Misschien is dat wel het nummer dat ik van Guus kreeg ( en ook gebeld heb). Niet bereikbaar... dan respecteer ik datquote:Op zondag 30 maart 2008 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ze nummer nog steeds heeft als dat op FOK! heeft gestaan.
Ik proef bij Huub een zekere irritatie over manier waarop Japio reageert. Of over de rug van wie en wat dan ook gewoon een TV-minuutje neemt, gepast of ongepast.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben het "tv-maken" van Jaap zat. Huub voreg ook al aan Jaap of ze een serieus gesprek gingen hebben of hij met zijn tv-moment bezig ging zijn.
Van mij kan Jaap naar huis, hij doet alleen nog maar voor spek en bonus mee.
En dat kan ik me helemaal voorstellen. Jaap zegt Huub's teammattie te zijn, maar tijdens eens serieus gesprek denkt hij alleen aan zijn tv-momenten. Daarbij zei Huub net al dat Jaap niet zo gauw mensen vertrouwd, maar Jaap is zelf ook niet te vertrouwen, en natuurlijk het is een spel waarin het ieder voor zich is, maar Jaap is zelf zo onbetrouwbaar als wat.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik proef bij Huub een zekere irritatie over manier waarop Japio reageert. Of over de rug van wie en wat dan ook gewoon een TV-minuutje neemt, gepast of ongepast.
Dat mag jij vinden. Maar ik vind dat er zoveel in zat dat de kans niet heeft gekregen om er uit te komen. Alleen al de uitspraken dat ze die doos van een Amanda al zo vaak voor erger behoed heeft. (meercellig wezenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef ericahysterica het volgende:
ruud ik zeg een bossie rode rozen voor Nena, omdat ze zo mooi is, maar god wat vond ik dat een indolent stuk vreten.........
jaap heeft goed begrepen dat zolang hij tv-minuutjes maakt, hij er niet uit gekickt wordt door achter. Alleen zou hij nu onderhand moeten begrijpen dat hij zo never nooit door de finale komt...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik proef bij Huub een zekere irritatie over manier waarop Japio reageert. Of over de rug van wie en wat dan ook gewoon een TV-minuutje neemt, gepast of ongepast.
indolentquote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef ericahysterica het volgende:
ruud ik zeg een bossie rode rozen voor Nena, omdat ze zo mooi is, maar god wat vond ik dat een indolent stuk vreten.........
Guus, ik ben geen Huub-fan, geen Brian-fan , om over de dozen maar te zwijgen... Ook geen Jaap-fan. Maar als ik moet kiezen uit drie kloothommels dan toch Jaapquote:Op zondag 30 maart 2008 22:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jaap heeft goed begrepen dat zolang hij tv-minuutjes maakt, hij er niet uit gekickt wordt door achter. Alleen zou hij nu onderhand moeten begrijpen dat hij zo never nooit door de finale komt...
Van mij mag ie vandaag nog zn spullen pakken, de niksnut.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
indolent
1. onverschillig, suf, traag, lusteloos
2. ongevoelig zijn voor pijn
3. iets wat geen pijn veroorzaakt
Ze heeft toevallig wel Brian heel hard geschopt
Okee, mooiquote:Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guus, ik ben geen Huub-fan, geen Brian-fan , om over de dozen maar te zwijgen... Ook geen Jaap-fan. Maar als ik moet kiezen uit drie kloothommels dan toch Jaap
Jaap heeft in het begin genoeg terror moment gemaakt!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Okee, mooi.
Maar waarom verdient hij dan iets? Waarmee heeft hij je 'gewonnen'? Hij zit ALTIJD op kantoor, en 90% van de tijd alleen. Wat is het laatste wat hij zelf bedacht heeft, bijvoorbeeld tegen B, A of H? Ik weet het niet meer... Wat is zijn laatste tv-momentje wat van hem is uitgegaan? Dus niet bij het tv-momentje van iemand anders gaan staan, maar een eigen tv-momentje? Ik weet het niet.
Hij zegt tegen huub dat ie gaat flippen tegen B en A wanneer ze met zn vieren zijn. Never nooit niet. Wat hij daarmee bedoeld is "jij moet claire wegstemmen".
Ik denk dat je voor jaap bent omdat de andere hebben laten zien dat ze fout zijn... Dat klopt, maar wat heeft jaap laten zien? Niks. Dus daarom is hij de betere keus? Ik vind van niet...
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die halve zool hangt weer de keurslager uit
zo'n maand of 9 geleden ongeveer ??quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap heeft in het begin genoeg terror moment gemaakt!
Vorig jaar zomer toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap heeft in het begin genoeg terror moment gemaakt!
Mooi, maar dat is eerder de Slager van de Balkanquote:
Het is vijf over 1.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe laat is het in godsnaam? Er is echt wat vaags loos hier. Teletekst zegt 11 uur, mijn wekkerradio 10 uur, en laptop geeft 12 uur aan
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe laat is het in godsnaam? Er is echt wat vaags loos hier. Teletekst zegt 11 uur, mijn wekkerradio 10 uur, en laptop geeft 12 uur aan
Hear Hearquote:Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guus, ik ben geen Huub-fan, geen Brian-fan , om over de dozen maar te zwijgen... Ook geen Jaap-fan. Maar als ik moet kiezen uit drie kloothommels dan toch Jaap
Nee de forumtijd loopt nog op vorig jaar wintertijd, het is nu dus 1:06.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het één en ander niet goed gegaan, het is 11 uur.
Toch?
als, alsquote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
Het is dat RTL de terror niet wilde hebben anders maakte Jaap nog steeds TV.
Zie je ergens als staanquote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als, als![]()
niet zo boeiend wie de schuld krijgt. dan bedenkt ie maar een andere manier om iets lauks te gaan doen.
Ik kots van Brian, Huubke met zijn enorm grote bek en alles neuken wat een gleuf heeft gun ik het ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Okee, mooi.
Maar waarom verdient hij dan iets? Waarmee heeft hij je 'gewonnen'? Hij zit ALTIJD op kantoor, en 90% van de tijd alleen. Wat is het laatste wat hij zelf bedacht heeft, bijvoorbeeld tegen B, A of H? Ik weet het niet meer... Wat is zijn laatste tv-momentje wat van hem is uitgegaan? Dus niet bij het tv-momentje van iemand anders gaan staan, maar een eigen tv-momentje? Ik weet het niet.
Hij zegt tegen huub dat ie gaat flippen tegen B en A wanneer ze met zn vieren zijn. Never nooit niet. Wat hij daarmee bedoeld is "jij moet claire wegstemmen".
Ik denk dat je voor jaap bent omdat de andere hebben laten zien dat ze fout zijn... Dat klopt, maar wat heeft jaap laten zien? Niks. Dus daarom is hij de betere keus? Ik vind van niet...
Waar bedoel je Kinga?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:12 schreef Kinga het volgende:
omg, wat een oetlul ben ik. Wist niet dat we een uur vooruit zijn gegaan. Ik denk al, wtf is hier aan de hand?!
Es ist mir ganz egal.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kots van Brian, Huubke met zijn enorm grote bek en alles neuken wat een gleuf heet gun ik het ook niet.
Jaap, die niks anders doet als TV-momentjes claimen verdient het ook al niet. Dan maar een van die meidenGeef jou visie dan maar
![]()
Dan toch maar iemand die af en toe eens na kan denken.Jaap dus...
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Claire : Huubje, Amanda heeft hier gewoon contactpunten voor betaald.
Zal me ook worst wezenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Es ist mir ganz egal.
Maar ik gun het niemand die maanden niks heeft uitgevoerd. Zelfs B en A maken veel en veel meer TV dan jaap.
Maar ja, Claire is ook een zoutzak die geen zak uitvreet, dus zij ook niet.
Bij mij gaat het denk ik tussen Huub en Amanda. Maar ik vind Amanda een ontzettend dom en gruwelendig irritant wijf (lief uitgedrukt).
Aber es ist mir ganz egal
en het liefst in je bedquote:Op zondag 30 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me ook worst wezenMaar Nenaatje.....
Al lang uit het oog maar nooit meer uit het hart
![]()
Zover ik het met streams zonder geluid heb kunnen volgen:quote:Op zondag 30 maart 2008 23:27 schreef avonne het volgende:
Beetje stomme vraag, misschien, maar gewoon voor de statistieken:
- Heeft Huub nog opmerkingen naar B&A gemaakt over hun relatie?
- Heeft Huub al een keer afgeluisterd?
- Hebben H&C nog wat jaloezie zitten wekken mbt het huwelijk?
(hadden ze zich allemaal voorgenomen)
oh, vertel !quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zover ik het met streams zonder geluid heb kunnen volgen:
1. Ja
2. Ja
3. Brian is niet meer te genieten vanaf dat hij er lucht van heeft gekregen.
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, vertel !
Wanneer en wat heeft Huub afgeluisterd?
Hij heeft een onuitwisbare indruk achter gelatenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef avonne het volgende:
o, de dj (wiens naam niemand kent) gaat weg.
Dollen en lol rond pizzatijd? Dat levert wel weer wat tv-beelden en fans op?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend niet interessant, de streams.
truste danquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb vandaag hier ergens gelezen dat hij de intentie daartoe had. Weet niet wanneer
![]()
Maar ik ben er nu weg van om om 4 uur mijn busje te laten ronken![]()
ik moet je wat PM-en maar dat gaat niet, wat nu?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dollen en lol rond pizzatijd? Dat levert wel weer wat tv-beelden op.
http://www.clipser.com/watch_video/138941&mvpageno=1
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
truste dan![]()
en alvast gefeliciteerd met nena dr verjaardag
ST z'n achternaam is Timmermans of zoiets. Bij de TV-uitzending staat z'n naam bij uitvoerend producent. Stijn heeft die functie nooit gehad, hij zat immers bij 'de spelleiding', de FEBO kortweg. De taak van producent is veel meer omvattend, dan praat je ook over camera's, geluid, techniek, logistiek. De rol van Stephan is 1e man na Flens (Zij is Directeur Talpa Productions)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus ST is Stephan , is hij de opvolger van Stijn, uitvoerend producent?
(Huub : Vreemd allemaal, Lieke 2 uren op visite, dag later Nadia, Amanda mocht mee met spullen kopen
voor Mike zijn huis en Brian brengt Dilana en Mike weg naar het nieuwe huis..........
Jaap : En allemaal goed gekeurd door ST.
Huub: Wat is er wel niet allemaal afgedeald, 4 freebees?
Claire : Huubje, Amanda heeft hier gewoon contactpunten voor betaald.)
"intentie" hmmmquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb vandaag hier ergens gelezen dat hij de intentie daartoe had. Weet niet wanneer
![]()
Maar ik ben er nu weg van om om 4 uur mijn busje te laten ronken![]()
bovenaan op de pagina op dit klikkenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet starten? Ik heb 5 berichten van modjes las ik elders,
maar weet niet hoe ik moet openen.
kan dat niet via de envelopje helemaal bovenaan de pagina?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet starten? Ik heb 5 berichten van modjes las ik elders,
Bedankt, ik had meer dit soort vragen , maar zag je minder, weet je of het klopt wat Jaap en Amandaquote:Op zondag 30 maart 2008 23:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ST z'n achternaam is Timmermans of zoiets.
De rol van Stephan is 1e man na Flens (Zij is Directeur Talpa Productions)
Bedankt, ach wat leuk, Gelukt, modje Paddy die schrijft dat ze de streamverslagen waardeert .quote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef avonne het volgende:
kan dat niet via de envelopje helemaal bovenaan de pagina?
Gewoon in haken zal ik maar zeggenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:49 schreef petraa het volgende:
Moet ik teruglezen! offe zeggen jullie haak maar in!
Goeieavond allemaal.
Klopt, ik ben wat minder hier omdat DGK vaak saai is. Maar je mag me altijd een PM sturen (PM moet je wel eerst op een of andere manier aanzetten)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, ik had meer dit soort vragen , maar zag je minder, weet je of het klopt wat Jaap en Amanda
zeggen dat er een halve finale komt , daarna nog een tv-uitzending en dan een 2 uur durende op 29 mei?
Lief Fluitertjequote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, ach wat leuk, Gelukt, modje Paddy die schrijft dat ze de streamverslagen waardeert .
Jaap is, voor zo ver dat mogelijk is in dat hok, veruit de normaalste.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef bosb het volgende:
hahaha die jaap spoort echt niet, wat een verhalen..
Toch vond ik de verhalen van z'n neef, konijnenfokker in Afrika, en z'n oom Piet Agoras een stukje beter !quote:
Ja, de groeten. Als die verhalen echt waar zijn is jaap echt wel een vreemde.... Wel een geweldige vreemde maargoed.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Jaap is, voor zo ver dat mogelijk is in dat hok, veruit de normaalste.
Klopt, denk dat dat het moment was dat ik het hardst om DGK gelachen heb. Die geweldige waarzegster.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch vond ik de verhalen van z'n neef, konijnenfokker in Afrika, en z'n oom Piet Agoras een stukje beter !
En de verhalen van de dierenambulancequote:Op maandag 31 maart 2008 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch vond ik de verhalen van z'n neef, konijnenfokker in Afrika, en z'n oom Piet Agoras een stukje beter !
die was geweldig idd......... tranen over mijn kakenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. En het succes was mede zo groot omdat die waarzegster 'n hele tijd niet eens in de gaten had dat ze vanaf de eerste seconde in de maling werd genomen.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:28 schreef Desii het volgende:
[..]
die was geweldig idd......... tranen over mijn kaken
Hoorde later Jaap zeggen dat het niet in de uitzending was geweest, om het beoogde publiek niet zou weten wie/wat Piet Agoras is/betekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |