?
(hadden ze zich allemaal voorgenomen)
oh, vertel !quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zover ik het met streams zonder geluid heb kunnen volgen:
1. Ja
2. Ja
3. Brian is niet meer te genieten vanaf dat hij er lucht van heeft gekregen.
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, vertel !
Wanneer en wat heeft Huub afgeluisterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |